Speciale actie

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Letsdream
Berichten: 4
Geregistreerd: 14-09-17

Speciale actie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-17 12:38

Beste bokkers, misschien is dit voor sommige iets wat niet op een goede manier over komt maar ik heb hier lang over nagedacht en wil via de manier jullie hulp vragen.
Het is dan ook niet mijn bedoeling negatieve of discussie reacties uit te lokken. En sorry als dit verkeerd staat.

Al een lange tijd ben ik onzeker over mijn eigen lichaam met namen mijn borsten. Hiermee ben ik naar de dokter gegaan waarbij werd geconstateerd dat ik een onder ontwikkeling heb in mijn borsten. Na lang wikken en wegen ben ik naar een plastisch chirurg gegaan waar mij is verteld dat ik , mocht ik mijn borsten willen laten aanpassen, er een extra operatie nodig is.
Mijn gebrek aan zelfvertrouwen is nu zo groot dat ik mijn lichaam probeer te verbergen en ik niet meer weet wat ik nu moet. Daarom wil ik ondanks dat het tegen mijn principes is vragen om jullie hulp. Nogmaals mocht je dit belachelijk vinden dan spijt dat mij.

Liefs

*link verwijderd*

Jennanne

Berichten: 470
Geregistreerd: 29-08-16

Re: Speciale actie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 12:42

Hefitg voor je!
Als ik aan het eind van de maand iets overhoudt zal ik in ieder geval doneren :)
Succes!

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 12:43

En jij denkt dat onbekende mensen geld gaan doneren aan dit? Je bent nieuw op bokt en gooit mensen deze actie voor de voeten? Vreemd...

Goof

Berichten: 28760
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 12:44

Je bent niet bekend op bokt en in het allereerste topic dat je opent kom je om geld vragen?? >;) >;)

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 12:44

Goof schreef:
Je bent niet bekend op bokt en in het allereerste topic dat je opent kom je om geld vragen?? >;) >;)



Mijn idee ook. Heb op de tem knop gedrukt.

MerleSimone

Berichten: 5726
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 12:45

Dit is niet toegestaan op Bokt, ik tem.

Letsdream
Berichten: 4
Geregistreerd: 14-09-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-17 12:47

Jennanne schreef:
Hefitg voor je!
Als ik aan het eind van de maand iets overhoudt zal ik in ieder geval doneren :)
Succes!

Lief van je bedankt.

Ik wist niet dat dit niet is toegestaan op bokt, nogmaals mijn excuus

Christiene
Berichten: 7715
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 12:47

Gaat waarschijnlijk alle forums bij langs. Is nog niks gedoneerd zag ik, klikte op de link niet heel slim.

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Re: Speciale actie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 12:48

Waarom wil je dit via bokt doen TS?

Melewel94

Berichten: 1604
Geregistreerd: 15-02-15
Woonplaats: Lommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 12:48

Misschien heeft dit te maken met een schaduw account, das ze verder anoniem wil blijven. Begrijpelijk!

Heel vervelende situatie... hopelijk zijn er genoeg mensen die je willen helpen. Zelf zit ik in een soortgelijke situatie, door spraak/eet problemen krijg ik mijn (toekomstig) beugeltraject niet vergoed... ik zal dan toch ook gewoon netjes moeten sparen tot ik het geld heb... Als je geluk hebt kan ze via deze weg proberen wat extra binnen te halen, maar betwijfel dat...

Succes!

Jennanne

Berichten: 470
Geregistreerd: 29-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 12:50

gribaldi schreef:
Waarom wil je dit via bokt doen TS?


denk dat ze alles probeert om te bereiken wat ze wil..proberen kan geen kwaad lijkt me

Anoniem

Re: Speciale actie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 12:54

En wat maakt deze actie een speciale actie?

Er zijn duizenden vrouwen die onzeker zijn over hun borsten. Maar clickbait door het 'speciale actie' te noemen vind ik erg jammer en dat haalt je gunfactoe al weg. Daarnaast zijn inzamelacties niet toegestaan op bokt en dit soort berichten dus ook niet.

Het advies is niet leuk, maar ga werken en sparen. Kijk wat je kan verkopen op MP en bouw daar een potje mee op.

tengeltje11
Berichten: 7134
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Re: Speciale actie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 12:56

Idd,zat mensen die onzeker zijn en daardoor een operatie laten doen.
Stuk voor stuk moeten ze daar zelf voor sparen,waarom zouden mensen jou geld geven en 1000den anderen niet?

Faruba

Berichten: 1807
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Reeuwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 12:58

Ik vind het nog een soort van knap dat je wildvreemde mensen om geld durft te vragen,ik pers.zou dat echt niet durven,me ervoor schamen denk ik.

Tjonge,ik ben er echt een soort van verbaasd over.

Letsdream
Berichten: 4
Geregistreerd: 14-09-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-17 12:58

Anoniem schreef:
En wat maakt deze actie een speciale actie?

Er zijn duizenden vrouwen die onzeker zijn over hun borsten. Maar clickbait door het 'speciale actie' te noemen vind ik erg jammer en dat haalt je gunfactoe al weg. Daarnaast zijn inzamelacties niet toegestaan op bokt en dit soort berichten dus ook niet.

Het advies is niet leuk, maar ga werken en sparen. Kijk wat je kan verkopen op MP en bouw daar een potje mee op.


Ik snap je reactie maar voor mij is het een speciale actie, ik had het misschien beter hulp gevraagd kunnen noemen. En het is natuurlijk niet zo dat ik in Mn luie stoel zit te wachten :7

Ik ben inderdaad omdat ik anoniem wil blijven op dit account gegaan.

Anoniem

Re: Speciale actie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 13:03

Verder is het nog raadzaam om deze link te bekijken ts:

https://www.zorgverzekeringwijzer.nl/zo ... vergroting

Misschien is een gedeeltelijke vergoeding ook mogelijk.
Langs de andere kant zeg ik; suck it up like a (wo)man en blijf in therapie om je zelfbeeld te verbeteren. Je voelt jezelf niet ineens geweldig na een borstreconstuctie.

Tevens is een schaduwaccount alleen toegestaan na overleg met het moderatorteam.

Letsdream
Berichten: 4
Geregistreerd: 14-09-17

Re: Speciale actie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-17 13:06

Bedankt voor de tip helaas doen verzekeraars heel moeilijk. Ik zal mijn account dan op non actief zetten!

Faruba

Berichten: 1807
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Reeuwijk.

Re: Speciale actie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 13:07

Maar waarom denk je dat voor jouw wildvreemde mensen geld gaan storten,kun je mij je gedachtegang uitleggen?

Het is m.i.toch iets waar je ook zelf voor kunt sparen.

Melewel94

Berichten: 1604
Geregistreerd: 15-02-15
Woonplaats: Lommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 13:08

Kan de frustraties zeker begrijpen.

Maar ik denk dat de kans vrij miniem is aangezien dit eerder een cosmetisch doel is, dan eerder naar aanleiding van een ziekte etc.

Mijn beugeltraject is ook deels cosmetisch, maar er hangen daar ook wel wat klachten aan. Op het eerste oog niet direct te zien, maar ik merk het wel. Zal ook weinig kans maken om een actie te starten tegenover wat er al op staat.

En Het is zeker het proberen waard, tuurlijk, maar als ik zie in verhouding met de huidige crowd funding acties die momenteel actief zijn, zijn er veel meer andere noodzakelijkere acties die een persoon eerder voorrang zal geven.

Neemt niet weg dat ik hoop dat het voor je goed uitpakt, maar ik betwijfel het...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 13:09

Letsdream schreef:
Bedankt voor de tip helaas doen verzekeraars heel moeilijk. Ik zal mijn account dan op non actief zetten!


Dan zal je er harder voor moeten knokken.

Heel simpel, een verzekering is geen liefdadigheidsinstelling. Waarom moet een ander dat dan wel zijn voor jou?

Je kan er namelijk wél mee werken dus het belemmert je niet in de maatschappij. Klinkt even heel cru en bot zo zwart/wit maar imo is dit dan dus puur cosmetisch.

Ik zou ook graag grotere borsten willen om me goed te voelen en knapper te voelen dan ik me nu voel. Maar ja, dat kost geld en hoe rot ik het ook vind dat veel kleding me niet staat, m'n zelfbeeld valt of staat niet met een paar nieuwe borsten. Dat zelfbeeld zit in je hoofd.

Duhelo

Berichten: 28526
Geregistreerd: 29-05-03

Re: Speciale actie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 13:14

Daar inzamelactie's niet toegelaten zijn, plaats ik hier een slotje.