Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 47 van de 63 [ 1566 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 63  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

dressuur en vaardigheid 2017

 
Profiel   

Ook mijn ticket voor de hippiade is binnen en noordelijk kampioen B dressuur dubbelspan *\o/* *\o/* ! Met de vaardigheid helaas mijn dag niet -O- dubbelspan in het m en bal in het basisparcour, bob in het z 3 ballen in het basisparcour, boris in het m en bal in de barrage. Maar sta wel 3x reserve voor de hippiade. Afwachten dus voor de vaardigheid :j
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-17 11:33 



 
Profiel   

Grainey: ik had ook dergelijke punten in de dressuur en ook op het protocol dat de pony soms onregelmatig leek. Maar ben er niet uitgestuurd en las het pas later op het protocol, merkte zelf wel aan mijn pony dat hij het niet fijn vond lopen maar verder niet. Een knollenveld is wel de juiste benaming voor die dressuurringen :j . Verder in de vaardigheid en thuis ook niets mis met de pony, dus denk echt dat het door de slechte bodem kwam.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-17 13:33 



 
Profiel   

Ik ben er ook niet uitgestuurd, het is vrijwillig beeindigt geworden, heb de pony net even aan de longe gehad, is niets mee aan de hand.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-17 14:20 



 
Profiel   

Had ik het verkeerd begrepen. Maar gelukkig dat de pony in orde is. Dat is toch het belangrijkste.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-17 16:33 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met de Hippiade tickets.

Balen vd pony's die niet goed liepen.

Vandaag in Someren geweest. Veel B en L starters. Kwaliteit vd gereden proeven lag ver boven gemiddeld. Fijn om te zien!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-17 19:38 



 
Profiel   

Ik las net op FB dat er tickets zijn uitgedeeld, maar dat nu blijkt dat een aantal mensen niet heen mogen. Niet handig :x

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-17 20:11 



 
Profiel   

tine10 schreef
Ik las net op FB dat er tickets zijn uitgedeeld, maar dat nu blijkt dat een aantal mensen niet heen mogen. Niet handig :x


Ja dat zeiden wij gisteren ook al dat ze in de war waren, maar ze hadden het nog gecheckt :')
Ik sta eerste reserve maar bij mij staat 1 iemand met 2 pony's in de zelfde klasse dus dan heb ik alsnog mijn ticket :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-17 20:16 



 
Profiel   

Anke schreef
Gefeliciteerd met de Hippiade tickets.

Balen vd pony's die niet goed liepen.

Vandaag in Someren geweest. Veel B en L starters. Kwaliteit vd gereden proeven lag ver boven gemiddeld. Fijn om te zien!


Oh, ik was daar vandaag ook!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-17 21:04 



 
Profiel   

Gisteren stond ook op Facebook dat je in eens maar met een combi voor de vaardigheid mocht starten.Maar dat klopt ook niet. Het is nog steeds zo dat je 2 x dressuur mag starten in twee verschillende klasse s en ook bij de vaardigheid. Dan ook in twee verschillende klasse s.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-17 15:42 



 
Profiel   

Startlijsten van volgende week zijn er voor districykampioenschap. Beauty b dressuur 09:00 faya L dressuur 10:30 caya M dressuur 12:00
En dan tussen door nog vaardigheid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-17 09:29 



 
Profiel   

Ja, ik heb heerlijke tijden, 13.20/13.50 met het 2span. Dan even omspannen en om 14.30/15.00 met Deedee enkelspan.

Door gebrek aan training verwacht ik er niets van. Pony's lopen fijn voor wat nu mogelijk is.
Het 2span kan nog met een paar trainingen wel flink groeien denk ik, Deedee heeft dit jaar wel regelmatig naast 2 andere pony's gelopen. En Roos heeft vooral onder het zadel en een paar keer enkelspan gelopen, ze hebben pas 4x naast elkaar gelopen dit jaar door blessures en operatie van Roosje en groeien iedere training weer naar elkaar toe. Het word Roos haar eerste wedstrijd sinds ze haar oog is verloren, en onze eerste wedstrijd in het L.
Deedee heeft morgen haar generale repetitie, een demo geven tijdens de premiekeuring van het NSPS bij de Beemsterruiters. Ik ben benieuwd, heb nog nooit zo iets gedaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-17 13:03 



 
Profiel   

Dennis schreef
Deedee heeft morgen haar generale repetitie, een demo geven tijdens de premiekeuring van het NSPS bij de Beemsterruiters. Ik ben benieuwd, heb nog nooit zo iets gedaan.


Hee,.. wat leuk :) :) Dat mag ik morgen ook doen. Een mendemo tijdens de nationale keuring van het groninger paard. Ik heb het ook nog nooit gedaan. Maar ik wel een scripje gemaakt wat ik in die 15 minuten ga doen. Veel succes morgen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-17 15:38 



 
Profiel   

Spannend dames om demo te rijden.
Ik ben er de hele dag op het DK west. Maar zit boven in de rekenkamer. Ik heb zoveel respect voor Henk die de startlijst moet maken. Wat een moeilijk werkje is dat zeg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-17 17:20 



 
Profiel   

yarrah schreef
Hee,.. wat leuk :) :) Dat mag ik morgen ook doen. Een mendemo tijdens de nationale keuring van het groninger paard. Ik heb het ook nog nooit gedaan. Maar ik wel een scripje gemaakt wat ik in die 15 minuten ga doen. Veel succes morgen!

Ben jij degene met die prachtige zwarte? Ik was er erg van onder de indruk, werkelijk prachtig om te zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 14:18 



 
Profiel   

Yarrah, hoe is het gegaan?
Onze jonge pony is momenteel bij de beleerder. Zo spannend, hopelijk kunnen we hier straks ook meekletsen over haar resultaten ;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 17:34 



 
Profiel   

Tja, ik had de pech dat het programma een uur uitliep. Dat kom je met een niet gemotiveerd en lui paard in de ring. Nee,.. jammer. Ik wou wat moois laten zien dat is niet gelukt. incl. losrijden zaten we 1.5 uur op de wagen. Volgende keer beter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-17 08:31 



 
Profiel   

Wat jammer dat het nietging Hoe je hethad gewild, maar wij vonden het mooi hoor! Het is gewoon een prachtig paard dus dat hij niet zo voorwaarts was, is hem vergeven ;)
Ik vond het vooral knap hoe kort hij om de pionnetjes kon draaien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-17 15:09 



 
Profiel   

:) oooh,..... je hebt het gezien? wat leuk lief om te horen :o :o . Het is soms net als met wedstrijden :-) denk je een drama proef te rijden en dan ben je eerste.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-17 15:29 



 
Profiel   

@ yarrah, haha dat klopt! Je gevoel stemt niet altijd overeen met de punten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-17 04:31 



 
Profiel   

Hier nog mensen die zaterdag DK mee rijden in Oost?? Ik ga me afmelden ivm de droes. Heel apart dat het doorgaat trouwens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-17 00:24 



 
Profiel   

Ja was wel de bedoeling maar de twijfel slaat wel toe nu.
Snap de organisatie niet dat ze het door laten gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-17 06:28 



 
Profiel   

Ik ben van West, maar heb met volle verbazing de fb berichten zitten lezen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-17 06:51 



 
Profiel   

Ik start ook in west, maar heb ook de fb berichten gelezen van oost.
Wat een rot situatie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-17 07:21 



 
Profiel   

Wij starten zaterdag in principe in Oost. Ik twijfel wel. Mijn paard heeft volgens mij al droes gehad, maar mijn pony weet ik niet

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-17 08:30 



 
Profiel   

Ik was ook erg verbaast dat het door gaat.
Hier in West gelukkig bij een rijvereniging waar geen paarden op stal staan. Dus veel minder risico gelukkig.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-17 08:35 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 47 van de 63 [ 1566 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 63  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen