Lotus en ik weer @ work! *trots*

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ntlie_

Berichten: 12472
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-09 16:17

Liieszz schreef:
ziet er wel netjes uit,
maaar tog vind ik als ie aan de teugel loopt tog nog niet echt heel erg gespannen uitzien hoor&
ook licht je zadel niet goed:O, maar dat hoef ik niet meer tezeggen want dat hebben er al meerderen gezegt,

Inderdaad. :j

En ik heb beiden al uitgelegd, naar het zadel wordt gekeken en ze was niet gespannen (iig op de eerste paar foto's na), al lijkt dat misschien zo.

_Liza

Berichten: 302
Geregistreerd: 07-09-08
Woonplaats: alteveer

Re: Lotus en ik weer @ work! *trots*

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 16:28

Jaaa,
maaar ik bedoel, als ze aan de teugel loopt, vind ik het er nog wel heeeel erg voorwaarts uit zien, en echt zoon hittepetitje wahha
hoe je dat oook maaar schrijven mag,
ik hoop dat je me begrijpt

MissMaar
Berichten: 14
Geregistreerd: 26-12-07
Woonplaats: Haren (GN)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 17:08

wat een superleuk koppie
en inderdaaad de beugels echt korter ! ;)

minka

Berichten: 5689
Geregistreerd: 25-12-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Re: Lotus en ik weer @ work! *trots*

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 10:52

Leuke foto's Nath :D Jullie gaan duidelijk vooruit, ben benieuwd hoe ze het vandaag doet in de binnenbak!

Lizz

Berichten: 8897
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 11:59

Leuke pony is het zeg. En er is al veel commentaar gegeven, dus daar ga ik niets meer over zeggen.
Wat ik alleen nog wel opmerk is dat je meer op je billen mag zitten, door je bekken te kantelen.
Mijn vorige instructrice zou hebben gezegd, je zit op je voorbillen :D Overigens corrigeer mijzelf hierop ook nog steeds :=
Maar door je bekken te kantelen ga je vanzelf ook wat meer naar achter zitten en maak je je rug niet hol.

Olga88

Berichten: 4948
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 13:10

Leuke pony hoor. Wat voor iets is het?
Deze foto's doen me aan mijn pony denken als ze weer eens haast heeft ;). Ik vind iig dat je er heel rustig op zit, probeer goed mee te geven met je handen als ze gaat ontspannen en vooral veeeel belonen met je stem. Heb je al eens met een los teugeltje gereden? Hoe reageert ze dan?
Edit: sowieso lijkt ze erg veel op mijn pony, kwa bouw dan. :+

Ingmar_

Berichten: 6248
Geregistreerd: 16-09-07
Woonplaats: Rotterdam

Re: Lotus en ik weer @ work! *trots*

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 16:38

Jullie gaan inderdaad vooruit, leuke pony ook! :)
Je mag wel wat ontspannener zitten :)

Roselie

Berichten: 10764
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Voorhout City

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 17:48

Wat een leuk paardje zeg. Maar lijkt mij ook erg lastig. Die fotos waar ze ontspannen loopt zien goed uit. Probeer wat meer voor je te kijken en dan komt het helemaal goed, succes!

Wannabe2003

Berichten: 611
Geregistreerd: 09-03-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 09:39

Hey Nath,

Eindelijk je topicje weer gevonden om te reageren. Ik zie inderdaad ook veel vooruitgang met de 1ste keer in de bak.
Je teugels lijken idd af en toe wat strak, maar ja, foto's zijn momentopnames en kunnen ook een wat vertekend beeld geven. Je tenen zijn idd verbeterd, maar het ze mogen nog meer naar binnen. Ik denk ook dat met goede chaps/laarzen, je benen ook veel stiller liggen. Probeer ook niet naar voren te gaan zitten als ze harder gaat, maar gewoon op je kont te blijven zitten. Zo van: ik zit en ik ben de baas.

Oefening baart kunst, dus jullie komen er wel. Overigens vind ik inderdaad de kleur van Lotus errug leuk.