Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 19 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Snertrit! Drie maal is scheepsrecht.

 
Profiel   

En jawel daar zijn we weer, met onze jaarlijkse snertrit :9

De eerste reden we met onze Snuitje, zie [AR-ITP] Boze Snuitje op snertrit! Snuitje was het er totaal niet mee eens, onze conclusie was dat hij dus niet geschikt was voor gezamenlijke snertritten :+

De tweede met onze Bente, zie [AR-ITP] Mennen op een mooie zondagmiddag.... ook Bente vond het allemaal niet zo'n succes. Op zich was ze in de groep goed te handhaven maar Bente bleek toch geen paard voor voor de wagen want de wagen en het tuig bleef helaas vaak maar al te eng, spannend en vreselijk... oftewel ook geen type om echt ontspannen een ritje mee te doen...

En dit jaar reden we met onze geweldige Ollie, oftewel Olympia. En jawel, eindelijk een pony waarmee gewoon goed in een groep te rijden is, die normaal tempo heeft, nergens van schrikt en het volgens mij gewoon ook leuk vindt gezellig bezig te zijn *\o/*

Klaar voor vertrek :7
[ img ]

En daar gaan we dan lekker draven met in totaal 3 enkelspannen en 2 vierspannen 8-)
Hier zelfs capuchon over mijn cap want het begon natuurlijk te regenen (gelukkig niet erg :) ) en ik had geen zin in van die druppels in mijn nek :brr:
[ img ]

Mijn topper :*
[ img ]

Geconcentreerde blik van poown B-)
[ img ]

En net voor de bui thuis!
[ img ]

Na afloop heerlijke snert met pannenkoeken! En we hopen met Ollebol en wie weet haar zoon nog naast haar nog heel veel (snert)ritten te gaan rijden!

Hero, zoon van Ollie (bijna 3, kan nog niets, maar dat komt nog wel)
:+:
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-13 22:42 



 
Profiel   

Wat ziet dat er gezellig uit zeg! Heel leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-13 22:49 



 
Profiel   

Leuke pony, wat een bui kwam eraan zeg :oo Maar wat is snert eigenlijk? :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-13 22:51 



 
Profiel   

Leuk hoor! Wij hebben (met de paardensportvereniging) ook regelmatig snertrit/ mosselrit. barrebostochtrit gehad en die konden steeds nauwelijks tot niet doorgaan vanwege het rare weer! Heerlijk dat het weer mee zat! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-13 22:52 



 
Profiel   

Dat ziet er leuk uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-13 22:57 



 
Profiel   

TrIjNiE__ schreef
Leuke pony, wat een bui kwam eraan zeg :oo Maar wat is snert eigenlijk? :o

Ooit gehoord van erwtensoep? Nou dat is hetzelfde.. 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-13 22:58 



 
Profiel   

Was een mooie rit he. En die bui.........net op tijd binnen haha.
Volgend jaar weer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-13 23:13 



 
Profiel   

Leuke fotos! Fijn dat je zo van haar kan genieten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-13 00:38 



 
Profiel   

Lynn_FDA schreef
TrIjNiE__ schreef
Leuke pony, wat een bui kwam eraan zeg :oo Maar wat is snert eigenlijk? :o

Ooit gehoord van erwtensoep? Nou dat is hetzelfde.. 8-)

Trijnie is van België, misschien is de term "snert" daar niet bekend ;) .

VHU: heerlijke Forester toch :D . En ik kijk uit naar je tweespan wanneer Hero een grote jongen is :j .

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-13 01:09 



 
Profiel   

Superfijne rit zo te zien, tja..het zijn en blijven fijne afstammelingen Bora's...en NF is ook gewoon super !!
je hebt onwijs veel mazzel met haar, gewoon ongecompliceerd paardje !
geniet van Ollie en ook van Hero, dat word hopelijk een top team samen !! *\o/* *\o/*

vind de combi snert met pannekoeken...dan wel weer onsmakelijk klinken..doe mij dan maar pannenkoeken..hahaha...maar t'is wel een erg leuk jaarlijks terugkerende rit ! superleuk !

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-13 09:09 



 
Profiel   

Ziet er gezellig uit. Heerlijk genoten zo te zien,fijn paard!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-13 10:54 



 
Profiel   

Heb zelf ook geen pannenkoeken meer gegeten hoor, die gingen er niet meer in. @Biancocoo moet je toch deze snert eens proberen, echt heerlijk :D

Ollie is 50% New Forest (Orlando) en 50% Arabier (Bora). Toen ik haar inruilde op mijn paardje Bente had ik zoiets van die zetten we dus echt niet voor de wagen, want met al dat bloed wordt vast gekkenhuis. Maar ze is gewoon totaal geen stresskip. Denk niet dat dat alleen aan de Forest genen ligt, die zullen zeker bij hebben gedragen aan het 'cool' erin, maar de 50% Arabier die erin zit schijnt (heb ik ook een keer mazzel) een hele fijne te zijn (Bora). Dus denk inderdaad gelukkige combi. Want als ik dan Hero bekijk, die is dan 75% Arabier en 25% NewForest (zijn vader is El Asir), die is in omgang zelfs nog makkelijker. Ollie is met poetsen en inspannen, halthouden dat soort dingen soms nog best drammerig, Hero totaal niet.

Maar goed had je een jaar geleden tegen me gezegd dat ik met een halfbloed arabiertje en straks misschien nog met een 3/4 arabiertje ernaast zou gaan mennen, dan had ik dat niet geloofd zeg maar :7

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-13 11:18 



 
Profiel   

Ziet er uit als een heerlijke rit! Fijn dat je er nu ook eens van genieten kon.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-13 13:45 



 
Profiel   

ziet er heerlijk uit! vind ollie en hero echt knappe beestjes :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-13 15:43 



 
Profiel   

Heerlijk toch! Op nog veel meer fijne ritten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-13 16:24 



 
Profiel   

VHU: I know, maar voor mij geeft dat Foresterbloed toch echt de doorslag in het karakter als ik jouw ervaringen met Ollie steeds lees ;) .
En Hero.... hij moet eerst aan het werk hè? Dan leer je het ware karakter kennen. Ik ken er meer die 3 meter achter je aansjokken, maar in het werk heet worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-13 17:47 



 
Profiel   

Hij sjokt niet hahaha.
We zullen het zien :D I'll keep you posted :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-13 21:23 



 
Profiel   

heyy, het is al heel lang geleden dat iemand hier actief is geweest, maar k wilde t toch proberen. Mijn pony, Belle's Asir, is ook een zoontje van El Asir. Z'n moeder is Beukenoord's Belle. Nu lijkt het me heel leuk om foto's te zien van Asirs vader! Hebben jullie misschien foto's of weten jullie waar ik die kan vinden? Zijn naam in Asirs paspoort is de enige informatie die ik over hem heb...

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-17 22:53 



 
Profiel   

Hoi, nee ik heb die info niet meer.... pony heb ik verkocht.... helaas...
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-17 23:06 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 19 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen