Eerste keer galop!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Incroyable
Berichten: 1828
Geregistreerd: 19-06-12

Re: Eerste keer galop!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 22:59

Mijn eerste, échte galop weet ik nog wel. Ik reed toen op de manege en was vrij angstig. Een deel van de groep die niet kon/wilde galopperen ging altijd op het midden staan en het andere deel ging galopperen. Ik ging altijd op het midden staan, ik vond het doodeng. Maar die les zat ik op een hele brave, rustige pony en toen stond ik op het midden, maar ik was bang dat ik er spijt van zou krijgen als ik het niet zou doen en ik wilde zooo graag beter worden in het rijden en met paarden in het algemeen, en toen heb ik het gewoon gedaan. En wat was ik trots dat het me lukte! :D Ik was toen 7 jaar.

Veraaaaah

Berichten: 2333
Geregistreerd: 05-07-15
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 22:58

Mijn eerste keren galop lag ik er meteen naast (mijn balans was beduidend slecht) kreeg ook niet echt goed les op dat moment. Vervolgens een eigen paard gekocht en na een ongelukkige bal angst voor de galop ontwikkeld. Na een paar maanden (best heel lang) weer begonnen en nu gaat het super goed!
Vooral veel oefenen, ook al zijn het maar kleine stukjes.
Ga zo door! *\o/*

princessissi
Berichten: 17
Geregistreerd: 20-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 23:28

Oh ja, ik kan mijn eerste of tweede galop zeker nog wel herinneren!
Ik zat op een paardje dat Rose heette, een welsh C pony'tje. En toen der tijd was het zo dat iedereen achter elkaar moest verzamelen bij de A of C, en dat je dan één rondje mocht galoperen. Die knol waar ik op zat ging als een stuiterbak af en ik ging als een racekanon zo de bak door. Geweldig. *\o/*