[HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
VanHuisUit

Berichten: 6676
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 09:13

Je hebt helemaal gelijk Biancacoo ben geen 20 meer, de blonde haren zijn er ook niet meer maar ja soms nog wel erg :o? en ik vind het best wel een dingetje om toe te geven dat ik sommige dingen simpelweg niet meer kan of durf. Maar probeer eerlijk(er) naar mezelf te zijn (en naar mijn paard). **zucht**

Over dapper, wat ontzettend dapper van jou en wat een mooie uitdaging +:)+
Ach jeetje Tine wat vervelend... sterkte in de broeikas.

Hier zo op stage gesprek, altijd leuk en daarna maar ff kijken afhankelijk van de hitte. Vanmiddag komt er nog iemand van het glasatelier die aantal ramen bij ons gaan renoveren (glas in lood).

Belker

Berichten: 15298
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 12:18

Trek je je stoofkanaal nog Tine?

VHU, mooi glas in lood.
Wat fijn dat Ber zo op haar plek is.
Fred klinkt werelds, simpel en nuchter, net als zijn naam.

Biancacoo, de eerste stap is gezet _/-\o_ De rest volgt vanzelf in je eigen tempo.

Sav heeft vakantie. Ik doe niet veel met die hitte, trekt mijn lijf niet goed. Ik heb zondag wel wedstrijd. Ik hoop zaterdag nog een profje te kunnen rijden :+ Vanmiddag naar Dusseldorf rijden en mijn man weer oppikken.

Belker

Berichten: 15298
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 12:23

Tine, zocht jij nog een mentuig maat Cob?
Ik heb een lerentuig met zowel anatomisch als normale borst liggen. Echt een degelijk goed tuig.

Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 12:23

Belker wat leuk een wedstrijdje en lekker straks man weer thuis.
Vhu.soms is het zo heerlijk iets op te durven geven...en opnieuw te beginnen....wie weet waar je komt met Fred, heerlijk toch. Daar hoef je je niet slecht over te voelen oid..gewoon genieten !!
Tine...hier ook hete klaslokalen bij zoon..ze hebben maandag buiten les gehad.

Ben ook begonnen aan een infrarood cabine buiten... vanmorgen bankje afgemaakt.
Simpel fietsschuurtje tover ik om tot warm hokje voor mn lijf..schiet al mooi op.

Belker

Berichten: 15298
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 12:28

Mijn man zit in Torremolinos en ging met 42 graden de sauna in....... :roll:
Vanavond weer samen :+:

VanHuisUit

Berichten: 6676
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 15:12

Gekke man hahaha zo dat is warm. Wat heerlijk zo'n infrarood sauna Biancacoo!
Wat voor proefje ga je rijden Belker? Stoer!

Cathey was vandaag dus na 3 minuten zover dat ze en op het zeiltje stond en op de koeienmat -:) ze sprong wel een keer op mijn voet maar goed dat is haar vergeven :+

Met Fred eerst stukje gewandeld, toen in de bak 20 minuutjes ofzo, hij ging zelfs mooi wat zakken en ik had hier en daar zowaar buiging, moet niet gekker worden :+ toen stukje wat ik had gewandeld nagereden kwam er een enorme tractor met aanhanger me tegemoet .... aiaiaiai vind dat nooit een succes zeker niet met schapengaas links en een vaart rechts. Ik was net op tijd bij een inhammetje en tractor reed toen hij me zag gelukkig langzamer. Peerd had zoiets waarom moet ik stilstaan die was er dus totaal niet van onder de indruk :))
Tuinslang vond hij wel zeeeeeeer indrukwekkend :))

Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 16:34

Weer een stapje gemaakt met Fred *\o/* en Cathey *\o/*
Ja..helemaal blij met mn infraroodhokje.. 8-) :Y)

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 17:42

Wat moet ik me voorstellen bij een infrarood hokje? Klinkt lekker!

Fred klinkt super! Weet je al wat je met Cathey gaat doen? Ga je haar gewoon wat tijd geven?

Belker sterkte met de warmte en geniet van de tijd met je man.

Tine al klaargestoofd in het klaslokaal?

Biancacoo, wat dapper van je! Heel gaaf. Waarom wil je dit gaan doen? Klinkt heel interessant!

Ik heb vandaag de nieuwe topper van lanouska gezien. Knap bont! :)

Mijn schimpie en ik zijn nu een jaar verder na onze crash en ik kom er zelf gewoon niet helemaal lekker doorheen. Alleen als ik les heb kan ik echt relaxed rijden, maar ik heb niet genoeg tijd en geld om dat dagelijks te doen. En dan rijd ik maar niet, of wat gestresst. We blijven op hetzelfde punt hangen, misschien zelfs een stapje terug. En dat vind ik irritant, want ik wil mijn gezellige relaxte menner terug.

Dus vandaag na mijn les eigenlijk redelijk spontaan besloten dat de prinses een weekje uit logeren gaat.
Ze staat nu dus nog bij mijn instructeur. Ik hoop dat ze er daar even fijn doorheen komt en veel leert. Dan kunnen we daarna samen groeien, ipv dat ik bang moet zijn dat zij bang gaat zijn :+

Oja, weet iemand hier nog een fijne kar-onderhouder in het noorden des lands?

VanHuisUit

Berichten: 6676
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 18:00

Goed idee Assie +:)+ en angst is zo'n raar ding :(:)

Ja Cathey krijgt gewoon de tijd, met alles (haar lijf & haar hoofd incl trailer probleem). Hoe lang etc weet ik niet ben er nu nog niet uit dus dan beslis ik ook niets.
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 21-06-17 18:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 18:01

Assie een sauna maar dan nu nog met een infra rood lampen ipv saunakachel. Heerlijk warm voor je spieren.
Lastig met je angst.. ik hoop dat dit DE oplossing voor je gaat zijn.
Hondentriathlon..tja...ik wil gewoon iets bereiken behalve op de bank zitten...ben krakkemikkig..en wil iets doen wat ik leuk vind...dit wil ik al jaren..maar lijf gooit steeds roet in t eten..nu opnieuw het plan..dus oefenen maar.. wie weet gaat het me nu lukken.

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 07:34

Goedemorgen
Bianca: heerlijk zo'n sauna. Als we hier weer verder kunnen met de verbouwing boven, dan komt daar ook een infrarood te staan. Hondentriathlon is erg leuk, heb er vroeger 2x aan meegedaan.
Assie: heel herkenbaar die angst. Het is zo waardeloos dat hij zo snel weer terug komt, als er iets lijkt te gebeuren.
VHU lekker bezig geweest met paard/pony
Man van Belker zit ver weg

Vanmiddag gaat groep 5-8 naar zwembad om verkoeling te vinden. Omdat ik om 15 uur al weg moet ivm ziekenhuisbezoek met zoonlief (hij hoest al bijna een jaar) en omdat ik allergisch ben voor de zon (en in een zwembad maar weinig schaduwplekken zijn), ben ik nu ingezet in groep 4b en dan gaat die juf mee zwemmen. Qua verkoeling wel jammer, maar verder niet rouwig om. Je bent als leerkracht wel aansprakelijk als er iets met kind in het zwembad gebeurt (laatst nog leerkracht veroordeeld omdat er een kind bij zwemles was verdronken)

Gisteren had zoonlief weer les met beide ponys. Hij moest wel even aangezwengeld worden, maar daarna heel goed gereden. Na afloop kreeg hij een emmer water over zijn hoofd om af te koelen hahahah

Fijne dag allemaal

VanHuisUit

Berichten: 6676
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 08:36

Lijkt me enorm stressvol zo'n zwemles met zoveel kinderen :oo snap nooit hoe juffen/meesters zoiets aankunnen en sommigen vinden het nog leuk ook.
Vond zwemles met een (soms twee, of drie als je wat anderen ook meenam) al een bezoeking :o

Zoonlief heeft proefwerkweek en straks om 1230 zijn laatste proefwerk, arme kinderen drijven zo ongeveer op hun stoeltjes weg }:0

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 11:23

Het is vrij zwemmen, dus nog minder overzicht . Hier zitten we nu heftig te zweten. Bleh

VanHuisUit

Berichten: 6676
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 19:56

Mijn MBO'ers zwemmen gelukkig niet meer, ja wel uit het lokaal zo'n beetje vandaag :+
Laatste lessen gehad, volgende week projectweek en dan nog opruimen. Ben er best trots op dat ik het vanaf maart heb volgehouden en blijkbaar naar tevredenheid van zowel management als leerlingen, kreeg zulke leuke reacties vandaag :) . Zelfs jaarcontract aangeboden gekregen met wat ik wilde doen dus jeetje... soort van terug na mijn burn-out nu 3 jaar geleden 8-)
Heb me vrijwel aan 'mijn' opdracht gehouden met alleen werken op de dagen dat ik ingeroosterd ben (de di/do) en niet buiten mijn uren gaan en alles is toch gelukt :D
Voelde niet altijd goed, wat een geworstel van mijn kant uit... :o want deed altijd veel meer, maar dan brand ik dus af, en dat wil ik nooit, nooit meer meemaken. Goed is goed genoeg blijkbaar en dat is iets heel lastigs, want wil altijd de beste zijn in alles :o maar het is toch gelukt.


Cathey en Fred niet gezien vandaag, morgen is er weer een dag :)

baudyh

Berichten: 4274
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 22:24

Afbeelding

Ikke gaat nu best hard. Eerst met broek gelongeerd. Daar bokte hij 2 dgn op. Derde dag niet meer. Nu los de passoa er op. Ging gelijk goed. Slim paard.

Zie dat je zondag in de buurt ben Tine ? Bijna onze buren.1 km van hier.

Vhu is Fred nu van jou of verzorg je hem. Heb ik ff gemist geloof ik.

VanHuisUit

Berichten: 6676
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 23:13

Goed zeg van Ikke!

Heb hem gekocht. Uitgekoerste draver was geen wereldbedrag en dan kan ik precies doen wat ik zelf wil.

janouk
Blogger

Berichten: 17852
Geregistreerd: 18-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 05:34

Ikkeis een paardmetveel uitstraling. Gaaf.

Fred, lekkere naam. Ik wens jullie samen veel plezier. Van welke vader is Fred?

vanavond avond wedstrijd met Meneer Anton in dressuur en vaardigheid. Voor de eerste keer M starten in vaardigheid. We hebben besloten proberen te kwalificeren in de M ipv L.

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 07:22

Ikke is zooooo leuk

VanHuisUit

Berichten: 6676
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 07:42

Stoer Janouk *\o/*
Ikke is geweldig =:)

Vader is Joint Venture.
Maar dat zegt mij allemaal helemaal niets :P

Vanmiddag met vriendin van mij samen weekendje naar Groningen! Erg veel zin in.

janouk
Blogger

Berichten: 17852
Geregistreerd: 18-04-06

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 07:52


tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 08:40

Kom je kopje thee drinken vhu?

Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 09:50

Coole Ikke !!

Gem

Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 10:04

Wow, Ikke is idd cool!

VHU, hoop dat je een fijne tijd hebt met Fredje.

Janouk, veel succes met de wedstrijd! Op de Hippiade M rijden zou gaaf zijn _/-\o_

Tine aan de slag met Sam én Fabels, gaaf!

Assie, jammer dat de crash zolang blijft doorwerken. Goed plan om maar eens een weekje uit logeren te brengen.

Bianca gaat voor saunahokje .... vond het de afgelopen dagen al heerlijk sauna buiten :D .

Belker ook op wedstrijd komend weekend, ik ook ... groomen.

Verder terugscrollen lukt niet :o .

Gisteren bij de voorbrenger geweest waar Miepje klaar wordt gemaakt. Ze gaat lekker!

Afbeelding

VanHuisUit

Berichten: 6676
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 11:47

Knappe Miep. Geweldig die meneer op klompen :7
Volgende keer wil ik dat eindelijk wel eens doen Tine, als ik bij naar mijn ouders ga van de zomer :j
We gaan nu weekendje 'stad' doen, zonder man, kind, honden, katten, paarden, pony's en andere aanverwante artikelen :+

@Janouk karaktervol hard paard spreekt mij wel aan :) zijn halfbroer, van zelfde moeder, andere vader heeft flink wat prijzen gewonnen (Co Swagerman). Hadden ze ook gedacht van Fred maar die dacht er zelf dus anders over :+

Vanochtend nog weer met Cathey zeil en koeienmat gedaan en keurig erover, uiteraard wel met gesnuif en opgestoken hals maar wel in een keer *\o/*
En met Fred flink eind gewandeld, inclusief diverse encounters met auto's , vrachtwagen en fietsers. fietsers waren het engst :wow:
Nou ik ga doei!

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 12:27

Nee zeggen blijft moeilijk. Volgende week ook werk op maandag. Dom want ik heb die "vrije" dagen hard nodig om thuis de boel op orde te krijgen