ITP TREC training met stoere Fries Famke!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Celine_Famke

Berichten: 6738
Geregistreerd: 18-11-12
Woonplaats: Alkmaar

ITP TREC training met stoere Fries Famke!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-16 19:27

Hoi allemaal!

Onze rijvereniging heeft een aantal TREC lessen georganiseerd, met daarop volgend een heuse TREC wedstrijd! Eerst hebben we een theorielesje gehad bij de rijvereniging. Dat ging vooral over de POR (Parcours d’Orientation et de Regularité, oftewel een oriëntatierit met een voorgeschreven snelheid).
Met Famke had ik een aantal weken terug al de eerste praktijk TREC training gereden, waar wij geoefend hebben met de MA (Maîtrise des Allures) ofwel de gangenbeheersingsproef.
Vorige week had ik een ander paard meegenomen, namelijk de knappe Spanjaard Ocho, waarvan ik ook een topic heb gemaakt vorige week:
[TEN-ITP] TREC training met knappe PRE man Ocho!
Met Ocho heb ik toen de eerste serie hindernissen van de PTV (Parcours en Terrain Varié oftewel een behendigheidsparcours of terreinrit) gedaan.

Deze week nam ik Famke weer mee voor de training en gingen we op nog wat meer hindernissen voor de PTV oefenen, super leuk! Famke deed het onwijs goed! Trots :D

Dit was de laatste TREC training alweer voor ons, nu op naar de wedstrijd! Ik ben onwijs benieuwd!


1. Knap koppie <3
Afbeelding

2.
Afbeelding

3. Wij zijn er klaar voor! *D
Afbeelding

4. Het eerste onderdeel wat wij gingen behandelen: De slalom! Eerst in stap gedaan, daarna in draf en galop. Maar in galop is het zo makkelijk nog niet! Wij houden het maar op draf denk ik O:)
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8. Het volgende onderdeel: 8tjes rijden om pionnen heen met 1 hand. Ook dat was in stap en draf goed te doen, galop een stuk lastiger (mijn paard kent geen galopswissel :') )
Afbeelding

9. Het labyrint! Super leuk vond ik dit onderdeel. Famke deed het super goed! Dit onderdeel hebben we ook aan de hand gedaan, wat ook heel goed ging!
Afbeelding

10. Over een boomstammetje springen. Ook deze hebben wij aan de hand gedaan. Ik vind springen met Famke erg spannend vanwege een hele lange tijd terug een enorm nare val. Maar we did it!
Afbeelding

11. Over het bruggetje!
Afbeelding

12. De afsprong :)
Afbeelding

13. Nogmaals
Afbeelding

14. Door het (touw)hekje. Dat is zo makkelijk nog niet!
Afbeelding

15. En als afsluiter een foto van Famke en ik + 2 stalgenootjes die ook mee deden! :D
Afbeelding

Captain

Berichten: 21371
Geregistreerd: 15-10-08

Re: ITP TREC training met stoere Fries Famke!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 19:31

Wat gaaf! *\o/* Echt leuk dat je stal zulke dingen organiseert! Succes met de wedstrijd! +:)+

Celine_Famke

Berichten: 6738
Geregistreerd: 18-11-12
Woonplaats: Alkmaar

Re: ITP TREC training met stoere Fries Famke!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-16 19:50

Dankje!
En onze stal organiseert het niet, onze rijvereniging :j Maar dat is echt super dichtbij onze stal. Super leuk inderdaad! :D

jesss_amigo

Berichten: 1808
Geregistreerd: 26-02-12
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 20:37

Hee daar is het topic! Was leuk om jullie in actie te zien en jullie achter de lens te hebben :D Volgens mij moet die wedstrijd wel goed komen met jullie! Kanjers <3

Celine_Famke

Berichten: 6738
Geregistreerd: 18-11-12
Woonplaats: Alkmaar

Re: ITP TREC training met stoere Fries Famke!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-16 21:54

Thanksss :D
En ach, al verloopt die wedstrijd niet goed.. Ik ga het doen voor de lol :D

jesss_amigo

Berichten: 1808
Geregistreerd: 26-02-12
Woonplaats: Alkmaar

Re: ITP TREC training met stoere Fries Famke!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 11:48

Nou één ding is zeker: plezier ga je sowieso hebben! :P

Celine_Famke

Berichten: 6738
Geregistreerd: 18-11-12
Woonplaats: Alkmaar

Re: ITP TREC training met stoere Fries Famke!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-16 15:37

Jaa dat zeker! :D

Celine_Famke

Berichten: 6738
Geregistreerd: 18-11-12
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-16 18:23

:') :') :') :')

Afbeelding