Boris & Johnny 'schrik'training en vrijheidsdressuur

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
elselianta

Berichten: 1718
Geregistreerd: 09-04-11
Woonplaats: Friesland

Re: Boris & Johnny 'schrik'training en vrijheidsdressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 11:18

Aah wat zijn ze leuk! ze lijken altijd zo lekker fanatiek op de foto's, echt leuk om naar te kijken! :D

Melody2010

Berichten: 67
Geregistreerd: 16-03-14
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 21:48

Je zou niet zeggen dat ze al zo op leeftijd zijn! De witte haren op het hoofdje laten het een beetje doorschemeren, maar wat zien ze er goed uit!

Borisje

Berichten: 5469
Geregistreerd: 09-07-06
Woonplaats: Hilvercity

Re: Boris & Johnny 'schrik'training en vrijheidsdressuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-14 19:12

Dankjullie! Fanatiek zijn ze zeker. En we doen inmiddels ook een beetje rustig aan met Johnny, begint toch een beetje bejaard te worden :+:

jadeken
Berichten: 1855
Geregistreerd: 09-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 11:27

Borisje schreef:
Dankjullie :+:
IlovePuk: Dat heb ik gedaan vanuit rollen, en vanuit het knielen.

E_Nalanta schreef:
Ze blijven gaaf, en dat steigeren ook, wat kunnen ze dan opeens groot worden! En.. die zweep, maak er je handelsmerk van. :)) Natuurlijker kán niet! :')

Ik vond het op de foto net de toverstok van Harry Potter lijken _O- Pure magie, dat vrijheidsdressuur!
Dankje!

Ik heb mijn pony het knielen ook aangeleerd maar ik vroeg me af hoe je dit kan uitbreiden naar het liggen toe ? :)

Borisje

Berichten: 5469
Geregistreerd: 09-07-06
Woonplaats: Hilvercity

Re: Boris & Johnny 'schrik'training en vrijheidsdressuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-14 15:17

Paarden gaan automatisch tegen druk in, dus als je druk tegen de singelplek geeft of erachter komt je paard vaak omlaag met de achterbenen.
Alleen liggen is geen beginnersoefening, dus als je paard niet genoeg vertrouwen heeft zal hij het niet zo snel doen. Nu weet ik niet hoe ver jij in de vrijheidsdressuur bent, maar als je ver genoeg bent voor het liggen, kun je het op die manier proberen.
Iedere beweging van het paard die naar beneden gaat belonen, en zo kom je uiteindelijk bij de grond. :j

Anoniem

Re: Boris & Johnny 'schrik'training en vrijheidsdressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 15:25

Oh die slinger en steiger foto is net wat voor de kerstkaart :') Wat ballen erbij XD , wat een heerlijke mannen ook!

jadeken
Berichten: 1855
Geregistreerd: 09-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 21:07

Borisje schreef:
Paarden gaan automatisch tegen druk in, dus als je druk tegen de singelplek geeft of erachter komt je paard vaak omlaag met de achterbenen.
Alleen liggen is geen beginnersoefening, dus als je paard niet genoeg vertrouwen heeft zal hij het niet zo snel doen. Nu weet ik niet hoe ver jij in de vrijheidsdressuur bent, maar als je ver genoeg bent voor het liggen, kun je het op die manier proberen.
Iedere beweging van het paard die naar beneden gaat belonen, en zo kom je uiteindelijk bij de grond. :j

pony loopt los mee,achteruitaan,jambette, spagaat , berggeit , beginsel steigeren , compliment ,buigen , knielen , rondje draaien , los springen , zweep aannemen , dekje van haar rug trekken , op het blok , kusjes geven en flemen. Dus IK persoonlijk vind dat ze aan het liggen toe is :)
Druk op de singelplek heb ik nog niet geprobeerd dankjewel :)