Mijn chaotische zomer!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ArandaVD

Berichten: 124
Geregistreerd: 06-12-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-17 01:18

maikeltje schreef:
Super gaaf filmpje <3
Lekker zo doorgaan, eind herfst weer een compilatie?
Aan reacties geen gebrek :D


Aahh dankje! Jaa ik upload regelmatig! :o

ArandaVD

Berichten: 124
Geregistreerd: 06-12-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-17 01:19

miesnaom schreef:
Leuk! Vind idd die laatste foto eng Haha. Zou het graag ook willen kunnen maar ben te lomp ik zou er sws afvallen xd


Hahah oefenen oefenen oefenen! Concentratie en de passen van je paard kunnen dromen helpt heel erg! Dankjewel haha :D

Kategida

Berichten: 245
Geregistreerd: 05-08-17
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 05:18

Dat moet een mooie zomer geweest zijn. Wat een heerlijke foto's om te zien! Zoveel vertrouwen in elkaar om dat allemaal te doen.. helemaal leuk. Vind jullie een leuke combinatie samen. <3

Jeetje al die negatieve comments gewoon om maar te kunnen klagen over de cap.. Op eigen risisco toch.

ArandaVD

Berichten: 124
Geregistreerd: 06-12-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-17 10:06

Kategida schreef:
Dat moet een mooie zomer geweest zijn. Wat een heerlijke foto's om te zien! Zoveel vertrouwen in elkaar om dat allemaal te doen.. helemaal leuk. Vind jullie een leuke combinatie samen. <3

Jeetje al die negatieve comments gewoon om maar te kunnen klagen over de cap.. Op eigen risisco toch.


Aahh dankje!! <3 Ik vind het inderdaad ook allemaal eigen risico haha :P

Anoniem

Re: Mijn chaotische zomer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 17:38

Wauw! Ik heb ook wel eens andere foto's en video's gezien waarop te zien was dat het jullie niet altijd even makkelijk verging.
Supergaaf om te zien dat het vertrouwen nu daar is. Jullie zijn van ver gekomen, maar dat maakt de vertrouwensband alleen maar sterker.
Veel plezier samen!

ArandaVD

Berichten: 124
Geregistreerd: 06-12-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-17 18:56

Humpiedumpie schreef:
Wauw! Ik heb ook wel eens andere foto's en video's gezien waarop te zien was dat het jullie niet altijd even makkelijk verging.
Supergaaf om te zien dat het vertrouwen nu daar is. Jullie zijn van ver gekomen, maar dat maakt de vertrouwensband alleen maar sterker.
Veel plezier samen!


Aah wat een lieve comment! En wat leuk dat je ons al vaker gezien hebt :o :D Dankjewel!!! :)