Open dag vuur act

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Coony

Berichten: 968
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: Nijkerk

Re: Open dag vuur act

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 16:00

Mijn vriendin reed mee in die groep.
Ik vond het ook onverantwoord toen ze vertelde dat ze het gingen oefenen.
Ze heeft tegen mij gezegd dat het vuur met de show hoger was dan gepland.

hallodoei23
Berichten: 4
Geregistreerd: 27-09-09
Woonplaats: ergens op de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 17:14

veel hoger as gepland ja
maargoed dt ze er wel snel bij waren
verder was het echt een heel leuke avond!

Marjo

Berichten: 37341
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 18:12

Calanddra schreef:
Dat is waar. Hoe spectaculairder de show, hoe meer mensen er komen en des te meer geld ze verdienen.

Maarja, je neemt wel een groot risico. En als er dan iets fout gaat is dat niet bepaald een goede reclame voor de onderneming.

Ik denk overigens dat kinderen het sneller zullen proberen/overnemen als zoiets op een manege gebeurd. De manege is de plek waar de kinderen leren, het heeft een voorbeeldfunctie. Zij leren daar wat 'goed' is (dat verschilt per manege natuurlijk :+ )

Bij een show buiten de manege, bijv. op Horse Event of een dergelijk programma, lijkt het me dat ze het minder snel zullen overnemen. Dan is het gewoon een show.
Al vind ik alsnog dat ook op evenementen zulke shows niet gegeven zouden moeten worden :Y)

Enige plek waar ik dit goed zou keuren is bij de bereden politie. Hier in Houten hebben ze een tijd geleden een demonstratie gehouden. Laten zien 'what it takes' om een politiepaard te zijn, wat zij allemaal moeten kunnen. Er wordt ook duidelijk verteld dat dit niet met elk paard kan, dat ze erop worden getraind ten behoeve van oa de veiligheid van de mens. :)


Ik ben het echt volledig met je eens :) Maar toch, het begin was heel onschuldig en was wel grappig. Helaas ging het te hoog.

Maargoed, aan de andere kant, ouders hadden nee kunnen zeggen. We waren geen van allen verplicht om mee te rijden ;)