Morgen is het (alweer) zo ver^^

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lieszje
Berichten: 7180
Geregistreerd: 13-10-08

Morgen is het (alweer) zo ver^^

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-09 12:12

Hallo allemaal,

Ik moet even mijn verhaal kwijt hoor, kan echt niet meer stil zitten :o
Morgen ga ik langs de boerderij waar ik een aantal maanden geleden een veulen (doortje) heb verzorgd.
Dit veulen deed ik net een maand toen ze alweer verkocht werd (ik wist van niks).
Ik baalde hier verschrikkelijk van omdat er voor de rest in de buurt niet zoveel te vinden was.
Ook kwam het nog eens extra hard aan omdat ik net 2 maanden daarvoor was gestopt met een paard die ik al zo'n 4 jr deed (stond te ver weg met mijn nieuwe baan).

Maar bij het veulen en haar moeder stond dus nog een andere fries.
Dit was de halfzus van de moeder en werd vrijwel niet verzorgd.
Elke keer als ik kwam kwam Fleur (Doortjes tante) altijd gelijk op me af, meestal haalde ik haar altijd lekker aan wat ze heerlijk vond.
De oude verzorgster van Doortjes moeder kwam ook nog regelmatig langs en vroeg waarom ik Fleur niet ging verzorgen.
Ik zei toen dat de boer dat niet wilde omdat hij dan zeker wilde weten of zijn kleindochter het goed vond.
Zijn kleindochter is de verzorger/eigenaar van Fleur maar komt 1 keer in de zoveel maanden.

Ik vond het jammer maargoed ik had Doortje al dus heel erg vond ik het niet.
De dag dat Doortje samen met haar moeder wegging ben ik gelukkig nog even langs geweest.
Toen ze weg waren heb ik gevraagd of hij aan zijn kleindochter wilde vragen of ik Fleur mocht verzorgen.
En dat zou hij dus vragen.
Morgen ga ik er dus langs om te vragen of hij het al gevraagd heeft (het is nu 3 maanden geleden dus denk het wel).
Ik hoop dat ik morgen het antwoord weet, en anders ga ik vragen of ik het telefoonnummer anders mag.

Ik hoop echt dat ik haar mag verzorgen.
Ik vind Fleur echt een verschrikkelijk lief paard.
Ook hoop ik dat het mag omdat Fleur bijna geen aandacht krijgt en nogal zwaar is.
Ook mag ze in de winter niet naar buiten en komt ze ook bijna haar stal niet uit.

Afbeelding
Dit is Fleur (ergens in mei gemaakt).

Duimen jullie voor me?!

TeeGee

Berichten: 15497
Geregistreerd: 06-04-06
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Re: Morgen is het (alweer) zo ver^^

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 12:16

PP > VVDD

heidiLOVER

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Re: Morgen is het (alweer) zo ver^^

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 17:21

Ik zal wel voor je duimen. Zou wel leuk voor jou zijn en natuurlijk ook voor het paard :)

oOoKellyoOo

Berichten: 3830
Geregistreerd: 25-11-05
Woonplaats: Zuid-Limburg

Re: Morgen is het (alweer) zo ver^^

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 17:26

Ik zal zeer zeker ook voor je duimen, heel veel succes, houd je ons hier op de hoogte?
Hoe oud is ze? en ja afvallen mag zeer zeker gebeuren

Lieszje
Berichten: 7180
Geregistreerd: 13-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-09 14:16

Als het goed is moet Fleur nu 7 jaar wezen.
Ik heb alleen niet super goed nieuws, Fleur schijnt al een tijdje kreupel te zijn en moet op stal staan van de veearts.
Vanavond zou hij het aan zijn kleindochter vragen want die komt sinds ze kreupel is wel elke avond even.

Ik zal jullie morgen even laten weten of ik haar mag verzorgen.
Ook ga ik even bij haar kijken als het niet mag, ik hoop echt dat het mag.
Ik ga gelijk even kijken of Fleur nog steeds zo dik is (ik had zelf nog nooit zo'n dik paard gezien :x).