Tommie is weer thuis!Gelukkig nog in leven!Tommie&Jerry ITP!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Niicole__
Berichten: 3242
Geregistreerd: 25-06-07

Tommie is weer thuis!Gelukkig nog in leven!Tommie&Jerry ITP!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-07 20:21

Vandaag weer wat foto's gemaakt van Tommie's (tijger katje) thuiskomst. Tommie is ons 1 jaar jonge katertje. Zo'n 17 dagen geleden kwamen er rond 12uur 's avonds mensen aan de deur. Voor ons onbekenden. Ze kwamen melden dat ons katje, Tommie mee genomen was door de dierenambulance. Hij was gegrepen door hun 2 husky's. Ik schrok er echt van. Dus de volgende ochtend meteen het asiel gebeld. Of hij daar was. Gelukkig was hij daar. Dus mijn moeder en ik zijn er meteen naar toe gereden. Tommie lag in een kooitje. De vrouw vertelde dat we veel geluk hadden gehad. Ze zei dat hij gegrepen was door 2 husky's en toen een boom ingevlucht was. Die mensen van de honden hebben toen de dierenambulance gebeld. Die er snel waren. Ze hebben Tommie uit de boom gehaald en mee genomen naar de dierenarts. Daar hebben ze hem onderzocht en foto's gemaakt. Hij had een heel dik opgezet oog. Daar had hij een ontsteking. Verder was zijn borstbeen gebroken. Hij zou eigenlijk 7weken kooirust moeten hebben + pijnstillers. Het was nu weer goed met hem dus we hebben Tommie vandaag weer opgehaald uit het asiel. Het gaat heel goed met hem. Gelukkig zo goed dat hij geen kooirust meer hoeft en geen pijnstillers. Hij mag alleen nog 4 weken niet naar buiten. Ik heb zonet even wat foto's gemaakt van beide katjes. Gelukkig valt aan tommie niks meer te zien! We zijn erg blij dat hij niet dood gebeten is, waar ik eerst erg bang voor was!
Tommie:
1.)Afbeelding
2.)Afbeelding
3.)Afbeelding
4.)Afbeelding
Jerry:
1.)Afbeelding
2.)Afbeelding
3.)Afbeelding
Bedankt voor het bekijken van de foto's! Opmerkingen en reactie's zijn natuurlijk welkom Haha!

missje

Berichten: 2161
Geregistreerd: 04-10-06
Woonplaats: buitenland

Re: Tommie is weer thuis!Gelukkig nog in leven!Tommie&Jerry ITP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 21:04

wat sneu zeg dat ie honden hem te pakken hebben genomen. maar wel weer fijn dat die mensen de moeite namen om de dierenambulance te bellen en jou op de hoogte te stellen ervan.
hopelijk blijft ie voortaan ver bij honden uit de buurt.

LiNdA1986
Berichten: 12826
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Zwijndrecht

Re: Tommie is weer thuis!Gelukkig nog in leven!Tommie&Jerry ITP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 12:19

Zo die heeft wel geluk gehad zeg!
Vond het wel netjes dat die mensen het nog kwamen melden.

Magnummm

Berichten: 6830
Geregistreerd: 26-07-05
Woonplaats: Brabant

Re: Tommie is weer thuis!Gelukkig nog in leven!Tommie&Jerry ITP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 16:41

Verhaal komt me erg bekend voor. Onze kat is bijna 1 jaar terug ook gegrepen door een hond. Kat boom ingevlucht, mensen dierenambulance gebeld. Wilde niet komen, politie gebeld. Die zei dat ze de dierenambulance moesten bellen. Weer naar dierenambulance gebeld. Wilde nog steeds niet komen.
Mensen hebben kat ook gewoon laten zitten. Sindsdien nooit meer gezien. Boos!

Ontopic: Leuke katten heb je, en fijn dat alles goed is gekomen! Knipoog

_Lotte_
Berichten: 6600
Geregistreerd: 31-05-06

Re: Tommie is weer thuis!Gelukkig nog in leven!Tommie&Jerry ITP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 16:48

Die heeft geluk gehad!
Wel leuke foto's Lachen Echt hele grappige namen Knipoog

Niicole__
Berichten: 3242
Geregistreerd: 25-06-07

Re: Tommie is weer thuis!Gelukkig nog in leven!Tommie&Jerry ITP!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-07 20:58

Nadia_Mocca schreef:
Verhaal komt me erg bekend voor. Onze kat is bijna 1 jaar terug ook gegrepen door een hond. Kat boom ingevlucht, mensen dierenambulance gebeld. Wilde niet komen, politie gebeld. Die zei dat ze de dierenambulance moesten bellen. Weer naar dierenambulance gebeld. Wilde nog steeds niet komen.
Mensen hebben kat ook gewoon laten zitten. Sindsdien nooit meer gezien. Boos!

Ontopic: Leuke katten heb je, en fijn dat alles goed is gekomen! Knipoog
Zielig zeg! Verdrietig Niet normaal dat ze niet kwamen opdagen! Boos!

@Iedereen: Bedankt! Lachen Ben zelf ook heel blij dat alles weer goed is! Hij heeft inderdaad geluk gehad. Hij word nu weer lekker verwend thuis. Vind alleen zielig voor hem dat hij nog niet naar buiten mag. Maar goed, voor goede genezing wel doen!

Mazoe

Berichten: 1332
Geregistreerd: 04-08-06

Re: Tommie is weer thuis!Gelukkig nog in leven!Tommie&Jerry ITP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 21:00

Gelukkig is het zo goed afgelopen zeg...

Amanda__

Berichten: 1790
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Zuid-Limburg

Re: Tommie is weer thuis!Gelukkig nog in leven!Tommie&Jerry ITP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 15:59

wat een verhaal zeg! zeker schrikken! wel hele mooie katten en een geluk dat aan tommie niks meer te zien is!