2008 een bewogen jaar voor Wip

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
waypoint
Berichten: 1288
Geregistreerd: 10-04-07

2008 een bewogen jaar voor Wip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 15:16

hallo Haha!

2008 begon voor ons al niet heel geweldig, na een verschrikkelijk 2007 (pb voor meer info) en totaal nog geen ban op te hadden gebouwd kwam het bericht daat we gingen verhuizen. Weg uit onze vertrouwde omgeving om een hele nieuwe start te maken. We gingen naar enschede verhuizen.

Winterswijk januari '08

Afbeelding

Afbeelding

Voor de verhuizing nog snel een mooi dresuurzadel van een vriendin over gekocht en dat moest nog even worden getest Knipoog

Afbeelding

Afbeelding daar konden we nog niet zo goed mee overweg Bloos

Nog een paar laatste plaatjes geschoten vlak voor de verhuizing:

Afbeelding

http://www.mijnalbum.nl/Foto-GM3SXRD6.jpg

Aangekomen op de nieuwe stal leek het allemaal zo pervect. maar niets leek minder waar, paarden mochtn in plaats van de vertelde hele dag maar een uurtje op de wei per dag. vanaf september tot maart stipt ook niet meer op de wei en moesten we me 20 pensionklanten 1 paddock delen. Ook werd Wip vaak overgeslagen met het voeren, uiteindelijk hebben wij hier 1 maand gestaan en zijn we noodgedwongen overgegaan naar een andere manege, van mijn altijd vrolijke ventje was niks meer van over.

Zo kwamen we bij een andere pension stalling, helaas wel 35 minuten met de scooter rijden, maar wel dagelijks weidegang, hij leefde weer op. Helaas werd hij kort daarna gepakt door een heel vervelde blessure en hier hebben we meer dan een maand mee rond gelopen, antibiotica sloeg niet aan en zijn ben werd maar dikker en dikker. uiteindelijk is dit heel mooi genezen.

Afbeelding

Afbeelding

ook heb ik mijn angst weer overwonnen Clown

Afbeelding

Na veel gedoe hebben we besloten om ook bij deze stal weg te gaan, nu staan we op een geweldige plek, en knollie is weer helemaal aan het opfleuren. we hopen dat we hier nog lang mogen staan:D

al met al zijn we dit jaar dus 3x verhuisd en hebben we ook een heerlijke blessure achter de rug, hopelijk brengt 2009 meer goeds.

Afbeelding

Cyruss_

Berichten: 2111
Geregistreerd: 05-03-08
Woonplaats: Arnhem

Re: 2008 een bewogen jaar voor Wip

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 15:19

He jill! Mooie foto's!!
Mag ik nog een keer bij hem komen kijken in Hengelo?
Hopelijk hebben jullie een leuk en gezond 2009!

Liefs rens

waypoint
Berichten: 1288
Geregistreerd: 10-04-07

Re: 2008 een bewogen jaar voor Wip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-09 13:28

jeeeuuhh wat leuk die reacties Clown

Balou_k

Berichten: 14098
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Re: 2008 een bewogen jaar voor Wip

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 13:32

hele mooie foto's prachtig paardje om te zien ook.

Desir_ee
Berichten: 507
Geregistreerd: 14-09-06

Re: 2008 een bewogen jaar voor Wip

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 16:45

Ik hoop dat jullie een super jaar tegemoet gaan! Je hebt een mooi paardje Knipoog

M_EL_ISSA

Berichten: 2176
Geregistreerd: 26-06-08

Re: 2008 een bewogen jaar voor Wip

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 16:52

Mooi paard Lachen
Hoop voor jullie dat jullie nu wel op het perfecte plekje kunnen blijven staan Lachen