Ravi (v. Don Jonne) @ Bocholtz (Trofee Cup) L1!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SaskiaKur

Berichten: 6088
Geregistreerd: 19-02-06
Woonplaats: Limburg,Voerendaal

Re: Ravi (v. Don Jonne) @ Bocholtz (Trofee Cup) L1!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-09 18:49

:wave:
Terug van wedstrijd :)

Gelukkig was het weertje goed en geen regen dit keer :P
Maar Ravi was lekker rustig, ook met opstappen lekker ontspannen en inrijden ging super. Goed wakker gemaakt en kon eigenlijk al eerder de ring in. Maar helaas moest ze plassen en was dus niet scherp genoeg voor me been. Dit maakte een fout met aanspringen in galop (overkruist) en met gebroken lijn sprong ze ook in galop aan. Verder bleef ze mooi rustig aan beeld en lekker ontspannen. 2e proef was ik meer tevreden over, geen fouten en goed eraan gereden. De eerste proef waar ik echt aan voelde dat ik eraan heb gereden. Naderhand toen ik klaar was moest ze inderdaad plassen :')

1e proef was ik 4e met 193 punten; dit viel naar me gevoel wel tegen en zo ook met het commentaar. Jury vond dat Ravi loperig was terwijl ze eigenlijk te zwak voor me been reageerde, naast het wijken wat dus wel loperig was.
2e proef was ik 1e met 201 punten; fijn onderbouwens commentaar en had voor het eerst een 7 voor halstrekken!! :cheer:

Ik was over het algemeen zeer tevreden met me proeven. Bom-proof, ontspannen en eraan gereden.
Nu nog Voerendaal starten voor mezelf volgende week, dan even een weekje rust en dan ons voorbereiden voor het LK :)