Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 4 [ 85 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Graphit, de GVR, officieel een dressuurpaard!

 
Profiel   

Hoi iedereen!

1. [ img ]

Het werd tijd om nog eens een topicje te openen van mijn grote vriendelijke reus Graphit (oftewel Frietje). Hij is een 8jarige BWP-ruin, springgefokt. Toen ik hem kocht hadden we nogal wat sturingsproblemen laat ik maar zeggen ;) Hij plooide en ontspande niet echt makkelijk: rug wegtrekken en onderhals erop zetten. Bij het springen was er geen controle en na de sprong duurde het meer dan een halve ronde voor ik hem terug kon nemen. Ondertussen zijn we een jarenhalf verder en ik ben zo blij met wat we tot nu toe bereikt hebben! Naast zijn ongelofelijk zalige karakter gewoon in de omgang, blijft hij maar vooruit gaan onder het zadel :D

2. [ img ]

3. [ img ]

Wat een spierbundel is hij toch aan het worden :Y)

4. [ img ]

Ik warm op bij het springen, mijn vriendje doet het zwaardere werk :P Hèhè, nee ik ben gewoon geen held bij t springen. Maar hé met een paard van 1m75 naar een sprongetje van 60cm rijden is zelfs voor mij easy :D

5. [ img ]

Vriendje 'zwaarder' aan het werk :P
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-6RWHZYQ6.jpg

6. [ img ]

Hoe kan je hem nu niet graag zien?
7. [ img ]

We zijn ondertussen al een paar keer naar het strand geweest en niet alleen Frietje, maar ook mijn vriend geniet hier ook enorm van :D

8. [ img ]

Onze laatste les verliep zo goed, dat mijn lesgeefster zei: Kriebelt het nu toch niet een keer om nog eens mee te doen aan een wedstrijdje? ;) (ben niet echt een wedstrijdruiter)
En ik moet toegeven, hoe hij toen liep, ik zou direct een ring binnengelopen zijn :P Dus dan nog eens beginnen zoeken naar wedstrijdjes in de buurt en liet er eentje zijn 21september op amper 25min van hier. Een vriendin van hier op bokt ging ook meedoen, dus had er echt wel eens zin in!
Het is het laagste niveau hier in België (subE5 en subE7), maar een proef hoger (Aproeven) en je zit meteen met een groot niveau verschil (stap-galop overgangen, paar passen achteruit, keerwending, etc). En aangezien het nog maar de 2e keer was dat we meededen met een wedstrijd, bevestig ik liever eerst eens de basis :)

9. [ img ]

Hoe is het verlopen? Ondanks de dag ervoor mijn voorbereidingen zo goed mogelijk te treffen, moest ik me echt de hele ochtend haasten. Toen we toekwamen bleken twee combinaties weggevallen zijn, waardoor ik een kwartier vroeger moest starten. Ik had bijna geen tijd om deftig op te warmen, na 15min moest ik al naar de ring. Aangezien hij de eerste keer op wedstrijd absoluut geen fan was van de trailer met de jury in, maar eerst even tot daar gewandeld en toen was het al zover. Ik had geen voorlezer dus zat echt de hele tijd de denken: En wat nu weer? De proef was voorbij voor ik het goed en wel beseft had. Hij liep wel echt fijn, maar heb het precies niet ten volle meegemaakt :P

Buitengaan bij eerste proef ;)
10. [ img ]

Juist voor ik dan ging starten aan mijn tweede proef kwam Hanne mega-enthousiast vertellen dat ik eerste was geworden bij de eerste proef, met wel 69, 762%! Mijn dag kon niet meer stuk :D

Het bewijsmateriaal:
11. [ img ]

Tweede proef moest ik hem echt doorslepen, hij snapte niet dat hij nog eens moest presteren nadat hij al grasjes tussendoor had mogen eten :P Maar goed, voor de tweede proef een 7e plaats met 62,..%, dus zeker ook niet te klagen (wetende dat bij die proef ook echt een strenge jury zat).

Maar dus bij deze: Frietje is OFFICIEEL een dressuurpaard :D

Zoals de echte, even geposeerd natuurlijk ;)
12. [ img ]

Met Hanne en Shuddy (ja Grafiet wil echt met iedereen vriendjes worden)!
13. [ img ]

Mijn eerste lintjes en beker *trots*
14. [ img ]

Tjah.. Het spreekt voor zich!
15. [ img ]

Bedankt om te kijken en tot de volgende! :wave:
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-14 00:25 



 
Profiel   

Ben nog altijd enorm fan van jullie, super goed gedaan! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-14 01:22 



 
Profiel   

Ik ben verliefd op je knappe schimmel haha, mensen wat een machtig beest heb je onder je zeg!
Gefeliciteerd met je prijs en punten! Ga je nu nog een keer op wedstrijd?
trouwens die laatste foto is helemaal <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-14 06:32 



 
Profiel   

Hij is wel heeul groot zeg :wow:, wel een machtig beest!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-14 06:36 



 
Profiel   

Een van de redenen dat ik in Nederland start, vind dat grote niveauverschil 3x niks xD

Gefeliciteerd hoor, met je punten. Je hebt daar een knap paard onder je kont :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-14 06:37 



 
Profiel   

De liefde straalt van alle foto's af, wat zijn jullie leuk samen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-14 06:40 



 
Profiel   

@Bambolina: Dankjewel, we doen ons best :D
@Mala26: Ik ga af en toe wel een wedstrijdje meepikken, maar tzal absoluut geen wekelijkse kost worden :P Ja die laatste foto, toen de lintjes begonnen te wapperen in de wind, zag ik mijn kans om een geweldige foto te maken, en zo dus ;)
@Evti: Welja hij is vooral erg breed, waardoor hij er nogal imposant uitziet, maar tis zo'n betrouwbaar paard, je kan er iedereen opzetten :)
@xAnthea: Ja kvind dat ook echt dom, nuja tis toch niet om vaak te doen :P En dankjewel!
@BelleTessa: 'k Had nooit gedacht een paard zooo graag te kunnen zien, maar mijn hart smelt echt iedere keer als k bij hem ben :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-14 10:22 



 
Profiel   

Wat een allemachtig fijn plaatje! Genieten, dank je voor de mooie beelden

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-14 10:26 



 
Profiel   

Dat was idd een superleuke dag op wedstrijd! :D 'k Was blij dat ik het leuke nieuws mocht melden! :D Jullie hebben dat megagoed gedaan!
Mijn paard lijkt ineens veel kleiner naast Graphit. :P Hij vond het ook wel leuk om met een ander paard vriendjes te worden! (alhoewel alom gekende Shuddy moet eerst een klein beetje stoer doen. :+ )

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-14 10:37 



 
Profiel   

Ha die frietje!! ;)
Jullie zijn echt hard vooruitgegaan en vind het zo fijn dat je echt zo'n geweldig paard in hem gevonden hebt.. geniet er nog mr van met volle teugen en die beker en lintjes zijn een welverdiende bekroning op jullie werk! ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-14 10:41 



 
Profiel   

Mooi beest! :o Die van mij is ook 1,75 maar die van jou ziet er idd veel groter uit doordat hij zo breed is :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-14 10:50 



 
Profiel   

Bambolina schreef
Ben nog altijd enorm fan van jullie, super goed gedaan! *\o/*


Inderdaad!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-14 10:53 



 
Profiel   

Wat een geweldig leuk paard! Echt een lieve uitstraling heet ie!
Gefeliciteerd met je punten! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-14 10:56 



 
Profiel   

Hahahaha... leuk!! :)) hij is een reus maar ziet er ook echt uit als een reus :P
Gefeliciteerd met je 1e prijs! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-14 11:06 



 
Profiel   

Proficiat! Frietje ziet er echt prachtig uit, met zo, stevige nek ook :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-14 11:10 



 
Profiel   

Ik hou helemaal niet zo van Warmbloeden, maar Graphit is echt geweldig <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-14 12:02 



 
Profiel   

De grote vriendelijke reus die enorm aanhankelijk is en komaan wie word daar niet verliefd op?
Ben blij voor jullie dat jullie zo goede vorderingen maken :D
Doe zo voort en jullie zullen nog ver komen, ben ik zeker van! :D
Ik ben fan en dat zal zo blijven ook!
Ik ben al benieuwd naar de volgende wedstrijd :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-14 12:52 



 
Profiel   

Knappe schimmel!!! Goed gedaan op wedstrijd!! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-14 13:19 



 
Profiel   

Graphit vind ik nou echt één van de gaafste paarden op bokt! :+: Gefeliciteerd met je resultaten, dat smaakt naar meer lijkt me? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-14 13:25 



 
Profiel   

Wat een heerlijk dier is het toch! <3 Gefeliciteerd met je eerste prijs!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-14 16:14 



 
Profiel   

Wat is hij toch ontzettend leuk! Echt een knappe bink <3 Gefeliciteerd met jullie prijs :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-14 16:16 



 
Profiel   

Leuke foto's en wat is het is toch een gaaf paard :)
Gefeliciteerd met jullie prijs

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-14 17:22 



 
Profiel   

@Caira: Iedere dag met hem is genieten, dan kan ik wel een klein deeltje delen met jullie :D
@Hanne: Ja twas tof é! Shuddy heeft da ook super gedaan, als ex-racepaard heeft ie Grafiet zeker nog wat tips gegeven hoe dat zit met een carrièreswitch ;)
@Esther: Echt niet normaal hoe we zo met ons gat in de boter zijn beland met hem :j En tdoet stiekem wel deugd zo'n bevestiging!
@Alpha89: Zware botten heeft Grafietje nu eenmaal :Y)
@Michelle: tis de grootste knuffel die er is :D
@Aaricia: Hahaha ja die nek, das inderdaad een stevig geval! Was al toen hij hier kwam, maar nu ist meer in de juiste proporties ;)
@Chloe: Tjah jis zo koddig é, een mens kan daar nu eenmaal moeilijk aan weerstaan!
@Smee_: Pfoe het hele gedoe rond wedstrijden vind k zo 'moeilijk' (en is lastig voor mijn stresslevel).. Maar kga het zeker af en toe doen in de toekomst hoor :D
@Magda_90, _KiMbErLeY_, Bommeltje, Peerappel, DaisyDarling, Shaddy82 en Janne: dankjewel! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-14 17:29 



 
Profiel   

Aaaah, Frietje <3

Van een allrounder gesproken :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-14 18:37 



 
Profiel   

Wat een gaaf paard! Gefeliciteerd met de eerste prijs! Veel plezier en succes samen :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-14 18:43 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 4 [ 85 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen