Zo'n kort ritje, maar zo gaaf en heftig!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SaBiNa_S

Berichten: 3738
Geregistreerd: 03-12-08

Zo'n kort ritje, maar zo gaaf en heftig!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-09 12:42

Hooi,

we ( Anne en ik ) waren op de terug weg naar stal, we waren bij de ponyclub geweest maar moesten weg omdat er les was.
Toen kwamen we Madou en Patty tegen,zij wilden gaan oefenen in de bak maar er was les dus besloten we om met zijn allen een klein ritje in de buurt te maken *D We gingen op een zandpad galloperen, ging gewoon normaal, En op een ander zandpad dat heeuul erg lang was gingen madou patty er in rengalop vandoor, ik dacht mwah doe het rustig aan ik kijk wel of ik dat wil( Had nog nooit in rengalop gezeten)
Toen waren ze al een eindje verderop en Anne was ook al dicht bij hen. Toen dacht m`n pony he ik ben er ook nog en ging steeds harder, harder en harder :P Ik had de teugels gewoon strak en ze ging maar harder ik hoo geroepen en eerst luisterde ze nog wel. maar toen ging ze weer harder harder en harder. Op een gegeven moment zat ik IN ZO'N KEIHARDE RENGALOP! Dat ik Anne inhaalde :P Madou en Patty gingen vaker zo hard en hadden afgesproken als ik wou stoppen moest ik keihard Madou stoppen! Roepen dan zetten zij de ponys stil midden op het pad. Dus Suus( me pony") Ging steeds harder en nog harder op volle snelheid! Ik had anne dus al ingehaald :+ En toen na een paar keer roepen hoorde ze me en zetten ze de pony`s stil! :P Want ik dacht die gaat straks vol op de rem als ze bij de andere is :+ Maar in ieder geval het was zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo gaaf *D Maar ook n beetje eng :+



Sorry voor het lange verhaal maar moest het gewoon even plaatsen! :o

Moderatoropmerking:
Om het bericht prettiger te lezen te maken, het ik een flink aantal taal en schrijf fouten uit het bericht gehaald. Let er alsjeblieft op dat je geen letters vergeet aan het einde van een woord en probeer een klein beetje op je spelling te letten, geen MSN taal dus.

kazan

Berichten: 964
Geregistreerd: 09-07-05
Woonplaats: Westervoort

Re: Zoon kort ritje, maar zo gaaf en heftig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 12:44

paarden lopen idd liever bij elkaar zo ook jou paard

SaBiNa_S

Berichten: 3738
Geregistreerd: 03-12-08

Re: Zoon kort ritje, maar zo gaaf en heftig!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-09 12:46

Haha, ja dat snap ik ook, paard is immers een kudde dier:P Maar ze deed in het beging en daarvoor gewoon braaf toen zei vooruit gingen;)