Prins

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Clyde
Berichten: 883
Geregistreerd: 29-04-05

Prins

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-09 16:15

gisteren kon ik voor het eerst sinds een half jaar weer iets doen met mijn paard Prins.
Prins heeft een peesblessure vanaf vorig jaar september.

Na overleg met de veearts mag ik nu weer met hem buiten gaan stappen (ritjes van half uur, drie kwartier)
Gisteren was het zover.
Mijn dochter ging erop, ik had hem vast en mijn vriendin ging voorop met haar paard.
Eerst moesten we de brug van het erf over, dit vindt hij zeer eng. Maar we wisten hoe we hem zover konden krijgen.
Prins maakte een flinke spurt om aan de overkant te komen, gelukt pff.

Toen lekker gestapt over de weg. Hij had er echt zin in. Oortjes naar voren en lekker doorstappen. De heenweg was hij super braaf, maar ja we moesten ook nog terug. Meneertje had zin in actie. Een beetje dribbelen en proberen te draven, maar toch weer snel gekalmeerd. Nou nog even terug over de brug. Erg spannend, maar met een flinke spurt weer op het erf.

het was maar een miniritje (20 minuutjes) en ik er nog niet eens op, maar ik heb weer genoten om iets met mijn paard te mogen doen. Van de week gaan we weer. Ik wil het rustig opbouwen tot die drie kwartier.

Clyde
Berichten: 883
Geregistreerd: 29-04-05

Re: Prins

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-09 11:00

Vandaag gaan we het weer doen en ga ik foto's maken. Heb er veel zin in.

chevax

Berichten: 11338
Geregistreerd: 17-05-06

Re: Prins

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 11:20

Hartstikke fijn dat je weer iets met je paard kunt doen en dat jullie er allebei van genieten. Succes verder met het herstel!

Selima

Berichten: 635
Geregistreerd: 12-07-08
Woonplaats: London

Re: Prins

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 14:40

Fijn dat je Prins de tijd hebt gegund om te genezen en dat je nu eindelijk weer wat met hem kunt doen.
Veel plezier toegewenst de komende tijd!

Clyde
Berichten: 883
Geregistreerd: 29-04-05

Re: Prins

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-09 09:33

Bedankt voor jullie reacties. De foto's lukte niet omdat mijn camera er spontaan mee stopte. Maar goed, de tweede keer ging het nog beter. Foto's volgen nog.

Misslolliex

Berichten: 2111
Geregistreerd: 14-04-09
Woonplaats: Opheusden. & Lienden

Re: Prins

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 20:52

Leuk hoor...

Veel plezier met je paardje

mepril
Berichten: 798
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: waar jij nie bent

Re: Prins

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 19:33

fijn dat je paard weer wat beter is en dat jullie nu allebei weer kunnen genieten van het rijden

Clyde
Berichten: 883
Geregistreerd: 29-04-05

Re: Prins

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-09 22:57

we hebben nu een keer of 4 dit stapritje gedaan en hij gaat nu al rustig de brug over. Ook ontspant hij al wat meer tijdens het ritje.
Leuk om mee te maken.