Gewoon even, omdat ik zo trots ben

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Iselda

Berichten: 1753
Geregistreerd: 31-01-09
Woonplaats: Noord-Holland Noord

Gewoon even, omdat ik zo trots ben

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-17 11:04

Ik heb Ami gekocht op 21 september 2012, dat betekent dat deze topper alweer 4.5 jaar in mijn bezit is.
Heel veel samen geleerd, bloed, zweet en tranen. Niet altijd het makkelijkste paard, maar wel de liefste natuurlijk :Y)

Ik heb een tijd niet heel veel gedaan met Ami, blessures bij mezelf, druk of het weer zat tegen. Nu ben ik alweer een flinke tijd wel lekker met hem aan de gang en het gaat super.

Vandaag wilde ik gaan rijden, maar toen ik op stal aankwam, zag ik dat ze het huis aan de overkant van de weg aan het slopen waren. Dit huis heeft vorig jaar in de brand gestaan en je kon hier niks meer mee.
Voor de paarden is dat natuurlijk een hoop lawaai, maar ze konden het eigenlijk niet zien, dus dat is erg spannend.
Besloten dat rijden niet zo'n goede optie is, maar longeren, dat zou moeten kunnen.
Tenminste, dat dacht ik..
Ami was niet te handelen, bokken, springen, galopperen, mij de halve bak doorgesleurd aan de lijn, niet echt een succes dus.
Zo ging het de eerste 7 minuten ofzo, en toen wilde hij heel graag naar mij toe komen. In eerste instantie wilde ik hem op afstand houden, want hij moest gewoon aan het werk. Uiteindelijk toch maar toegelaten, ik zag dat hij gewoon beetje van streek was. Dus even geknuffeld, geaaid en gezegd dat het wel goed is.

Nou, het leek wel alsof hij naar me had geluisterd en door had dat er niks aan de hand was! Na het knuffelen heb ik hem weer aan het werk gezet en geloof het of niet, hij deed t prachtig!
Hij was heel relaxed, koppie laag en niet meer naar buiten, geen gekke sprongen, maar gewoon een rustig drafje of rustig stappen. Ik was zo ongelooflijk trots op m'n man <3
Het leek wel alsof hij gerustgesteld was toen hij naar me toe kwam, zo lief :j

En nog even een foto om het af te maken, dit is mijn knappe vent
Afbeelding

Onze band wordt steeds beter en ik vond dit zo'n gaaf moment, dat ik het gewoon heel graag even wilde delen *\o/*

LindavG
Berichten: 1
Geregistreerd: 31-05-17

Re: Gewoon even, omdat ik zo trots ben

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 11:13

Wat fijn dat jullie band zo sterk is dat Ami comfort en veiligheid zocht bij jou. En wat fijn dat jij tot een nader inzicht kwam en hem in jouw ruimte toeliet en dat jullie daarna weer lekker samen aan het werk konden. Dat moet echt als een heel fijn moment hebben gevoeld.

Iselda

Berichten: 1753
Geregistreerd: 31-01-09
Woonplaats: Noord-Holland Noord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-17 11:58

LindavG schreef:
Wat fijn dat jullie band zo sterk is dat Ami comfort en veiligheid zocht bij jou. En wat fijn dat jij tot een nader inzicht kwam en hem in jouw ruimte toeliet en dat jullie daarna weer lekker samen aan het werk konden. Dat moet echt als een heel fijn moment hebben gevoeld.


Was zeker een heel fijn moment <3

Anoniem

Re: Gewoon even, omdat ik zo trots ben

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 00:41

Geweldig stel :+:

Iselda

Berichten: 1753
Geregistreerd: 31-01-09
Woonplaats: Noord-Holland Noord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-17 09:55

_Dominique schreef:
Geweldig stel :+:


<3

Jij en Bel kunnen er ook wat van!