Military Boekelo

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lucky84
Berichten: 798
Geregistreerd: 05-05-08
Woonplaats: enschede

Military Boekelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-09 20:30

Ik heb vanmorgen eerst geholpen decoreren van een hindernis en s'middags hebben we nog even gekeken bij de dressuur en op het inrijterein. Hier heb ik foto's gemaakt met mijn oh zo geweldige :o casio exilim (bijna 2jaar oud), maar dat mocht de pret niet drukken ik vond dat er toch een paar leuke foto's tussen zaten! Heb de foto's via mn hyves geupload, helaas heeft dat de foto's er niet beter op gemaakt! Mochten mensen belangstelling hebben voor de orginelen dan hoor ik dat graag via pb en mail ik ze!

Aanschou het meesterwerk :+
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nummer 270 Peer Christian Ahnert met zijn paard Salt'n Pepper 9 momenteel 18de plek
Afbeelding

Nummer 204 Daniel Durst met zijn paard Top Gun 7 momenteel 22ste plek
Afbeelding
Afbeelding

Deze beste heer keek de hele tijd in de camera en lachte erg vriendelijk en vond het volgens mij maar als te
leuk dat ik foto's aan het maken was. Heel grappig! Hij had zn paardje op het inrijterrein super lopen, een fijn
paard om na te kijken ik was alleen niet zo gecharmeert van zn bouw, maar dat hou ik maar op smaak! :o

230 Isla Ruth Bennett met haar paard Brigadier momenteel 21ste plek
Afbeelding

234 Nick Gauntlett met zijn paard Chapel Amble momenteel 15de plek
Afbeelding

Nou misschien dat ik morgen weer ff ga kijken zoja neem ik in ieder geval mn camera weer mee!
Zaterdag ben ik uiteraad van de partij en mn casio tje ook :D . Zondag is nog een twijfel geval.

Mocht je tips hebben voor/op mn foto's ... graag zelfs!!!
Ik weet dat ik meer in het midden moet fotograveren, maar verder laat ik het aan jullie :o

Groetjes Anneloes

Yell
Berichten: 13761
Geregistreerd: 07-10-04
Woonplaats: het noorden

Re: Military Boekelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 20:48

Leuke foto's, mooi sfeer impressie!

lucky84
Berichten: 798
Geregistreerd: 05-05-08
Woonplaats: enschede

Re: Military Boekelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-09 10:19

Dank je wel Yvonniej