Vreselijke manegekinderen :(

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
stormur
Berichten: 5
Geregistreerd: 13-08-07
Woonplaats: Heerenveen

Re: Vreselijke manegekinderen :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 17:33

omhoog gevallen dressuursnolletjes(en daar bedoel ik niet iedereen mee hoor:D.)Ik ken ze wel, echt verschrikkelijk ik rij niet zelf op een manege maar mijn nichtje wel. Daar is echt zo'n klein meiske ongeveer 1 meter 50, en 12 jaar oud, denkt daar alles een beetje te regelen. Niet dat daar wat mis mee is maar god je zou d'r moeten zien, neus in de lucht, hete aardappel in d'r strot. En als je haar dan wat vraagt gaat een beetje sarcastisch lopen lachen Duivel nouja dat was het dan Clown succes ermee en laat ze maar praten. Later laat iedereen ze in de steek Duivel Duivel Duivel Duivel Bloos

Sharif08

Berichten: 264
Geregistreerd: 15-07-08

Re: Vreselijke manegekinderen :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 15:57

Jeetje zeg wat heb je toch ... kinderen goed dat je het zo opgelost heb ik zou eigenlijk dan ook niet meer mee gaan

Maar was die pony dan van dat kind die dat zei??

Mie_Pony
Berichten: 39
Geregistreerd: 29-07-08
Woonplaats: brugge

Re: Vreselijke manegekinderen :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 11:27

Alasse schreef:
Bedankt iedereen,
ik was echt al bang dat ik spoken zag. Ok, een kind is een kind maar op 13 jaar kan je toch al even nadenken wat je zegt niet?
Mijn zusje is vrijdag niet gaan paardrijden. Mijn moeder, die heel de scene live meegemaakt had, had zelf niet zoveel zin om te gaan. Volgens mij ook hierdoor, maar dat wilde ze niet toegeven. Zij is nog gevoeliger op zulke opmerkingen dan ik, verschil is dat ik er kwaad van word en zij alleen maar verdrietig. Zus kwaad omdat ze 'haar' Cookie niet kon zien, maar dat is intussen alweer vergeven en vergeten.
Nog even for the record, ik heb NIETS tegen manegekinderen of kinderen met een eigen pony he! Ik ben zelf tenslotte ook manegekind geweest. Het was gewoon wel even slikken dat het cliché, verwend nest met pony, bevestigd werd... Dit gewoon maar voor de zekerheid...

Nogmaals bedankt jongens!!!


sommige kinderen leren jammer genoeg geen "deftige" manieren van hun ouders .. jammer natuurlijk voor dat kind en voor de mensen die opmerkingen krijgen of die ermee moeten omgaan ..
ik snap heeeel goed dat je kwaad geworden bent! iedereen zou dit wel doen denk ik in zo'n situatie .. tenzij je over heeel veel kalmte beschikt ^^
mijn nichtje mentaal ook een beetje "anders" om het zo te zeggen maar het is een heel lief kind! ook zij rijdt met de paardjes en gaat er ook heel lief mee om enzo Lachen leuk om ze bezig te zien Lachen

Wendy1989
Berichten: 782
Geregistreerd: 17-09-06
Woonplaats: hellevoetsluis

Re: Vreselijke manegekinderen :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 11:45

agh je ziet het heel veel op manege's.
jonge kinderen die alles van papa en mama krijgen en stoer gaan lopen doen op de manege dat hun een eigen pony hebben en andere niet.
heel erg jammer maar je doet er niets aan.
en waarom ze zo doen dat verwaande? geen idee maar iedereen is begonnen op de manege (althns 98% ofzo) en waarom iemand belachelijk maken omdat je geen geld heb voor een eigenpony.
mijn ouders hadden dat ook nooit en nog steeds niet dus ik ben er zelf voor gaan sparen en voor gaan werken

Mie_Pony
Berichten: 39
Geregistreerd: 29-07-08
Woonplaats: brugge

Re: Vreselijke manegekinderen :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 17:26

Wendy1989 schreef:
agh je ziet het heel veel op manege's.
jonge kinderen die alles van papa en mama krijgen en stoer gaan lopen doen op de manege dat hun een eigen pony hebben en andere niet.
heel erg jammer maar je doet er niets aan.
en waarom ze zo doen dat verwaande? geen idee maar iedereen is begonnen op de manege (althns 98% ofzo) en waarom iemand belachelijk maken omdat je geen geld heb voor een eigenpony.
mijn ouders hadden dat ook nooit en nog steeds niet dus ik ben er zelf voor gaan sparen en voor gaan werken


'k heb er ook moeten voor sparen en werken nu nog steeds Lachen

maar heb er zeker geen spijt van!

MissArianne

Berichten: 35
Geregistreerd: 11-08-08
Woonplaats: Arnhem

Re: Vreselijke manegekinderen :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 11:43

Je hebt zeker niet mijn tijd verspeeld!
Ik vind het verschrikkelijk l'ullyg, en vind het goed van je dat je het ook
voor je zusje op neemt.

Chaa
Berichten: 18
Geregistreerd: 09-08-08

Re: Vreselijke manegekinderen :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 17:48

sommige mensen met een eigen paard voelen zich gewoon heeeeeeeeeeel bijzonder hoog . en dat heb ik het echt over 5 op de 100 . maar als je daar net mee te maken hebt is dat heel erg vervelend ja .. ik begrijp je wel . ik zou precies het zelfde hebben gedaan !

dipstaartje

Berichten: 3678
Geregistreerd: 27-08-08

Re: Vreselijke manegekinderen :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 12:39

rijdt je zusje nu wel weer

Alasse

Berichten: 319
Geregistreerd: 16-10-06
Woonplaats: België

Re: Vreselijke manegekinderen :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-08 18:05

Jah hoor, ze crosst al een tijdje terug rond op d'r zwarte spook. Wat er met de pony gebeurd is echter (bahalve dan gewoon afstomping door de manege) weet ik niet. De laatste tijd laat ze zich bijna niet zadelen, ze bokt iedereen buiten die de stal inkomt. Huilen Arm ding. Nouja bokken is veel gezegd maar als je moet zadelen en je moet op tanden, voorbenen en achterbenen letten is de fun er snel af.

Update over het meisje; toevallig ben ik erachter dat het 'kind' 17 is. (oops ben ik even slecht in schatten.) Begin ik een beetje spijt te krijgen dat ik die mep toch niet gegeven heb... Ik kon er niet bij toen ze het me zeiden. Nog altijd niet trouwens, of ligt dat aan mij?

Groetjes

Air

Berichten: 19801
Geregistreerd: 15-11-06

Re: Vreselijke manegekinderen :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 18:14

Mijn god dan kan je er toch nog minder bij Scheve mond
Een kind van rond de 12 die het niet helemaal snapt, oke, maar iemand van 17 weet echt WEL wat het is...
Belachelijk

Mientje1994
Berichten: 2
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Oostendorp

Re: Vreselijke manegekinderen :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 21:13

OHh wat gemeen zeg Boos! !

Mijn broer hefet dan een beperking en rijd ook paard.
Maar dan bij een speciale organisatie.
Het bevalt hem heel goed! Daar heb je niet van dat soort kinderen Vingers aflikken .

Maar fijn dat je zusje zo geniet van paarden Haha! . Echt heel lief!

Groetjes!

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Re: Vreselijke manegekinderen :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 10:14

Wat een K kind zeg.
Kun je haar niet op een of andere manier voor l*l zetten waar een hele groep bij is?

Marjolein84
Berichten: 81
Geregistreerd: 19-06-07

Re: Vreselijke manegekinderen :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 11:32

Wat gigantisch kreng is dat kind (nou ja kind Tong uitsteken ) zeg. Ik vind het knap dat jij je zelf in heb kunnen houden om haar geen mep te verkopen... de arrogantie zeg...

Ik heb zelf een nichtje die autistisch is en zij noemt elk paard wat zij ziet Elma, zo heet mijn kleine pony. En zij heeft dezelfde enthousiasme naar paarden wat jij ook bij je zusje beschreef. Helaas krijgt zij ook van dat soort sneren naar haar hoofd als ze weer eens vol enthousiasme een paard begroet met ELMA!! Vooral op mijn vorige stal was dat erg en dan heb ik het over mensen van in de 20! Vooral het verdriet wat je dan in zo'n kind dr ogen ziet is verschrikkelijk...

MiltonB

Berichten: 25
Geregistreerd: 10-09-08
Woonplaats: Zaandijk

Re: Vreselijke manegekinderen :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 16:53

Onze dochter heeft ook een eigen paard, ik verbied het haar om er te koop mee te lopen, ze is zeker niet beter of meer als iemand anders die de stal bezoekt.
verwaand zijn ligt volgens mij ook aan de opvoeding.

Vlindie
Berichten: 436
Geregistreerd: 06-12-06

Re: Vreselijke manegekinderen :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 07:31

Verwaand en uit de hoogte doen, idd. middels opvoeding kun je daar echt wel het een en ander aan doen en/of laten!
Maar ja, dan kom ik op school..... zie ik kids met weet-veel-welk-merk lopen, sjonge zeg... dat m'n dochter dat niet
draagt, ze hoort er wat dat betreft dus niet bij. Niet dat ze er wakker van ligt, ze begrijpt heel goed dat 2 onderbroeken
van Bjorn Borg een maand brokken/muesli betekend voor de paarden. Het zijn keuzes die je maakt, en je kunt al best vroeg
daarmee beginnen om kinderen dat mee te geven.

Ts, ik moet zeggen dat ik vind dat je hartstikke goed voor je zusje bent op gekomen, mijn complimenten!!
Nu maar hopen dat 'haar' zwarte spookje weldra weer enigzins handelbaar wordt!!

Succes!

NAV

Berichten: 250
Geregistreerd: 15-09-08
Woonplaats: Driebergen

Re: Vreselijke manegekinderen :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 15:45

goed dat je er wat van gezegd hebt, een hoop mensen hebben het lef daar niet toe. misschien gaat ze er eens over nadenken, maar don't get your hopes up..

helaas gaat het op maneges zo te horen nog steeds zo als jaren geleden, toen ik nog op de manege reed. Stront verwende kinderen met 0 empathisch vermogen die anderen kleineren, beetje jammer! Boos!

Dott

Berichten: 7171
Geregistreerd: 18-09-08
Woonplaats: Enschede

Re: Vreselijke manegekinderen :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 12:53

ik zou echt door het lint gaan in zo'n situatie, helemaal omdat ik heb gewerkt op een manege waar gehandicapte kinderen reden..

amsterdam_30

Berichten: 1958
Geregistreerd: 27-05-08
Woonplaats: Amsterdam

Re: Vreselijke manegekinderen :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 13:52

Niet normaal.. om zo respectloos te doen tegen jouw zusje die het zo goed bedoelde. Ik help op een gehandicapten-manege en daar komen dit soort dingen natuurlijk nooit voor maar kan mij voorstellen als je niet wilt dat ze daar gaat rijden. Moet wel zeggen dat gehandicapt zijn ruim genomen wordt dus je zusje zou zeker niet opvallen bij een manege zoals bij ons.
Iig sterkte daar en laat je niet wegjagen en ga leker met je zusje mee Lachen.
Succes!!!

Rkayleigh
Berichten: 43
Geregistreerd: 30-09-08

Re: Vreselijke manegekinderen :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 10:24

op elke manege zijn er van dat soort mensen/kindjes
die denken dt ze alles beter kunnen dan de andere mensen.

Marchador

Berichten: 19936
Geregistreerd: 17-01-04

Re: Vreselijke manegekinderen :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 10:32

Zo mijn mond staat open van verbazing, ik had er ook zeker wat van gezegd. Wat belachelijk zeg en zeker nu ze 17 schijnt te zijn. Dan ben je veelal toch wat volwassener. Wat een gedrag Misselijk

Ruth_

Berichten: 204
Geregistreerd: 18-01-08

Re: Vreselijke manegekinderen :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 11:29

Auw, wat vervelend joh! Maar hoor je ook wel eens goede reacties van kinderen?
Oke, ik ben ook dertien, maar ik vind het geweldig om te zien hoe metale gehandicapte kinderen(helemaal niet erg om te zeggen joh Vork Schaam je je?) gewoon paardrijden en lol hebben. Datmensen dat zó kunnen verpesten echt erg. Gelukkig heeft je zusje er weinig van gemerkt ja toch?

Veel succes en ik zal gewoon weer naar die manege gaan dat vindje zusje toch ook leuk, en denk jij dat die kinderen nu nog wat gaan zeggen? En áls ze het doen dan kan je rustig uitleggen wat ze precies heeft, dan doen ze het waarschijnlijk niet meer. Bij jou niet en bij anderemensen ook niet

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Vreselijke manegekinderen :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 18:14

Tjezzuuss ,, die mensen moeten niet zo van hun .. maken !
Ik snap het niet ,, ze moest zelf zo maar zijn jouw suz verdient het niet ,, zij wel

oudaccountx
Berichten: 1540
Geregistreerd: 08-10-08

Re: Vreselijke manegekinderen :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 19:50

Ik vindt het soms echt zielig hoe mensen andere kinderen/mensen discrimineren.

X_Lientje

Berichten: 62
Geregistreerd: 19-09-08
Woonplaats: Woudenberg

Re: Vreselijke manegekinderen :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 18:50

Je bent egt zielig als je zoiets zegt over zon meisje!
Ik kan egt naar worden van zulken mensen Boos!

Goed dat je zo voor je zusje bent op gekomen Lachen

Mitchall

Berichten: 2741
Geregistreerd: 14-06-08
Woonplaats: Sleeuwijk

Re: Vreselijke manegekinderen :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 18:55

Verwende rot kinderen, denken dat ze alles beter kunnen/weten !
Goed dat je voor je zusje op kwam ! Haha!