Morgen komt ze terug!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
TamiBambi

Berichten: 1015
Geregistreerd: 15-07-09
Woonplaats: Randstad

Morgen komt ze terug!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-09 13:53

Ik wil het toch even met jullie delen, aangezien ik hier op mijn werk zit te stuiteren.

Vorig jaar 15 augustus heb ik mijn eerste eigen paard gekocht. Ik was natuurlijk in de 7e hemel!! Helaas na 2 maanden liep ze steeds niet goed, ik ben bijna alle klinieken afgeweest, foto's, echo's enz. niets te vinden. Steeds met rust liep ze weer wat beter en dan weer in eens slecht. In Emmeloord gaven ze het advies voor oplaten kopen door de verzekering :( Omdat er nog steeds niet bekend was wat het nou is kon ik dat niet laten gebeuren. We hebben dus besloten om haar een half jaar op het land te zetten.
Alles ziet daar er goed uit, niks meer kreupels te zien en ze loopt heel veel. Ik ben daar de afgelopen maand 2x naar toe geweest om er even op te rijden en dat ging ook goed!

Morgen, 14 augustus, bijna een jaar later, ga ik haar weer ophalen! Het voelt net als ik eindelijk een eigen paard krijg!
Nu natuurlijk hopen dat ze goed blijft, anders moet ik toch een lastigie beslissing gaan nemen :S

Nou, ik hou jullie op de hoogte en zal als ze thuis is wat foto's maken!!!

PercyLeen
Berichten: 6895
Geregistreerd: 08-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 13:56

Vervelend dat je niet weet wat het is! Maar een kreupel paard hoef je niet gelijk aan de verzekering te geven hoor!! (dan gaat ze hoogst waarsch. op transport ergens naar het buitenland) mocht ze toch niet goed zijn zou ik dr verkopen als gezelschapspaard..

TamiBambi

Berichten: 1015
Geregistreerd: 15-07-09
Woonplaats: Randstad

Re: Morgen komt ze terug!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-09 14:10

Ja de verzekering zou der dan naar de slacht brengen, maar ik zit idd dan te denken aan gezegschapspaard, of misschien een veulen. Als ze inderdaad zonder pijn kan staan.

Maar we hopen natuurlijk dat ze nu goed blijft lopen.

PercyLeen
Berichten: 6895
Geregistreerd: 08-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 14:15

Zeggen ze ja..pas daar echt mee op hoor! Dat wil je echt niet mee maken dat je paardje op het transport gaat!

Ik hoop ook voor je dat ze nu goed is!

Aria_zz

Berichten: 5515
Geregistreerd: 01-08-08
Woonplaats: Oostenrijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 14:18

JA inderdaat! Veel succes en hoppelijk blijft ze kreupel vrij, en anders hoop ik dat je de oorzaak vind!

TamiBambi

Berichten: 1015
Geregistreerd: 15-07-09
Woonplaats: Randstad

Re: Morgen komt ze terug!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-09 14:23

Mocht ze uiteindelijkt och afgemaakt moeten worden wil ik er zelf bij zijn, om er zeker van te zijn dat het gebeurt.
Maar goed, we gaan er niet vanuit dat dat nodig is!!

s_spikker
Berichten: 359
Geregistreerd: 04-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 14:25

wat spannend zeg, ik hoop dat ze niet meer kreupel word.
wil je haar weer gaan rijden ? of dat voorlopig nog niet ?
was het geen pees of botje gebroken oid ? al zouden ze dat wel gevonden hebben denk ik.

TeeGee

Berichten: 15497
Geregistreerd: 06-04-06
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Re: Morgen komt ze terug!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 15:51

PP > VVDD

TamiBambi

Berichten: 1015
Geregistreerd: 15-07-09
Woonplaats: Randstad

Re: Morgen komt ze terug!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-09 15:55

Jaaah spannend is het wel! kan echt niet wachten om haar weer bij me te hebben! Ik ga er rustig aan weer op, in de wei rent ze ook, dus ze moet wel beweging blijven krijgen. Maar de eerste week rustig aan en lekker wandelen en dan een rustig buitenritje met wat stap en draf enz.

Geen pezen en botten enzo, ze dachten misschien iets in der hoef, dat is vaak slecht te zien en moeilijk te genezen. Daar een klein peesje ofzo.

annehuisje

Berichten: 64
Geregistreerd: 16-08-09
Woonplaats: Scherpenzeel

Re: Morgen komt ze terug!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 11:02

rot voor je dat je nie weet wat het is,maar wel leuk dat je haar kan ophalen!best spannend lijkt me!

O__O
Berichten: 24
Geregistreerd: 16-08-09

Re: Morgen komt ze terug!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 13:34

Sucses, hoe is het gegaan?