Shire Pluis aan het werk

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nadiine__x

Berichten: 2799
Geregistreerd: 02-11-12
Woonplaats: Espel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-17 09:24

Eelmo schreef:
Knappe Pluis :D
Jouw balans zal vanzelf ook wel beter worden naarmate die van haar beter wordt. Die wiebelige paarden zijn nou eenmaal niet makkelijk uit te zitten :) Heel veel succes (en plezier!!) donderdag!


Dankjewel, dat gaat goed komen donderdag! :D

Sara_Lexie

Berichten: 46
Geregistreerd: 17-12-13
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 14:20

Ik vind jullie een heel leuk stel om te zien! Het is super hoe positief je werkt en haar zo aanmoedigd en begeleid! Ik vind het er al heel fijn uitzien :o

Gemma_99
Berichten: 94
Geregistreerd: 21-03-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 16:08

Ik vind dat er echt al heel fijne beelden tussen zitten! Het is duidelijk dat Pluis er ook echt plezier in heeft, heel leuk om te zien! :D

Ik vind het ontzettend knap hoe jullie samen al zo ver zijn gekomen, gezien de foto van twee maanden geleden ( :') ) heel veel respect! +:)+
Ik ben heel benieuwd hoe jullie veder gaan ontwikkelen maar dat gaat helemaal goed komen volgens mij :j

EngeltjeSJarig

Berichten: 16634
Geregistreerd: 06-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 16:44

Wat een heerlijk paard om naar te kijken :D
Ziet er al keurig uit en je moet ook niet te snel willen gaan he. Het paard geeft aan hoe de trainings-weg er uit ziet.

Ik vind jullie een erg leuke combinatie samen!

Nadiine__x

Berichten: 2799
Geregistreerd: 02-11-12
Woonplaats: Espel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-17 21:00

Sara_Lexie schreef:
Ik vind jullie een heel leuk stel om te zien! Het is super hoe positief je werkt en haar zo aanmoedigd en begeleid! Ik vind het er al heel fijn uitzien :o

Dankjewel, super lief! :D


Pownie_01 schreef:
Ik vind dat er echt al heel fijne beelden tussen zitten! Het is duidelijk dat Pluis er ook echt plezier in heeft, heel leuk om te zien! :D

Ik vind het ontzettend knap hoe jullie samen al zo ver zijn gekomen, gezien de foto van twee maanden geleden ( :') ) heel veel respect! +:)+
Ik ben heel benieuwd hoe jullie veder gaan ontwikkelen maar dat gaat helemaal goed komen volgens mij :j


Wat een lieve woorden!! We doen ons best en pluis vind nieuwe dingen ontzettend leuk, zolang ze geprikkeld word en beloond geniet ze eigenlijk overal wel van mits ze het bij kan benen, maar dat is met alles toch zo? ;) ontzettend leuk dier om mee te werken! *D


EngeltjeS schreef:
Wat een heerlijk paard om naar te kijken :D
Ziet er al keurig uit en je moet ook niet te snel willen gaan he. Het paard geeft aan hoe de trainings-weg er uit ziet.

Ik vind jullie een erg leuke combinatie samen!


Ja ze is leuk he? :o
We doen alles op haar tempo,ze geeft duidelijk haar grensen aan, maar ook haar will to go, dus dat is ontzettend prettig samen werken!

Def

Berichten: 5463
Geregistreerd: 15-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 22:42

Wat een leuk paard!
Wat goed ook dat jullie van zo ver gekomen zijn. Je pakt het heel vriendelijk aan vind ik.
Ik zie jou op iedere foto scheef zitten. Natuurlijk is het zo dat jou balans beter wordt als het paard beter in balans is, maar andersom werkt het net zo goed. De ruiter kan door recht te zitten en te werken aan haar eigen balans het paard ook super helpen om in balans te komen.

senna21

Berichten: 11857
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 22:52

Dat je bent doorgereden toen ze regelmatig viel... :oo Moedig hoor.
Ik wens jullie veel veilige kilometers toe. :)

Nadiine__x

Berichten: 2799
Geregistreerd: 02-11-12
Woonplaats: Espel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-17 04:54

Def schreef:
Wat een leuk paard!
Wat goed ook dat jullie van zo ver gekomen zijn. Je pakt het heel vriendelijk aan vind ik.
Ik zie jou op iedere foto scheef zitten. Natuurlijk is het zo dat jou balans beter wordt als het paard beter in balans is, maar andersom werkt het net zo goed. De ruiter kan door recht te zitten en te werken aan haar eigen balans het paard ook super helpen om in balans te komen.


Klopt dat viel mij ook al op inderdaad, vooral die galop foto, zit er bijna naast :oo
Ga ik zeker op letten en aan werken!
Gisteren weer gereden en goed vooruit gekeken, voor mijn gevoel zat ik een stuk stabieler en pluis liep echt fijn! Dus ga daar voortaan extra op letten :)


senna21 schreef:
Dat je bent doorgereden toen ze regelmatig viel... :oo Moedig hoor.
Ik wens jullie veel veilige kilometers toe. :)


Ze moest het toch leren...
Moet wel zeggen het was veeeeel stappen, in begin alleen drafjes rechtuit en paar passen en eigenlijk alles in het bos opgebouwd, in de bak pas een stapje verder als dat in het bos goed ging :)

Lumi

Berichten: 4438
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Arendelle

Re: Shire Pluis aan het werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 06:19

Wat een enorme verbetering zeg! Als jullie in dit tempo doorgaan lopen jullie straks de grand prix :D

Wat mij opviel, op foto's waar je niet zo blij bent met het beeld heb je je rechterhand verder naar voren. Op foto's waar je wel blij mee bent heb je dat veel minder. :)

Nadiine__x

Berichten: 2799
Geregistreerd: 02-11-12
Woonplaats: Espel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-17 06:30

Lienie_F schreef:
Wat een enorme verbetering zeg! Als jullie in dit tempo doorgaan lopen jullie straks de grand prix :D

Wat mij opviel, op foto's waar je niet zo blij bent met het beeld heb je je rechterhand verder naar voren. Op foto's waar je wel blij mee bent heb je dat veel minder. :)


Whuhahaha, ja sure :')
Maar ze gaat inderdaad als een speer, ze heeft er echt schik in en ben blij dat ze zo snel hersteld, dat is te eerder heeft ze geen moeite meer met haar eigen lijf :)

Oh, dat was mij nog niet opgevallen!
Maar ik moet gewoon gaan zitten en rijden. Ik denk teveel na te bang dat ik haar in de weg zit, haar hinder ze het misschien niet kan en ik haar dwing.

Maar pluis is mans genoeg dat ze echt wel aangeeft als iets niet gaat of moeilijk is en als ik niet zo twijfel en gewoon ga rijden zit ik haar ook minder in de weg.
Maar dat is even een knopje in mijn hoofd die na alles wat er gebeurt is zegt "doe maar even voorzichtig met je pluismuis"..

Maar voorzichtig is natuurlijk niet meteen alles losgooien :)
Dus langzaam aan zakt dat gevoel weg en gaat het beter!


Gisteren weer wen grote mijlpaal!!
Had even kort gereden, gedachten was simpel stap draf, volte werk, loswerken en klaar.
Maar ze was vlot en energiek en sprong al 2x bijna in galop zonder dat ik de hulp gaf, dus toen ze helemaal los was aangesprongen op haar moeilijke kant. Eerst verkeerde galop, lange zijde doorgereden en terug. Beter voorbereid en opnieuw, goede galop! En jawel, kijken, sturen ennnn E B E Grote volte! *\o/*

Ze viel er niet uit, hoefde geen extra geen tw geven en ze gaf zelf een stelling mee!! Super trots moment weer een stapje verder! :D

Lukasje
Berichten: 11256
Geregistreerd: 06-01-15

Re: Shire Pluis aan het werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 11:50

Wauw, dat klinkt echt goed! +:)+ Ongelooflijk als je ziet van waar jullie komen!! Wat een karakter heeft Pluis, toppie gewoon. Maar ze mag ook in d'r hoefjes klappen met een baasje als jij _/-\o_

Nadiine__x

Berichten: 2799
Geregistreerd: 02-11-12
Woonplaats: Espel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-17 12:08

Lukasje schreef:
Wauw, dat klinkt echt goed! +:)+ Ongelooflijk als je ziet van waar jullie komen!! Wat een karakter heeft Pluis, toppie gewoon. Maar ze mag ook in d'r hoefjes klappen met een baasje als jij _/-\o_


Wat lief, dankjewel! :)

Ja eigenlijk voelen we elkaar gewoon feilloos aan, ik heb haar al vanaf 8 maanden, dus als ik naar haar kijk weet ik al genoeg, maar andersom idem. Met rijden is het natuurlijk even zoeken, voor haar nog onbekend maar durf ondertussen wel te zeggen dat ze voor me dolr het vuur zou gaan, ze doet echt haar beste best en streeft constant naar die beloning en die juiste pasjes :)