Venthe is back (L2)

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Venthe

Berichten: 3854
Geregistreerd: 23-03-08
Woonplaats: Groessen

Venthe is back (L2)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-09 11:25

Na een week stil hebben gestaan omdat ze ziek was hebben we het vandaag maar weer eens opgepakt. Nouja oppakken... lekker lang en laag gereden en vor de rest niet echt op gepakt.
Op het moment hebben wij 3 weken geleden on L2 debuut gehad en tevens meteen de 1e selectie wedstrijd, daarbij 2 winstpunten behaald. Vorig weekend onze 2e L2 wedstrijd gehad en tevens onze 2e selectie hierbij behaalde ik 2 keer een 3e plek en 3 winstpunten dus wij zijn geselecteerd voor het kampioeschappen!

We lopen niet echt tegen grote problemen aan. Op het moment gaat het allemaal heel fijn. We pakken al wat oefeningen mee van het M1 en M2. De schouderbinnenwaarts zit er goed in maar de contra galop en travers zijn voor mij nog heel erg moeilijk omdat ik vaak het probleem heb dat ik door mijn binnen heup knak.

Oja die oranje springschoenen waren maar 6.90 euro die kon ik dus niet laten liggen |:-|

Hier de foto's!



1. stapper de stap
Afbeelding

2.
Afbeelding

3. drafje
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding


Dat was het weer :j

Venthe

Berichten: 3854
Geregistreerd: 23-03-08
Woonplaats: Groessen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-09 11:36

Dit is het goeie topic
Sorry mijn fout ik had per ongeluk nogal vaak dit topic geopend Beetje overbodig :z

ellepel

Berichten: 47454
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 11:40

geeft niet,het is zondag he :P

mooi paard,ziet er goed uit .
enige puntje wat ik zo zie zijn je handen, vind ze af en toe wel erg laag zitten waardoor je dan zelf ook naar voren komt

Venthe

Berichten: 3854
Geregistreerd: 23-03-08
Woonplaats: Groessen

Re: Venthe is back (L2)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-09 11:42

Ja dat viel me ook al op..
Ik denk dat ik dit deed om haar wat meer naar beneden uit te nodigen. Want als ik haar normaal helemaal oppak dan heb ik juist vaak de neiging om mijn handen te hoog te plaatsen.