En plots is mijn paard Nationaal Kampioen dressuur (BE) 4jr

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bulck

Berichten: 4231
Geregistreerd: 08-11-05

Re: En plots is mijn paard Nationaal Kampioen dressuur (BE) 4jr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 08:49

Hey was maar gewoon een bemerking hoor, tuurlijk gun ik dat TS van harte.
Maar afmeldingen van de startlijst is nog wel anders dan kijken naar de geselecteerden uit elke provincie e. ;-) (vb enkel voor antwerpen hebben al 3 reserves mogen starten) Heel veel reserve combinaties zijn nu toch mogen aantreden.
Paarden met punten in het klassement +10 die vervangen worden door paarden met 2 of 1 punt geeft toch een verschil in kwaliteit e.

Maar alsnog een dikke pluim voor jouw paard en haar kampioenslint. Mijn opmerking was absoluut niet denigrerend bedoeld, dus moest dat wel zo zijn overgekomen spijt me dat.

Veel succes nog verder!! :-)

lientjeds
Berichten: 1160
Geregistreerd: 07-03-08
Woonplaats: Ergens tussen Gent & Lokeren (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-09 09:35

Geen probleem Bulck. :(:)

Er werd gewoon enorm spel over gemaakt, dat onze reeks zo'n "zware" reeks was tov de andere reeks, door enkele andere ruiters & hun aanhang in reeks 7.

We gingen naar ginder met het idee dat top 5 al super zou geweest zijn, gezien de concurrentie. Dus dat viel al bij al goed mee! :P

Feit is wel dat het jureren, vooral in de ochtend, blijkbaar nogal omstreden was. Ik kan daar niets van zeggen, want ik heb maar enkele combinaties zien rijden en was ook vaak op de springterreinen en aan het op- & afzadelen.

Vanaf deze zomer is het mijn beurt met Anulena, dan zal het wel eventjes wat minder zijn, maar dat ga ik mijn paard niet aanrekenen.

EN langzaam maar zeker komen we er samen wel.

bulck

Berichten: 4231
Geregistreerd: 08-11-05

Re: En plots is mijn paard Nationaal Kampioen dressuur (BE) 4jr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 09:51

Dat is ieder jaar hetzelfde hoor... :-)
Jureer vaak op die wedstrijden en al meerdere keren positieve reacties gekregen omdat ik niet jureer op naam en bijhorende bekendheid. Maar die ruiters en zeker die hengstenhouders zijn daar niet altijd even blij mee :-) Zeker die jonge paardenproeven worden beschouwd als het paradepaardje van BWp gefokte en vaak gekeurde paarden en brengt zo een aparte mentaliteit mee.

Alizeetje

Berichten: 1837
Geregistreerd: 03-05-07

Re: En plots is mijn paard Nationaal Kampioen dressuur (BE) 4jr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 10:54

Nogmaals proficiat Evelien! Anulena is een pareltje. Ben al heel benieuwd om jullie samen aant werk te zien :-)

Proficiat!