Mijn paard heeft nu ook opeens een band met een ander!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Femke16

Berichten: 833
Geregistreerd: 14-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 16:19

Saffier schreef:
Verder is het idd wat dramatisch geschreven, en komt het heel onwerkelijk over.

Vervolgens schrijf je ook nog dat je nou geen zin meer hebt om naar hem toe te gaan, nou lekker dan, laat je het paard in de steek omdat er een ander bij is geweest.

Maare, solliciteer eens bij een paarden blad, voor kinderen, die zoeken ook vaak zulke verhalen.


Totaal mee eens :+ .
Maf verhaal.

JunkDeLuxe

Berichten: 2345
Geregistreerd: 24-07-09
Woonplaats: Oost Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 16:53

Heb ik ook gehad.. Heb een dik hqlf jqqr een paard verzorgd, dat al 4 jaar had stil gestaan. Heb alles vor haar gedaan en gekocht. In het begin vlotte het helemaal niet tussen ons; was echt een gevecht.

Tot die klik er plots was. Terwijl ik in het begin alle zeilen moest bij zetten om haar uit de wei te halen, kon ik op het laatste in mn bikini en espadrilles zonder zadel terwijl ik achter over op haar achterwerk lag, door de wei crossen. Ik haalde haar van de wei bij haar manen, vlechtte haar uren aan een stuk in, huilde toen ze drachtig was; en gaf al mn geld uit aan haar.

Tot de eigenaar een ander gevonden had (dat is dan weer een heel ander verhaal). De laatste keer dat ik Rassya zag.. Het regende, en ze stond te grazen. Ik ging naar haar toe.. En ze draaide zich om en wandelde van me weg. Dat deed ze normaal nooit; ik kon anders gewoon op haar rug kruipen als ze aan het grazen was. Ze brak mijn hart. Het heeft bijna een jaar geduurd voor ik over haar heen was; en dat het me eindelijk gelukt is; heb ik te danken aan mijn fantastische ouders die mijn verdriet niet meer konden aanzien, en mij een fantastisch paard kochten.

Mama; pluspapa.. Bedankt.

D_Travis

Berichten: 4928
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Hgv Drenthe

Re: Mijn paard heeft nu ook opeens een band met een ander!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 23:06

het lijkt wel of je vriend is vreemdgegaan zoals je schrijft :=

tessacheyenne
Berichten: 627
Geregistreerd: 02-07-02

Re: Mijn paard heeft nu ook opeens een band met een ander!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 23:22

Het blijft wel een paard....je kan een paard geen menselijke emoties toeschrijven hoor!