Zo blij... ging super!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Zo blij... ging super!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 15:15

Nou, gaf zo'n kick dat ik het toch even moet melden hier :))

Net met [***] aan het werk geweest, aan de lange teugel in de bak van de buren (mag natuurlijk ;) )
Het ging echt fantastisch. Hij heeft namelijk nog weleens moeite met wat lager lopen, hij neigt altijd al naar teveel oprichting (doet ie toch iets teveel zijn best :) ). Maar vandaag ging het echt zó makkelijk! Ook zit hij afentoe wat vast op rechts maar daar was vandaag ook geen sprake van. Ging dus zó goed dat ik na het werk dacht van 'laat ik hem even losgooien'. Hoofdstel aangelaten, want springen kan hij wel en het hek was niet overal even hoog ;) . Dus zodoende. Wat bleek nou, hij bleef gewoon rond mij heen draven in een sloom drafje en met zijn hoofd wat lager. Nog nooit meegemaakt :)) Dus hoofdstel uitgedaan, peesjes uit en hij liep echt 'los'. En evengoed bleef hij nog gewoon rond me heen draven. Andere kant op ook! Dus ging ik voor de lol er eens naast lopen, en zogauw ik ging 'draven' ( ;) ) ging hij mee, zelfs galoperen deed hij. Halthouden ook al :D Dus ik ben echt trots op mijn manneke, die vroeger o zo eenkennig was en overal bang voor was :+:

Wou het even kwijt :D

ZusJacobs

Berichten: 8530
Geregistreerd: 31-12-07
Woonplaats: Nederland en Duitsland

Re: Zo blij... ging super!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 15:16

Haha leuk is dat he :D Zie je toch waar je zo lang voor gewerkt hebt :D

Aria_zz

Berichten: 5515
Geregistreerd: 01-08-08
Woonplaats: Oostenrijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 15:19

Sjiek voor jullie! dat kan erg deugd doen na dagje werken, tot de vaststelling komen dat je paard je nog helemaal ziet zitten
Veel succes en geniet er van!