Trap van mijn eigen paard gehad. Auw!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ilh_

Berichten: 50
Geregistreerd: 23-08-09
Woonplaats: 's Gravenmoer

Re: Trap van mijn eigen paard gehad. Auw!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 14:19

Pijnlijk! XD

ik heb ook al 2 x een trap gehad van 1 manege pony,
en ik geloof je, dat doet zeer! :P

natascha44

Berichten: 1209
Geregistreerd: 04-06-09
Woonplaats: Aan de Stouwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 14:40

Ik heb ook al eens een trap gehad, dan niet van mijn eigen paardje maar die trap was wel voor haar bedoeld }> ..Ik was met mijn paardje bij mijn vriendin en we hadden ze even naast elkaar staan want mevrouw wilde graag weten welke groter was (lekker belangrijk)..Toen ze daarna met haar paard achter die van mij wegliep trapte die van haar richting mijn paard maar helaas ving ik de klap op. (van een springgerichte volbloed arabier, vierkant beslagen.. |( )en met twee benen tegelijk..
Ik kreeg de trap linksachter in de rug, op mijn ribben..ik ben blijven staan maar niet voor lang..Het zweet brak me aan alle kanten uit (shock)en mijn vriendin heeft mijn paard naar huis gebracht (woonde destijds aan de overkant) ondertijd zat ik bij te komen in haar auto en ze wilde bij terugkomst de dokter bellen maar dat was niet meer nodig ik zei:" bel maar een ambulance want dit is niet goed" zo gezegt zo gedaan..ik kwam om half 6 aan in het ziekenhuis en daar hebben ze er ong 5 uur !!!!! over gedaan om uit te zoeken wat er mis was..om half 11 s ávonds hebben ze met speod mijn milt eruit moeten halen want die was helemaal aan de poeier getrapt, ook had ik twee ribben gebroken, na 3 dagen kreeg ik een onsteking onder de hechtingen en dus moesten die eruit, resultaat: groot gapend gat op mijn buik!! na 2 weken mocht ik naar huis :D goh wat was ik blij maar ook dat was van korte duur, s'nachts hevig hyperventileren en de hele nacht naar adem zitten snakken hebben ze me de volgende ochtend met spoed weer opgehaald met de ambu, ik had een klaplong doordat een rib mijn long had aangeprikt, dus weer een week ziekenhuis erbij..het heeft een half jaar geduurt voordat mijn wond dichtzat en 5 jaar psychisch niet o.k. geweest..
nu is het 8 jaar geleden en ik ondervind er nog alle dagen de negatieve gevolgen van..
Ik ben een stuk banger geworden en eer ik op een ander paard stap moet ik daar wel heeeellll lang over nadenken..het gaat wel steeds beter en ik groei hoop ik ooit mijn angst weer teboven!!

En ben het eens met al de andere reageerders, kijk uit het blijft een paard..
Succes met je herstel!!

_Question

Berichten: 2392
Geregistreerd: 13-04-06

Re: Trap van mijn eigen paard gehad. Auw!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 23:10

Gelukkig valt de schade relatief mee, wil je wel veel beterschap wensen!