Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 9 van de 9 [ 219 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Plaats een nieuw onderwerp

Weten wat je paard van jou vindt? Het kan! Heel bijzonder!

 
Profiel   

Wees blij dat iemand zo vriendelijk is om te waarschuwen. De regel als iets te mooi is om te waar te zijn dan is dat het ook. Werd in de Middeleeuwen al voor gewaarschuwd toen mensen toverdrankjes verkochten tegen de pest en anno 2017 geloven mensen nog steeds in allerlei wondermiddeltjes en readings. Wat dat betreft is er niets veranderd :') .
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-17 22:26 



 
Profiel   

Nog als ik die tarieven zie op de site van Symone dan begin ik ook gauw mijn eigen praktijk. Zeveren kan ik ook als de beste :7 . Zeventig euro voor communiceren op afstand en even gauw een mailtje typen, dat tikt lekker aan zeg :') . Vind het trouwens raar als je zo'n gave hebt dat je zulke bedragen durft te vragen, dat is toch niet meer helpen? Wow, een bezoek aan de tandarts is nog goedkoper :').

Bellen naar AstroTV of Mijn Toekomst op RTL5 is nog goedkoper :'). Morgen maar naar de Kamer van Koophandel om in te schrijven als het nieuwste dierenmedium :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-17 22:29 



 
Profiel   

Moderatoropmerking:
Hierbij de dringende oproep om respectvol te blijven naar elkaar! Je mag je mening geven, maar verkondig deze niet als een absolute waarheid en reageer netjes ten opzichte van elkaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-17 07:54 



 
Profiel   

Mazida schreef
Nog als ik die tarieven zie op de site van Symone dan begin ik ook gauw mijn eigen praktijk. Zeveren kan ik ook als de beste :7 . Zeventig euro voor communiceren op afstand en even gauw een mailtje typen, dat tikt lekker aan zeg :') . Vind het trouwens raar als je zo'n gave hebt dat je zulke bedragen durft te vragen, dat is toch niet meer helpen? Wow, een bezoek aan de tandarts is nog goedkoper :').

Bellen naar AstroTV of Mijn Toekomst op RTL5 is nog goedkoper :'). Morgen maar naar de Kamer van Koophandel om in te schrijven als het nieuwste dierenmedium :')


Ik snap niet waarom jij je druk maakt hoe anderen hun geld willen uitgeven. Iedereen weet heus wel dat een reading niet wetenschappelijk bewezen is. Dus als iemand het leuk vindt om het een keer te doen is dat zijn of haar eigen keuze. En dat jij het nooit zal doen is ons nu wel duidelijk :D

Ben het trouwens wel met je eens dat ik niet snap waarom een reading op afstand duurder is dan bij je thuis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-17 08:46 



 
Profiel   

Wat ik trouwens toen betaald heb, aan huis, was 15 euro. Dus niet iedereen vraagt enorme bedragen.

Het is voor mij ook heel simpel, wil je dit niet, laat het, wil je dit wel, doe het :)
Maar ga dat niet voor een ander bepalen en heel negatief lopen afzeiken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-17 08:49 



 
Profiel   

En zo is het bruintje123!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-17 08:56 



 
Profiel   

Enorm jammer de sfeer die hier nu neergezet wordt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-17 11:46 



 
Profiel   

Bovenstaande reacties getuigen anders ook niet van veel tolerantie t.o. andersdenkenden. Verschillende meningen maken zo'n topic toch juist interessant voor een bredere groep? Heb je daar geen zin in, start dan een besloten topic.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-17 12:34 



 
Profiel   

Gelukkig is iedereen vrij om te doen wat hij of zij wel of niet wil geloven en daarmee wil doen.

Ik was ook altijd heel sceptisch en nog steeds wel een beetje. Ik wil graag het hoe en waarom weten en hoe het kan.

Ik was daar en tegen ook heel nieuwsgierig naar iets bij een van mijn paarden of dat ook naar voren zou komen. Ik heb daarom vorig jaar toch een reading bij Simone laten doen. Bij 1 paard was het heel herkenbaar en er zaten dingen tussen die zij echt niet kon weten. Bij het andere paard, herkende ik mijn paard daar totaal niet in. Dus ja..... er blijft dan toch wel wat twijfel.
En nee van al mijn paarden staat niets op internet, facebook e.d. en heb ik die info ook niet verstrekt.

Wij leven in een vrij land, respecteer iedereen in zijn of haar eigen mening en wat hij of zij doet. Laat iedereen de keuze zelf maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-17 12:54 



 
Profiel   

Ik heb mijn pony twee x laten readen omdat ik nog steeds met vragen zit rondom haar ongeluk. 1x door een stalgenoot. Veel dingen kon ik wel plaatsen, maar zij stond gewoon te dichtbij en wist vooraf al te veel zeg maar.
1 x door iemand van bokt. De foto door iemand anders in laten sturen om alle voor informatie uit te schakelen.
Ik kreeg een heel verhaal terug, hoe ze zich voelde, wat ze graag deed (of ze.... ik meen dat de reader dacht dat het om een ruin ging). 1 zeer belangrijk punt werd niet doorzien... namelijk dat de desbetreffende pony dood was en met haar ongeluk letterlijk verongelukt is.
Ook over het ongeluk werd niets vermeld.
Is een hele rel geweest op bokt, want mijn doel was om de reader een hak te zetten :?

Ondanks dat ik er erg sceptisch in sta had ik echt gehoopt op antwoorden... wat is er die bewuste avond gebeurt?
We hebben een vermoeden op basis van sporen in de wei, de verwondingen, het weer, etc.... maar wat er écht gebeurt is..... we zullen het nooit weten....

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-17 12:58 



 
Profiel   

Ik vind dit best een interessant onderwerp, door eerdere ervaringen (niet met paarden overigens) weet ik wel heel zeker dat er meer tussen hemel en aarde bestaat en dat er zeker mensen zijn die dingen haarfijn kunnen 'readen'/'aanvoelen'/hoe je het ook wil noemen, maar ik blijf altijd sceptisch.

Waar ik heel benieuwd naar ben: ik zie hier een aantal reacties (zoals Blacksmurf hier boven mijn nog) die zeggen dat ze info hebben gekregen die ofwel totaal niet klopt, ofwel gewoon niet herkenbaar is, maar daarnaast ook wel andere info hebben gekregen die wel herkenbaar is of klopt en daardoor ook volledig vertrouwen op en geloven in de reading.
Hoe verklaren jullie de niet kloppende dingen dan voor jezelf? Hebben jullie dan niet zoiets van 'dit is helemaal onzin, dat wat wel klopte zal dan toeval zijn'? Is dat gewoon een 'foutje' in het readen?
Ik bedoel dit helemaal niet aanvallend maar ik ben oprecht nieuwsgierig hoe jullie dat dan een plekje geven als je in de rest wel gelooft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-17 13:03 



 

Ik heb nu het hele topic doorgelezen en wat ik me serieus afvraag he, ok, Symone communiceert met paarden, maar uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat paarden helemaal niet zo kunnen denken als wij. Niet in woorden, niet in toekomstbeeld. Dus hoe kan een paard dan dingen vertellen, of met andere woorden, hoe kan Symone dat dan interpreteren? Dat vraag ik me serieus af. Blijkbaar doet ze iets goed, want veel mensen zeggen dat er dingen wel kloppen, maar hoe krijg ze de communicatie dan in dezelfde taal? Dat zou ik graag willen weten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-17 13:04 



 
Profiel   

Joolien schreef
Ik heb nu het hele topic doorgelezen en wat ik me serieus afvraag he, ok, Symone communiceert met paarden, maar uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat paarden helemaal niet zo kunnen denken als wij. Niet in woorden, niet in toekomstbeeld. Dus hoe kan een paard dan dingen vertellen, of met andere woorden, hoe kan Symone dat dan interpreteren? Dat vraag ik me serieus af. Blijkbaar doet ze iets goed, want veel mensen zeggen dat er dingen wel kloppen, maar hoe krijg ze de communicatie dan in dezelfde taal? Dat zou ik graag willen weten.


Ik denk eerlijk gezegd niet dat de paarden echt praten met haar. Maar dat zij wel een bepaald heldervoelend/helderziend vermogen heeft.

Wat ze over mijn paard zei kon ik allemaal plaatsen en door het gesprek vielen bij mij de puzzelstukjes op zijn plek. Omdat ik mijn paard als veulen gefokt heb weet ik vrijwel alles van hem en was ik daarom ook erg benieuwd wat ze zou gaan zeggen. Maar ze heeft bij mij niks gezegd wat ik niet kon plaatsen....Ze heeft bij bekenden van mij gezegd dat paard teveel getraind werd, te weinig rust tussendoor kreeg, baas teveel gehaast was, paard te veel en te lang op stal stond etc....als ze dat bij mij gezegd had kon ik alles zo van tafel vegen. Dus als ze de boel oplicht, doet ze het wel erg goed...haha....

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-17 13:16 



 
Profiel   

Joolien schreef
Ik heb nu het hele topic doorgelezen en wat ik me serieus afvraag he, ok, Symone communiceert met paarden, maar uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat paarden helemaal niet zo kunnen denken als wij. Niet in woorden, niet in toekomstbeeld. Dus hoe kan een paard dan dingen vertellen, of met andere woorden, hoe kan Symone dat dan interpreteren?

....ik denk als mens ook niet in woorden. Al helemaal niet in toekomstbeelden.
Wel is het zo, dat wij mensen een fikse prefrontale cortex hebben, die hebben paarden niet.
Persoonlijk vind ik wel dat paarden kunnen denken, maar minder abstract dan wij.
Citaat
Dat vraag ik me serieus af. Blijkbaar doet ze iets goed, want veel mensen zeggen dat er dingen wel kloppen, maar hoe krijg ze de communicatie dan in dezelfde taal? Dat zou ik graag willen weten.

De opleiding die mijn vriendin gedaan heeft: zij loopt de verschillende cakra's na, voelt mee met wat daar zoal 'gebeurt' en dat probeert zij in taal te vatten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-17 13:18 



 
Profiel   

Ooit zei iemand: het gaat er niet om of het klopt, maar of mensen het gevoel hebben dat het klopt. Lijkt hetzelfde, is een wereld van verschil.
Het zijn niet de paarden die readings nodig hebben, het zijn hun eigenaren..

Imo zegt het vaak meer over de mensen en hun gevoeligheden dan dat er wat met het paard aan de hand is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-17 13:22 



 

manubres schreef
Joolien schreef
Ik heb nu het hele topic doorgelezen en wat ik me serieus afvraag he, ok, Symone communiceert met paarden, maar uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat paarden helemaal niet zo kunnen denken als wij. Niet in woorden, niet in toekomstbeeld. Dus hoe kan een paard dan dingen vertellen, of met andere woorden, hoe kan Symone dat dan interpreteren? Dat vraag ik me serieus af. Blijkbaar doet ze iets goed, want veel mensen zeggen dat er dingen wel kloppen, maar hoe krijg ze de communicatie dan in dezelfde taal? Dat zou ik graag willen weten.


Ik denk eerlijk gezegd niet dat de paarden echt praten met haar. Maar dat zij wel een bepaald heldervoelend/helderziend vermogen heeft.

Wat ze over mijn paard zei kon ik allemaal plaatsen en door het gesprek vielen bij mij de puzzelstukjes op zijn plek. Omdat ik mijn paard als veulen gefokt heb weet ik vrijwel alles van hem en was ik daarom ook erg benieuwd wat ze zou gaan zeggen. Maar ze heeft bij mij niks gezegd wat ik niet kon plaatsen....Ze heeft bij bekenden van mij gezegd dat paard teveel getraind werd, te weinig rust tussendoor kreeg, baas teveel gehaast was, paard te veel en te lang op stal stond etc....als ze dat bij mij gezegd had kon ik alles zo van tafel vegen. Dus als ze de boel oplicht, doet ze het wel erg goed...haha....


Ja ok, maar dan nog, hoe kan zij dat dan zo verwoorden? Vooral omdat paarden niet in de toekomst kunnen kijken, als ze dat namelijk kunnen, dan hadden ze niet zo meewerkend geweest. Paarden zijn eigenlijk best wel 'dom' daarin.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-17 13:23 



 
Profiel   

Tsja, het blijft natuurlijk allemaal wat zweverig...maar ik denk zelf niet dat de paarden iets doen. Maar dat zij als ze de energie van een paard voelt bepaalde dingen kan aanvoelen en dat met haar eigen woorden verwoord.

Bij mij heeft ze ook geen dingen gezegd van het paard in de toekomst. Wel haar eigen interpretaties hierin.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-17 13:27 



 
Profiel   

gekvanfleur schreef
Ooit zei iemand: het gaat er niet om of het klopt, maar of mensen het gevoel hebben dat het klopt. Lijkt hetzelfde, is een wereld van verschil.
Het zijn niet de paarden die readings nodig hebben, het zijn hun eigenaren..

Imo zegt het vaak meer over de mensen en hun gevoeligheden dan dat er wat met het paard aan de hand is.


Klopt helemaal denk ik! Denk ook niet dat het paard het nodig heeft. Maar als de baas door zo'n gesprek beter met zijn paard omgaat, dan heeft het paard er toch profijt van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-17 13:37 



 

LadyMadonna schreef
Ik heb mijn pony twee x laten readen omdat ik nog steeds met vragen zit rondom haar ongeluk. 1x door een stalgenoot. Veel dingen kon ik wel plaatsen, maar zij stond gewoon te dichtbij en wist vooraf al te veel zeg maar.
1 x door iemand van bokt. De foto door iemand anders in laten sturen om alle voor informatie uit te schakelen.
Ik kreeg een heel verhaal terug, hoe ze zich voelde, wat ze graag deed (of ze.... ik meen dat de reader dacht dat het om een ruin ging). 1 zeer belangrijk punt werd niet doorzien... namelijk dat de desbetreffende pony dood was en met haar ongeluk letterlijk verongelukt is.
Ook over het ongeluk werd niets vermeld.
Is een hele rel geweest op bokt, want mijn doel was om de reader een hak te zetten :?

Ondanks dat ik er erg sceptisch in sta had ik echt gehoopt op antwoorden... wat is er die bewuste avond gebeurt?
We hebben een vermoeden op basis van sporen in de wei, de verwondingen, het weer, etc.... maar wat er écht gebeurt is..... we zullen het nooit weten....

Heftig verhaal. Vreselijk om mee te maken. Sterkte.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-17 20:36 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 9 van de 9 [ 219 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen