Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 33 van de 53 [ 1309 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 53  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

De TRT online cursus van Tristan Tucker

 
Profiel   

ik heb me zojuist aangemeld voor deze cursus en betaald, maar ik krijg geen antwoord mail dus ik kan nog steeds niet met de cursus beginnen. Weet iemand met wie ik hierover contact kan opnemen?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-17 09:31 



 
Profiel   

het is al opgelost! Dank je wel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-17 11:04 



 
Profiel   

Hier voor het eerst echt op buitenrit geweest. [ img ]

Door alle voorbereidingen thuis maar een paar schrik reacties gehad (opvliegende eenden uit het water) maar deed hij 1 stap opzij en daarna ontspande hij direct weer zoals met de grondwerk opdrachten. Super fijn ritje gemaakt! Wel was er een ervaren paard mee die op wat spannende stukken hem op sleeptouw kon nemen maar dan ging hij er super braaf langs.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-17 13:55 



 
Profiel   

Fijn is dat hè?
Hier bij paardlief ook zo'n fijne reactie op vreemd terrein.
Schrikreactie. Rustig stil staan. Hoofd omlaag en relaxed verder stappen

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-17 20:35 



 
Profiel   

Hier ook positieve ervaringen!
Vorig jaar ergens gestopt met TRT en nu weer opgepakt. Paard wist al het geleerde nog precies en dat terwijl hij ook dingen heeft die hij nooit lijkt te leren.
Ik ben nu ook een 2 tal keren met een sensibele 3 jarige aan de gang geweest. Erg leuk om te zien hoe snel ze leert en hoe 'heftig'de onstpannings reactie kan zijn op een hele simpele zachte vraag.
Ik merk aan mezelf dat ik nu ook veel vlotter de juiste handeling kan verrichten en dus nog sneller resultaat heb met de oefeningen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-17 10:17 



 
Profiel   

Het lijkt mij een onwijs interessante en leerzame cursus, maar man wat een slok geld ineens. Ik zag een hele tijd geleden dat er nog de optie was om het maandelijks te betalen, maar dat is nu niet meer zie ik...
Had net de knoop zo'n beetje doorgehakt en toen zag ik dat ik het dus nu ineens moet ophoesten, pfff eerst maar weer sparen dus.
Mijn merrie blijkt nu op vreemd terrein toch wel wat angstig en kijkerig en zelf ben ik ook niet zo heldhaftig dus voor ons beiden zou het denk ik heel goed zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-17 11:32 



 
Profiel   

Ooit ging paardlief zelfs aan de kletter als ik alleen nog maar een a4tje in mijn hand hield als ik er op zat.
En kijk eens wat dochterlief en ik nu kunnen [RIJ-ITP] Wil jij ook een likje?
Dit hebben we voor een groot deel aan de TRTmethode te danken in combinatie met een hele fijne instructeur. Dus was het een hoop geld. Ja. Is het me waard geweest? Zeker te weten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-17 17:36 



 
Profiel   

Komen jullie er allemaal nog op? Bij mij pakt de username niet meer. En je kunt alleen je pasword, maar niet je username wijzigen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-17 21:37 



 
Profiel   

Ik had er laatst inderdaad ook problemen mee en ik dacht eigenlijk dat het aan mijn geheugen lag. Van de week nog eens goed proberen en kijken of het nu wel lukt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-17 21:45 



 
Profiel   

Ik kon er vorige week nog op

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-17 22:06 



 
Profiel   

Ik heb het net even geprobeerd en ik kom er gewoon op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-17 22:27 



 
Profiel   

CaPrIoLe`79 schreef
Komen jullie er allemaal nog op? Bij mij pakt de username niet meer. En je kunt alleen je pasword, maar niet je username wijzigen.

Had ik ook, maar kom er nu met mijn mailadres wel in?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-17 09:05 



 
Profiel   

Barvrouwke schreef
CaPrIoLe`79 schreef
Komen jullie er allemaal nog op? Bij mij pakt de username niet meer. En je kunt alleen je pasword, maar niet je username wijzigen.

Had ik ook, maar kom er nu met mijn mailadres wel in?

Gelukt, dankzij deze tip!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-17 15:30 



 

Nog mensen die actief zijn met de online cursus? Ik twijfel, wil het graag doen, maar vind 300 euro nogal veel gezien ik bijvoorbeeld aan de module onder het zadel niets heb.

Ik had me aangemeld voor 'proef filpmjes' maar heb de activeringslink nooit ontvangen. Ook niet in mijn ongewenste mail. Ben ook een beetje bang dat dit straks gebeurt als ik betaald heb, zoals hierboven ook al iemand zegt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 09:19 



 
Profiel   

Voor mij is het die €300 zeker waard geweest. Ook ik doe nog niet veel oefenigen ohz maar alleen al door de grondwerk sessies is mijn paard heel stabiel ohz geworden. Hij is niet snel ergens meer van onder de indruk. Gister nog heerlijk relaxed gereden terwijl ze aan het flexen en boren waren paar meter verder op, harde wind op de golfplaten, hagel op het dak etc. Op wedstrijd laatst waren 2 kids aan het vliegen en rennen bij de losrij bak, door de omheining klimmen, de ring zelf was tussen witte hekjes met rode bloemetjes erop, hij is inmiddels vrij onverstoorbaar.
Tuurlijk schrikt hij nog wel eens maar dan zie je hem meteen nadenken in ontspanning ipv vluchten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 13:09 



 
Profiel   

Ik vond het ook erg nuttig. Zelfs alleen het eerste deel, dat helpt mijn paarden al enorm. Het is wel een kwestie van bijhouden om maximaal resultaat te behalen. Daar ontbreekt het bij mij soms aan... ;-) Maar omdat je toegang houdt, kun je het ook zo weer oppakken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 22:21 



 
Profiel   

Wuis schreef
Nog mensen die actief zijn met de online cursus? Ik twijfel, wil het graag doen, maar vind 300 euro nogal veel gezien ik bijvoorbeeld aan de module onder het zadel niets heb.

Ik had me aangemeld voor 'proef filpmjes' maar heb de activeringslink nooit ontvangen. Ook niet in mijn ongewenste mail. Ben ook een beetje bang dat dit straks gebeurt als ik betaald heb, zoals hierboven ook al iemand zegt.


Ha Wuis! De proeffilmpjes worden automatisch verzonden dus misschien heb je een foutje gemaakt bij het intypen van je emailadres? Anders kun je me ook even mailtje sturen. Dan stuur ik je de link. Email is info@trtmethod.com :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 21:03 



 

Niet meer nodig, ben gister lid geworden. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-17 19:34 



 
Profiel   

Wuis schreef
Niet meer nodig, ben gister lid geworden. :D


Welkom!! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-17 20:05 



 
Profiel   

Wuis schreef
Niet meer nodig, ben gister lid geworden. :D


Super! Veel plezier ermee! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-17 20:16 



 
Profiel   

He, hoe gaat het in dit topic met e.a. ?
Maakt iemand nog dingen mee ?


Topic valt een bitje (of bitloos :D ) stil...

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 09:49 



 

Ik ben druk bezig! Wenden om de achterhand gaat echt perfect. Met de voorhand heb ik nog moeite. Dit terwijl het achteruit gaan eigenlijk wel redelijk goed gaat. Maar goed, ik ben natuurlijk ook nog maar net begonnen he. ;) En ik werk met een nog niet eens tweeënhalf jarige die pas gecastreerd is en zich nog erg hengst voelt met allemaal merries op stal. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 08:43 



 
Profiel   

Wuis schreef
Ik ben druk bezig! Wenden om de achterhand gaat echt perfect. Met de voorhand heb ik nog moeite. Dit terwijl het achteruit gaan eigenlijk wel redelijk goed gaat. Maar goed, ik ben natuurlijk ook nog maar net begonnen he. ;) En ik werk met een nog niet eens tweeënhalf jarige die pas gecastreerd is en zich nog erg hengst voelt met allemaal merries op stal. :+


Achterhand verplaatsen gaat goed bedoel je? Dat is wending om de voorhand ;) die blijft immers staan op dat moment.
Dat is sowieso voor veel paarden een makkelijkere oefening dan wending om de achterhand (waarbij je dus de voorhand om moet zetten).
En dat er veel prikkels zijn maakt het zeker lastiger, want die merries zijn natuurlijk Ow zo interessant :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 10:56 



 
Profiel   

Ja dacht ook al ??, vet moeilijke en losmakende oefening en ook vergeten in de moderne dressuur.
Ik kende oefening ook niet, totdat Pien em mij vanuit haar kd basis heeft laten zien.

Mijn paardje kan em in grondwerk ook nog niet, wel de aanzet tot ;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 11:02 



 

_O- Sorry ik was nog niet helemaal wakker.Ik bedoel idd dat het verplaatsen van de achterhand, dus een wending om de voorhand, goed gaat. Hij stapt heel mooi met het binnenbeen binnenlangs.

De voorhand vind ik echt een uitdaging, maar een onwijs goede oefening die er voor zorgt dat het paard niet over je heen loopt. Op het filmpje ziet het er zelfs bij die driejarige hengst makkelijk uit. :P
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 12:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 33 van de 53 [ 1309 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 53  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen