Mijn nieuwe aanwinst!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hyppolyte

Berichten: 5911
Geregistreerd: 07-06-05

Re: Mijn nieuwe aanwinst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 16:02

Zullen we dan maar helemaal niet meer reageren? Als je een dergelijke onbezonnen actie uitvoert, dan kun je daar best enige kritiek op verwachten en de TS wordt niet compleet afgebrand, dus overdrijven is ook een vak. Feit blijft dat het geen verstandige weloverwogen keuze is geweest, TS is pas 13, dus ik vind het niet geheel verantwoord.
Ik zou trouwens geen wedstrijden rijden op een terrein waar ik niet te paard naartoe kan, simpelweg omdat mijn paard daar inderdaad niet blij van wordt, sommige hebben daar echter geen moeite mee en zijn het gewend, dus dan is het een ander verhaal. Bovendien ga ik er vanuit dat je de dag na de wedstrijd en het gesleep, inderdaad even niet gaat rijden.

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 16:09

Ik vind het een leuke pony en hoop dat je er veel plezier aan zal beleven! Tip: volgend jaar niet meer naar de paardenmarkt gaan ;) haha

_merel_

Berichten: 1844
Geregistreerd: 26-05-06
Woonplaats: Vosmer

Re: Mijn nieuwe aanwinst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 16:15

Ik vind het een erg leuke pony! Veel plezier met hem!

wemkelover

Berichten: 4697
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: bolsward, friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 17:04

hyppolyte schreef:
Zullen we dan maar helemaal niet meer reageren? Als je een dergelijke onbezonnen actie uitvoert, dan kun je daar best enige kritiek op verwachten en de TS wordt niet compleet afgebrand, dus overdrijven is ook een vak. Feit blijft dat het geen verstandige weloverwogen keuze is geweest, TS is pas 13, dus ik vind het niet geheel verantwoord.
Ik zou trouwens geen wedstrijden rijden op een terrein waar ik niet te paard naartoe kan, simpelweg omdat mijn paard daar inderdaad niet blij van wordt, sommige hebben daar echter geen moeite mee en zijn het gewend, dus dan is het een ander verhaal. Bovendien ga ik er vanuit dat je de dag na de wedstrijd en het gesleep, inderdaad even niet gaat rijden.


Volgens mij was had ze allang met haar ouders overlegt, en was ze al tijdje op zoek naar iets. Dus helemaal onbezonnen is het dus niet..

MisticRider schreef:
natuurlijk met mijn ouders goed overlecht en ik zocht al een beetje rustig aan naar gezelschap voor mijn ruintje... ik mocht haar altijd terug brengen als het niet beviel, en ze ziet er goed uit kwa gezondheid (goede vacht dik in de manen, goede hoeven goede konditie)
en ik kon haar daar moeilijk achterlaten, van zoek het zelf maar uit. een echte paardenlief hebber doet dat niet,

Sodeletuut

Berichten: 21309
Geregistreerd: 14-08-07
Woonplaats: Drenthe

Re: Mijn nieuwe aanwinst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 17:10

Wat een schattige pony zeg! En ik vind het inderdaad ook geen onbezonnen actie.
Ik hoop voor je dat je nog veel plezier met die diertje zal hebben en dat hij ook goed met je andere paard kan!

Show je snel nieuwe (gepoetste) foto's? :D