Was ik toch even net op tijd..

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
heidiLOVER

Berichten: 9186
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Was ik toch even net op tijd..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-09 17:04

Mijn pony staat in een wei aan de overkant van mijn huis. Daar is een plantenkwekerij waar ook taxus en dat soort planten staan. Het hek is zo gemaakt dat ze er niet bij kan en ze worden altijd als eerste geknipt en opgeruimd zodat ze deze ook niet naar binnen kan krijgen als de planten verder groeien. Nu is de kwekerij op zaterdag open maar nu is hij gesloten tot 15 augustus. Ik wilde mijn pony gister eten geven en viel het me al op dat er mensen liepen, terwijl ze er eigenlijk niet mogen lopen aangezien de kwekerij nu dicht is. Stond er een klein jongetje met taxus in zn hand die hij blijkbaar van de struikjes had afgeplukt en die wilde hij aan mijn pony voeren. Gelukkig komt mijn pony altijd haar naar me toe rennen als ik met eten aan kom lopen. Heb dat jongetje maar even duidelijk gemaakt dat hij mijn paard geen eten mag geven en al helemaal geen taxus. Vroeg ook gelijk of ze al iets naar binnen had gehad, maar dat was gelukkig niet het geval. Ook het schaapje heeft niks binnen gehad.. Moet er niet aan denken dat ze het wel had gegeten, was wel blij dat ik net op dat moment aan kwam lopen :j Misschien had ze het wel niet eens opgegeten maar je weet het natuurlijk nooit zeker!

Barbabientje

Berichten: 8206
Geregistreerd: 12-09-08

Re: Was ik toch even net op tijd..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 17:06

Ooeh dat is balen! En daarom heb ik er altijd zo'n hekel aan als andere mensen je paarden eten gaan geven, maakt niet uit wat het is!

Meeste paarden spugen taxus wel weer uit maar toch!

Tempus

Berichten: 2288
Geregistreerd: 25-05-04
Woonplaats: Beverlo Belgie

Re: Was ik toch even net op tijd..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 17:12

Dat is echt geluk hebben zeg.

ikduss

Berichten: 87
Geregistreerd: 27-04-09

Re: Was ik toch even net op tijd..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 17:32

Woow. Hier heb je wel even geluk mee gehad! Stel je voor dat je pony het op gegeten had! of het schaapje... Dat is nog is handig dat je pony naar je toe komt rennen als je met voer aankomt!! En ik zou een bordje neerzetten voor de zekerheid!

heidiLOVER

Berichten: 9186
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Re: Was ik toch even net op tijd..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-09 17:49

Nouja er was daar geen pad naar toe dus normaal horen daar geen mensen tussen de planten door te lopen.. Normaal loopt er ook een begeleider natuurlijk bij en wij kennen die mensen die letten daar ook wel op.. maar het was natuurlijk nu ook gesloten!

Denk niet dat Pamba het had gegeten, maar je weet het nooit en neem aan dat het ook niet zo goed is voor dat schaapje, die zou het denk ik wel aanpakken en daar had ik ook niet blij mee geweest :=

Nell_

Berichten: 11191
Geregistreerd: 27-12-06
Woonplaats: Asperen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 19:13

Gelukkig dat jij aan kwam lopen zeg!
Idd erg vervelend als mensen goedbedoeld de pony wat lekkers willen geven!