ondelinge wedstrijd, stal verwey

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
plutolover

Berichten: 11709
Geregistreerd: 30-07-04

ondelinge wedstrijd, stal verwey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-09 12:24

Gister had ik namelijk een onderlinge wedstrijd op mijn stal, wat 1x per jaar gehouden wordt :)

Eerst even wat duidelijkheid. We hebben met dressuur namelijk 2 groepen. 1 groep voor jeugt tot 16 jaar. En 1 groep vanaf 16 jaar, dus volwassenen)

De proeven zijn van b tmt L1 en bij de volwassen zelf tot M1. Maar prijsuitreiking is gewoon groep 1 en groep 2, dus niet prijsuitreiking voor b, L, M enz. Want daar zijn gewoon te weinig mensen voor.

Oke volgen jullie het??. Dat komt nu mijn verslag :P

Smorgens vroeg opgestaan. En naar stanley gereden om te kijken of hij nog schoon was, haha en hij was nog schoon. Daarna uit weiland gepakt en lekker nog beetje staan poetsen, tot het tijd was om de wagens te pakken. Ja ik deed ook mee met mennen.

Ik men nog niet zo lang met stanley maar vind het wel erg leuk. Tijdens het oefenen van het vaardigheidparcours had ik echt even zoiets van, gaat dit wel lukken?? haha wat een korte bochten. Het was dit jaar de 1e keer dat ook menonderdeel mee deden aan de stal verwey cub. wat elk jaar gehouden wordt.

En toen begon het, ik was de laaste van de 4 die mee deden. Toen ik een maal aan de beurt was had ik besloten om het in stap te doen, Aangezien ik het hele korte bochten waren. Sommige gingen echt in draf enz. Ik heb nog wel eens moeite met sturen. Gelukkig deed stanley het supper goed :D, Soms beetje in staking door stil te staan. Maar dat kwam gewoon omdat ik niet duidelijk was met sturen, en voorwaarts houden (dat vind ik nog erg moeilijk, heb verder ook nog geen menles, ben ik wel van plan om te gaan nemen). Maar verder luisterde stanley echt super goed :D.

Afbeelding

Afbeelding

Ik was 4e geworden. Maar wel als enigste bijna foutloos (had maar 1 paal).

Daarna kwam de dressuur voor de kids tot 16 jaar,
Een meisje genaamd merel ging ook op stanley, Omdat haar verzorgpaardje net weg was gegaan. En ik het sneu vond dat ze niet mee kon doen. ze deed het erg goed. En stanley ook.

Afbeelding

een uur later was ik aan de beurt. Beetje zenuwachtig maar het ging goed. Eenmaal in de ring/bak. Vergat ik de wereld, en moest ik me echt concentreren om mijn voorleester anders had ik haar waarschijnlijk niet gehoord.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En het ging echt super. Hij liep niet rond maar dat hoeft in de B nog niet.
Na mijn wedstrijd moest ik nog even naar de jury komen. En ze zei dat ik hem van voren wel iets mee op mocht pakken, en wat meer impuls bij sommige stukjes. Maar ik had een keurige nette proef neergezet :D

Verder was ik super tevreden. Ik had me ook voorgenomen om niet al te focusen om het rond rijden. Want ik weet dat hij het kan, alleen dat ik het knopje nog niet gevonden hebt. (want hij schijnt heel makkelijk rond te lopen, als ik andere mensen erop zet, die goed kunnen rijden dan loopt hij zo rond)

Ik heb alleen super genoten.

En toen kwam de pax de deu. De vrouw die alles regelde, vertelde dat sommige hun paarden klaar moesten maken, want naar de pax de deu kwam de prijsuitreiking.

EN IK MOEST GEWOON ME PAARD KLAAR MAKEN!! :D. Me haffie stond al lekker in het weiland hahaha.Me ma snel stanley gepakt, ik weer omgekleed. En stan klaar gemaakt

Daarna kwam de prijsuitreiking!!. Ik ben gewoon 3e geworden!!! van de volwassen vanaf 16 jaar!!! (en er reden heel wat volwassen mee) ik had 193 punten :D, De 2e was gewordne een tinker die deed een L2 proefje. En en andere leuk paardje is 1e geworden ze reedt volgens mij M1

ere rondje :P
Afbeelding

Bij de kids is een kwpner 3e geworden, een fjord 2e en een kleine pony 1e :D

rianne6

Berichten: 63
Geregistreerd: 02-09-07
Woonplaats: Zevenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 15:34

Echt super knap dat je derde bent geworden! En je hebt echt een ontzettend mooie haflinger!

Samy

Berichten: 11079
Geregistreerd: 16-07-02

Re: ondelinge wedstrijd, stal verwey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 15:46

Gefeli wil :) Leuk dat het je zo goed bevallen is!

Berdien

Berichten: 64564
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: ondelinge wedstrijd, stal verwey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 21:42

Dubbeltopic, en dus een slotje.