Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 69 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

Foto's van jullie aangespannen dressuur outfit/combinatie

 
Profiel   

Hier nog eens in het scherp, ik heb namelijk eindelijk de fotograaf te pakken gekregen :)
[ img ]
Foto door Lily Tromp

Sorry voor mijn hoofd, haha,dit was het moment dat we uitgebeld werden :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-16 18:09 



 
Profiel   

Kan ik dit topic weer een schopje geven?

Ik ga binnenkort dressuur starten. Ben op zoek naar een outfit. Rij een fries voor een concourswagen die zwart is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-17 18:43 



 
Profiel   

ik werd ook op dit topic gewezen, binnenkort ga ik voor het eerst starten. grijze pony voor zwart/grijze HCA tweewieler.. ik ben er ook nog niet uit wat ik aan doe.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-17 21:20 



 
Profiel   

[ img ]

Bij deze mijn outfit met de nieuwe wagen. De kar is de donkerste RAL kleur blauw en mijn jasje is lichtblauw met donkerblauw. Mijn vaste groom heeft een donkerblauw pak met een stropdas in de kleur van mijn jasje. Ik ben voor mezelf nog op zoek naar een nieuw jasje want van dit jasje vind ik de kraag niet mooi en de mouw net te kort...

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-17 17:05 



 
Profiel   

[ img ]
Met bordeaux rood

[ img ]

[ img ]

[ img ]
En met mn nieuwe wagen met paars

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-17 18:23 



 
Profiel   

Je mag in de dressuur dus ook met een andere hoed als dressuurhoedje rijden?
Plastron is niet verplicht? omdat ik hier ook leuke sjaaltjes voorbij zie komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-17 19:14 



 
Profiel   

Je moet in de dressuur met een hoofddeksel rijden, passend bij de combinatie/koets. Bij een presentatiewagen is het type hoed bijvoorbeeld afhankelijk van het type tuig en of de koetsier de eigenaar is van de paarden of niet. In de vaardigheid is een helm verplicht, in de dressuur is het eigen keuze.

Over kleding staat dat je een nationaal tenue of jasje moet dragen en bij het zomertenue is minimaal den kapmouw verplicht. Het gebruik van een sjaaltje of plastron is dus ook vrij. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-17 21:18 



 
Profiel   

SunNDLM schreef
Je moet in de dressuur met een hoofddeksel rijden, passend bij de combinatie/koets. Bij een presentatiewagen is het type hoed bijvoorbeeld afhankelijk van het type tuig en of de koetsier de eigenaar is van de paarden of niet. In de vaardigheid is een helm verplicht, in de dressuur is het eigen keuze.

Over kleding staat dat je een nationaal tenue of jasje moet dragen en bij het zomertenue is minimaal den kapmouw verplicht. Het gebruik van een sjaaltje of plastron is dus ook vrij. :)


Lees ik hier nu zo gruwelijk overheen in het reglement???

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-17 19:19 



 
Profiel   

Retlaw schreef
SunNDLM schreef
Je moet in de dressuur met een hoofddeksel rijden, passend bij de combinatie/koets. Bij een presentatiewagen is het type hoed bijvoorbeeld afhankelijk van het type tuig en of de koetsier de eigenaar is van de paarden of niet. In de vaardigheid is een helm verplicht, in de dressuur is het eigen keuze.

Over kleding staat dat je een nationaal tenue of jasje moet dragen en bij het zomertenue is minimaal den kapmouw verplicht. Het gebruik van een sjaaltje of plastron is dus ook vrij. :)


Lees ik hier nu zo gruwelijk overheen in het reglement???



Het gedeelte over de presentatie wagen staat er niet in. Dat zijn van die etiquette regels die je toevallig kan weten haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-17 21:32 



 
Profiel   

Weten jullie zo snel of je in de dressuur met een sperriem mag rijden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-17 20:02 



 
Profiel   

Ja dat mag

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-17 20:03 



 
Profiel   

dankjewel assie!

Ik ben nog steeds zoekende qua outfit en 9 juli is mijn eerste wedstrijd (dressuur)

Als ik een zwarte pantalon draag met een jasje, dan hoeft dit niet perse een wedstrijdjasje te zijn, maar ook wel een blazer uit mijn privécollectie? :)
Moet hier een wedstrijdblouse onder, of in ieder geval, geschilt voor plastron qua hoogte?
Ik vind het allemaal niet erg duidelijk namelijk...

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-17 15:25 



 
Profiel   

[ img ]
Zo zagen wij er 2 weken geleden uit bij onze eerste wedstrijd.
Ik had een grijze broek, donkerblauw menschort. Witte blouse en donkergrijs blazer. Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik het zo laat. T is wat kleurloos.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-17 15:40 



 
Profiel   

Retlaw schreef
dankjewel assie!

Ik ben nog steeds zoekende qua outfit en 9 juli is mijn eerste wedstrijd (dressuur)

Als ik een zwarte pantalon draag met een jasje, dan hoeft dit niet perse een wedstrijdjasje te zijn, maar ook wel een blazer uit mijn privécollectie? :)
Moet hier een wedstrijdblouse onder, of in ieder geval, geschilt voor plastron qua hoogte?
Ik vind het allemaal niet erg duidelijk namelijk...

Blazer uit privé collectie mag.
Wedstrijdblouse en plastron hoeven ook niet, als het geheel er maar schoon en netjes uitziet.
Je kunt ook een sjaaltje omdoen.

Juval netjes. Het is wellicht wat kleurloos, maar dan gaat de aandacht wel volledig naar jullie als combinatie en niet naar je pimpelpaars met gouden stippen en oranje randje jasje :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-17 17:05 



 
Profiel   

En als je een jurk of rok draagt moet je dan een menschort?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-17 21:26 



 
Profiel   

Menschort 'moet' sowieso niet meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-17 21:27 



 
Profiel   

Hallo
Vraagje wie bepaald zomer tenue,
Want ik ging de verenging mailen voor morgen krijg ik een regelement terug, staat er in handschoenen en bokkleed na mij wetende is dit oud en niet meer verplicht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-18 07:26 



 
Profiel   

bokkleed en handschoenen hoeft niet meer

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-18 08:47 



 
Profiel   

happytime schreef
bokkleed en handschoenen hoeft niet meer

Dat wist ik maar korte mouw bv mag dat wel
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-18 10:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 69 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen