Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Pebbles haar eerste wedstrijdje, wat deed ze het goed!

 
Profiel   

Hoihoi,

Ongeveer 2 weken geleden opende ik dit topic; [RIJ-ITP] Na alle ellende, nu weer een gelukkig paard!
Als een soort vervolg open ik dit topic. Want vandaag was de oefendressuur! En bij deze oefendressuur is 1 van de 2 proefjes ook als wedstrijd.

Pebbles is dus nog nooit op een wedstrijd oid geweest en ze word nu sinds ongeveer 2 maanden regelmatig gereden. We hadden verwacht dat ze heel erg gestrest zou zijn en zeiden dus ook, we gaan er gewoon heen en kijken wel. Desnoods stap je het hele proefje, of ga je alleen de bak in om warm te rijden en gaan we dan weer.
Gewapend met Bach Rescue voor mijn zus en Confidence voor Pebbles gingen we op pad :+ Met opstappen was ze even heel onrustig en wou ze direct wegdraven, maar toen mijn zus zich goed rustig wist te houden, was Pebbles ook zo rustig.

In de ring vond Pebbles het wel even spannend, maar wel maar aan 1 kant. Daar was namelijk de springring en stond een parasol etc.
Het 1e proefje ging dus nog wel met aardig wat spanning en de punten waren 176. Het 2e proefje ging een heel stuk beter. De punten waren 187,5! *\o/* Helaas telden de punten van de eerste proef, dus hadden ze een 12e plek geloof ik.

Ik heb helaas geen foto's van de proefjes, omdat ik lees voor mijn zus. Maar ik heb wel foto's van het warmrijden en wat stils uit een filmpje.

Pebbles liet wel van zich horen :')
[ img ]

Zo ontspannen!
[ img ]

Galoperen gaat ook elke dag beter! *\o/*
[ img ]

[ img ]
[ img ]


[ img ]

Galop :)
[ img ]

En klaar! Super trots <3
[ img ]


En nog even 2 korte filmpjes. Kon het niet laten om te filmen.. Dit is zo bijzonder. Voordat bokker Rindin haar behandeld had, wou ze alleen maar achteruit lopen met haar hoofd in de lucht. Óf ze ging er als een rodeostier vandoor..



*\o/*
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-17 02:07 



 
Profiel   

Man wat ben ik blij met hoe het is gegaan. Zo trots op Pebble <3 Ondanks de spanning deed ze het gewoon geweldig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-17 09:03 



 
Profiel   

Helemaal niemand? Jammer :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-17 09:37 



 
Profiel   

Wat fijn dat het zo goed ging! Weer een mijlpaal bereikt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-17 10:01 



 
Profiel   

Dankjewel pluisje88. Zeker weten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-17 10:09 



 
Profiel   

Ik ben gewoon trots op jullie! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-17 12:38 



 
Profiel   

Leuk! Mag je trots op zijn hoor, voor een eerst keer zulke punten :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-17 12:44 



 
Profiel   

Ziet er al netjes uit hoor. Ga zo door :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-17 12:46 



 
Profiel   

Bedankt voor de reacties! Leuk om te horen. Was ook erg verrast door het hoge aantal punten in proef 2. Er is nog heel veel ruimte voor verbetering maar dat het blijkbaar al zo netjes gaat is echt heel fijn. Had verwacht heel laag te scoren en was al tevreden geweest als ik alleen het proefjes kon stappen. Alles was meegenomen en dan kan ik niet anders dan heel blij zijn met dit resultaat.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-17 09:40 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen