Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 78 van de 173 [ 4325 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 173  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Beginnen met endurance

 
Profiel   

Ze is wat aan de zware kant, maar dat is ze altijd geweest en het is nu zelf heel veel minder. Ze zat tegen het gevaarlijke aan. Nu heeft ze de vochtplekken al ruim 3 jaar en het is niet meer of minder geworden.

Deze plekken lijken me niet aan d'r gewicht te koppelen, dan had ze ze al veel eerder moeten hebben.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-17 14:39 



 
Profiel   

Aan het gewicht zijn we ook bezig, maar als ze al anderhalve maand niks mag gaat dat gewicht rap weer om hoog |(

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-17 14:40 



 
Profiel   

Hoi! Is er iemand die gaat starten bij endurance by the sea? Ik ga voor het eerst mee doen aan de impulsklasse en zou het leuk vinden om (iig het eerste stuk) samen met iemand te starten. Ik heb een e pony. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-17 14:43 



 
Profiel   

MarlonNaldo schreef
Ze is wat aan de zware kant, maar dat is ze altijd geweest en het is nu zelf heel veel minder. Ze zat tegen het gevaarlijke aan. Nu heeft ze de vochtplekken al ruim 3 jaar en het is niet meer of minder geworden.

Deze plekken lijken me niet aan d'r gewicht te koppelen, dan had ze ze al veel eerder moeten hebben.

Lijkt op bolspat, was je hier al mee naar de da geweest of is de 25e de eerste keer?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-17 15:50 



 
Profiel   

Somebitch schreef
MarlonNaldo schreef
Ze is wat aan de zware kant, maar dat is ze altijd geweest en het is nu zelf heel veel minder. Ze zat tegen het gevaarlijke aan. Nu heeft ze de vochtplekken al ruim 3 jaar en het is niet meer of minder geworden.

Deze plekken lijken me niet aan d'r gewicht te koppelen, dan had ze ze al veel eerder moeten hebben.

Lijkt op bolspat, was je hier al mee naar de da geweest of is de 25e de eerste keer?


De plekken bij Dr sprongen word voor de eerste keer. Bolspat klinkt niet heel positief.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-17 18:37 



 
Profiel   

Ik heb een redelijke goede link voor je met een vereenvoudigde uitleg over bolspat. Ik zal je hem sturen via pb!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-17 18:49 



 
Profiel   

Dankjewel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-17 23:34 



 
Profiel   

Malenka schreef
Heel herkenbaar. Zo kwam die van mij bij me. Hij durfde je echt niet voorbij en ging dus ook echt niet in draf. Gelukkig is het ook weer goed te trainen.

Bijvoorbeeld door longeren aan een redelijk kort touw en dan stukken rechtuit mee gaan pakken. Steeds iets dichterbij en steeds langere stukken rechtuit tot je samen zij ana zij rechtuit draafd.



Ik ben met deze tip aan de slag geweest en wat ik al dacht; deze methode pikt hij goed op. Op dit moment moet ik nog aandraven vanuit een cirkel (alsof ik hem longeer dus zeg maar), maar ik verwacht dat met een paar keer oefenen er wel uit te hebben en gewoon vanuit een rechte lijn aan te kunnen draven :)
Ben dus heel blij met deze tip :) dank je wel Malenka :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-17 21:54 



 
Profiel   

Wat fijn om te lezen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-17 22:00 



 
Profiel   

Update Special:

Voorvoeten zijn voldoende aangegroeid zodat ze een stand aanpassende bekapping kon krijgen en gewone ijzers (waarmee ik dus het asfalt weer op mag ). Ook het vocht in haar Voorvoeten is weer normaal.

Het extra vocht in haar achterbenen is dan weer door de rust voor haar Voorvoeten. Ze is aardig wat aangekomen in de tussentijd en daardoor hebben haar achterbenen meer te lijden gehad tijdens het stilstaan.

We mogen weer aan het werk (lees opbouwen vanaf 20 min stappen) omdat ze nu een andere voetstand heeft voor.

Oja, dr sprongen zijn röntgenologisch ook helemaal goedgekeurd ☺

Dus we zijn een hoop geld en zorgen verder maar we zijn weer terug op de goede weg.

Opbouwen en misschien kunnen we volgend seizoen zelfs nog wel een keertje meedoen aan een ritje :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 17:57 



 
Profiel   

Fijn goed nieuws!
Zou leuk zijn als je volgend jaar weer mee kan doen.
Succes met opbouwen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 18:44 



 
Profiel   

Super fijn nieuws :))
MarlonNaldo schreef
Update Special:

Voorvoeten zijn voldoende aangegroeid zodat ze een stand aanpassende bekapping kon krijgen en gewone ijzers (waarmee ik dus het asfalt weer op mag ). Ook het vocht in haar Voorvoeten is weer normaal.

Het extra vocht in haar achterbenen is dan weer door de rust voor haar Voorvoeten. Ze is aardig wat aangekomen in de tussentijd en daardoor hebben haar achterbenen meer te lijden gehad tijdens het stilstaan.

We mogen weer aan het werk (lees opbouwen vanaf 20 min stappen) omdat ze nu een andere voetstand heeft voor.

Oja, dr sprongen zijn röntgenologisch ook helemaal goedgekeurd ☺

Dus we zijn een hoop geld en zorgen verder maar we zijn weer terug op de goede weg.

Opbouwen en misschien kunnen we volgend seizoen zelfs nog wel een keertje meedoen aan een ritje :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 05:48 



 
Profiel   

Wat fijn MarlonNando!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 10:27 



 
Profiel   

Tnx allemaal,

Inderdaad ieris, dat zou echt te gek zijn :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 12:48 



 
Profiel   

sterkte /3

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 15:13 



 
Profiel   

Dat is gelukkig goed nieuws MarlonNaldo




Zijn er hier nog mensen die zaterdag starten in Grolloo?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 21:27 



 
Profiel   

xxCYNNxx schreef
Zijn er hier nog mensen die zaterdag starten in Grolloo?

Ik ben er wel, klasse 4 groomen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 21:36 



 
Profiel   

nice....wordt een vroegertje voor je dus.

start zelf de korte klasse 1...onze eerste wedstrijd :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 21:54 



 
Profiel   

Voorkeuring kwart voor 6 geloof ik :z

Heel veel plezier!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 22:08 



 
Profiel   

Erg vroeg...maar je overnacht daar hoop ik?

En dank je...jij ook veel plezier met groomen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 22:19 



 
Profiel   

Ja klopt, wij komen vrijdagmiddag al aan, is niet te doen anders. Al sta ik nog niet te springen om te kamperen met het voorspelde weer :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 22:33 



 
Profiel   

zou idd anders niet te doen zijn......helaas zijn de voorspellingen niet geweldig nee

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 23:14 



 
Profiel   

Ik groom de korte klasse 2! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-17 08:02 



 
Profiel   

black_kelpie schreef
Ja klopt, wij komen vrijdagmiddag al aan, is niet te doen anders. Al sta ik nog niet te springen om te kamperen met het voorspelde weer :')


Hahahah arme jij, lekker in de trailer slapen! Lig je droog.

Succes iedereen en spannend Cynn je eerste wedstrijd.

Ik ga volgende week weer :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-17 09:58 



 
Profiel   

Dank je...heb er al helemaal zin in :):)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-17 17:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 78 van de 173 [ 4325 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 173  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen