Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 18 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Haflinger Wimbley op vakantie 2017 - Vrouwenpolder!

 
Profiel   

Ons derde jaar op rij samen op vakantie (2015 Soest, 2016 Elspeet) *\o/* Dit keer naar Vrouwenpolder (zeeland), Wimbley was behandeld aan zijn SI-gewricht dus de mogelijkheid tot veel verhard was perfect!
Natuurlijk moesten we wel 1x even het strand op voor foto's! Zo trots op mijn draakje weer, de rust zelve en alles doen wat er moet. (Behalve normaal langs die grote landbouwwagens... Maarja je kan niet alles hebben haha)

We zaten bij Mini-Camping Hoeve het Tij, we reizen altijd met de Vlaardingse Paardentaxi en deze super lieve mensen hebben die camping gekocht. Een super mooi chalet/sta-caravan stond voor ons klaar (ook voor andere hoor haha) helemaal compleet en heel netjes! Wimbley een lekkere stal, prive paddock en zelfs een weiland!

Onze week kon niet meer stuk, maar als kers op de taart een fotoshoot gehad bij Samantha Fotografie. Erg gezellig alsof we elkaar allang kenden!

Hierbij wat foto's! Moeilijk om te kiezen hoor!

1. [ img ]
2. [ img ]
3. [ img ]
4. [ img ]
5. [ img ]
6. Natuurlijk even poseren bij de kerk (Waar Wimbley het niet mee eens was die wilde gewoon gaan :o ) [ img ]
7.[ img ]
8. [ img ]
9. [ img ]
10. [ img ]
11. [ img ]
12. [ img ]
13. [ img ]
14. [ img ]
15. [ img ]

We hebben genoten! Wimbley ook volgens mij! Wie dus een lekker plekje zoekt: Hoeve het Tij in Vrouwenpolder!! Lieve mensen, alles in piekfijne staat en super uitrij zowel aangespannen als ohz! Op naar volgend jaar, nieuwe plek nieuwe ontdekkingen!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-17 15:26 



 
Profiel   

Ooo dat klinkt echt super. Mooie foto's en heerlijke vakantie

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-17 18:02 



 
Profiel   

Mooie foto's! Leuk met al dat blauw :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-17 19:52 



 
Profiel   

Jeetje wat een prachtig paard heb je daar voor de wagen zeg! Mooie fotos ziet eruit als een heerlijke rit. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-17 20:02 



 
Profiel   

Super gaaf Leonie!
Lijkt me super leuk zulke vakanties en zo gaaf dat je je hobby kan delen met je supergroom/moeder.
Wimbley is echt mooi uitgegroeid!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-17 20:41 



 
Profiel   

Het was super! Echt weer even lekker een week erop uit. Totaal hebben we ruim 126 km gereden en niet 1 keer hetzelfde rondje! Leuk al die reacties, lees ze met een glimlach, we hebben alles in het kobaltblauw haha tik van mijn moeder die mijn vaste groom en vakantiemaatje is (die overigens zelf, handmatig onder de naaimachine, alles borduurt met 'ons' logo!) en mij.


Wimbley zal wel weer groeien van dat compliment haha alsof hij niet al groot genoeg is als haf van 1.60! Wie had dat 7 jaar geleden gedacht toen ik hem als baby kocht!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-17 21:41 



 
Profiel   

Was weer een superweek !! Ik geniet steeds weer en durf ook steeds meer.. Knappe Wim!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-17 21:52 



 
Profiel   

Dat ziet er geslaagd uit, prachtig gezicht!
Maakt ze de onderleggers allemaal zelf? Knap zeg :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-17 11:52 



 
Profiel   

Ja de onderleggers maakt ze helemaal zelf, patroon etc hebben we ook zelf uitgetekend!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-17 19:50 



 
Profiel   

lovehaffie schreef
Ja de onderleggers maakt ze helemaal zelf, patroon etc hebben we ook zelf uitgetekend!


Wat gaaf zeg!
Heb je ook een foto van dichtbij? Ben heel benieuwd hoe het in elkaar zit

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-17 20:23 



 
Profiel   

[ img ]

Verder moet je anders even PB sturen ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-17 20:24 



 
Profiel   

lovehaffie schreef
[ [url=m/V55g9k.png]Afbeelding[/url] ]

Verder moet je anders even PB sturen ;)


Ja ik doe je straks even Pb!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-17 21:03 



 
Profiel   

Het was super gezellig! :) En jullie hebben zo te lezen de hele week heerlijk kunnen genieten van de omgeving met ze drietjes! Heel gaaf dat jullie elk jaar zo'n leuke vakantie plannen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-17 22:32 



 
Profiel   

Jaa het is echt leuk! We hebben voor volgend jaar een flink project wat we willen doen... De hele doorgaande route van de Veluwe Trail rijden :D Dus nu alvast begonnen met planning! Op zoek naar adresjes voor de overnachtingen etc! Nu alweer zin in, helaas maar 1x per jaar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-17 23:14 



 
Profiel   

Altijd leuk om te lezen dat mensen een leuke vakantie hebben gehad hier in het Zeeuwse :) Mooie plaatjes zijn het geworden en wat een prachtige haflinger :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-17 23:15 



 
Profiel   

Ziet er heerlijk uit

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-17 23:23 



 
Profiel   

Ziet er leuk uit! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-17 06:51 



 
Profiel   

Wat heerlijk zeg en wat een prachtige haflinger!!
Super dat je zo met je moeder kunt genieten van het mennem :-)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-17 22:47 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 18 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen