Z1 wedstrijd, welke foto uitvergroten?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 08:48

TS bepaalt nog altijd zelf of zij het waard vind om een van deze foto's uit te printen. Ik snap best dat TS erg blij is met de foto's! Ik zou voor 1 of 4 gaan. :j

RMW88
Berichten: 4
Geregistreerd: 25-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 08:50

Zeker weten foto 4 :j

Yank

Berichten: 696
Geregistreerd: 13-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 09:02

Het is maar net wat jou het meeste aanspreekt in een foto. Fototechnisch zou ik de eerste foto kiezen.

Orlinapaard

Berichten: 260
Geregistreerd: 21-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-17 10:23

Hé, we staan bij uitgelicht! Wat super leuk! :D

Bedankt voor de vele reacties iedereen! Ik begrijp wat jullie bedoelen met dat gestrekte voorbeen.
Ik heb nog een foto zonder gestrekt voorbeen, maar daar vind ik mijn houding dan weer heel bagger...
Eigenlijk valt op elke foto wel iéts aan te merken, maar als ik ga wachten op het 'perfecte plaatje', waarbij alles klopt qua houding, belichting, achtergrond,... gaat mijn muur nog heel lang kaal blijven denk ik.. :=

Afbeelding

Wat leuk om te horen dat sommigen vinden dat we een sympathieke combinatie zijn en dat ik straal tijdens het rijden! :) Ik moet zeggen dat ik nog meer geniet van het rijden met Unicum dan vroeger. Dat komt omdat we vorig jaar een volledig seizoen out geweest zijn vanwege een blessure. Het was toen niet eens zeker of we wel weer in de ring zouden verschijnen. Ik ben dus heel dankbaar dat ik een tweede kans heb gekregen met hem en geniet daardoor echt elke dag! Bovendien heb ik zelf nog nooit hoger gereden dan Z1 en Unicum had nog nooit hoger gelopen dan de B, dus dat we nu naar het Z2 mogen, voelt als een hele grote overwinning! Er valt dus wel wat te vieren en dat wil ik doen met een mooie foto aan de muur *D

Elisa2

Berichten: 37116
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Z1 wedstrijd, welke foto uitvergroten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 10:30

Terecht! je houding valt wel mee hoor..ik vind dit ook een mooie foto.

Lekker blijven genieten van je paard en jullie prestaties.

horzieloverr

Berichten: 565
Geregistreerd: 14-08-16
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 10:30

Orlinapaard schreef:
Hé, we staan bij uitgelicht! Wat super leuk! :D

Bedankt voor de vele reacties iedereen! Ik begrijp wat jullie bedoelen met dat gestrekte voorbeen.
Ik heb nog een foto zonder gestrekt voorbeen, maar daar vind ik mijn houding dan weer heel bagger...
Eigenlijk valt op elke foto wel iéts aan te merken, maar als ik ga wachten op het 'perfecte plaatje', waarbij alles klopt qua houding, belichting, achtergrond,... gaat mijn muur nog heel lang kaal blijven denk ik.. :=

[ [url=m/LlLjFq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat leuk om te horen dat sommigen vinden dat we een sympathieke combinatie zijn en dat ik straal tijdens het rijden! :) Ik moet zeggen dat ik nog meer geniet van het rijden met Unicum dan vroeger. Dat komt omdat we vorig jaar een volledig seizoen out geweest zijn vanwege een blessure. Het was toen niet eens zeker of we wel weer in de ring zouden verschijnen. Ik ben dus heel dankbaar dat ik een tweede kans heb gekregen met hem en geniet daardoor echt elke dag! Bovendien heb ik zelf nog nooit hoger gereden dan Z1 en Unicum had nog nooit hoger gelopen dan de B, dus dat we nu naar het Z2 mogen, voelt als een hele grote overwinning! Er valt dus wel wat te vieren en dat wil ik doen met een mooie foto aan de muur *D


Hmm, eigenlijk vind ik deze foto dan wel het mooiste!

Orlinapaard

Berichten: 260
Geregistreerd: 21-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-17 10:32

horzieloverr schreef:
Hmm, eigenlijk vind ik deze foto dan wel het mooiste!

Haha, tja.. zo zie je maar hoe smaken kunnen verschillen :D

Nessie

Berichten: 8577
Geregistreerd: 29-03-05

Re: Z1 wedstrijd, welke foto uitvergroten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 10:34

Ik vind deze ook beter, minder gespannen ogen!

nobelltje
Berichten: 4
Geregistreerd: 13-09-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 10:49

1 of 2 of 3 /3

ikkedus
Berichten: 3271
Geregistreerd: 24-09-05

Re: Z1 wedstrijd, welke foto uitvergroten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 11:41

Qua houding paard zou ik ook zeker voor de nieuwe foto kiezen. Dat beeld is gewoon veel mooier en rustiger.
Jouw houding vind ik niet storend.
Qua gevoel vinding foto 4 geweldig! Apart perspectief en het "genieten" en de ontspanning spatten er van af!

nobelltje
Berichten: 4
Geregistreerd: 13-09-17

Re: Z1 wedstrijd, welke foto uitvergroten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 11:46

ik zou toch voor de nieuwe foto gaan

Rex_Rolfo

Berichten: 5379
Geregistreerd: 27-07-13

Re: Z1 wedstrijd, welke foto uitvergroten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 13:01

Ik vind de nieuwe ook mooi :o

marley93

Berichten: 6031
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: Z1 wedstrijd, welke foto uitvergroten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 15:40

Ik vind de nieuwe ook de mooiste rijfoto. Ik vind het meer rust en plezier uitstralen hier.

Zonnetje81
Berichten: 18674
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 15:51

Oh deze foto is dan weer WEL mooi!!! :D :D :D Zelf kijk je er anders aan maar de meeste kijken juist naar het paard.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 16:28

[quote="Orlinapaard"]H
Afbeelding

JAAAAAA deze veel ontspanner en mooie paard loopt ook beter minder "overdreven" ach je houding blijft een moment opname maar mensen kijken naar het paard en niet naar de ruiter en houding. (is namelijk grootste vlak)

Rooompie

Berichten: 432
Geregistreerd: 29-11-08
Woonplaats: Bleiswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 17:32

4 of 5, die zien er vrolijk en ontspanning uit! 1 t/m 3 vind ik strakke en onprettige beelden.

Mooi paard!

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Re: Z1 wedstrijd, welke foto uitvergroten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 18:30

Wat een prachtig paard!!

Phoeboe

Berichten: 390
Geregistreerd: 04-07-16
Woonplaats: Zeeland

Re: Z1 wedstrijd, welke foto uitvergroten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 18:49

Ik zou voor foto 4 gaan of voor de laatste die je apart hebt geplaatst :)

xMalibu

Berichten: 1577
Geregistreerd: 23-04-12
Woonplaats: In de stal

Re: Z1 wedstrijd, welke foto uitvergroten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 19:08

Ik zou ook zeker voor die laatste gaan, geeft een veel meer ontspannen beeld dan die andere foto's

nonnekee

Berichten: 169
Geregistreerd: 15-02-15
Woonplaats: Spakenburg

Re: Z1 wedstrijd, welke foto uitvergroten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 19:34

Ik vind foto 4 of die laatste het mooiste!

Lobke1998

Berichten: 300
Geregistreerd: 09-11-15

Re: Z1 wedstrijd, welke foto uitvergroten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 20:20

Ik zou voor de laatste foto gaan!

Je houding vind ik niet storend, dat komt waarschijnlijk omdat je hier zelf heel erg op let.

Orlinapaard

Berichten: 260
Geregistreerd: 21-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-17 12:56

Nu breekt mijn klomp...
Post ik die laatste foto eerst expres niet, omdat ik mijn houding storend vind, gaan jullie even unaniem die laatste foto als de mooiste aanduiden.. :+
En toen ik mijn vriend, die overigens geen verstand heeft van paarden, gisterenavond vroeg welke hij zou kiezen, koos hij ook zonder te twijfelen voor die laatste foto _O-

Maar ik begin wel steeds beter in te zien waarom.. Denk dat ik misschien toch die laatste ga uitvergroten dan... := Bedankt voor de eerlijke feedback iedereen! Heb er veel aan gehad! :)

7ofhearts

Berichten: 2751
Geregistreerd: 02-11-14
Woonplaats: Daar waar we gelukkig zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 13:42

Orlinapaard schreef:
Nu breekt mijn klomp...
Post ik die laatste foto eerst expres niet, omdat ik mijn houding storend vind, gaan jullie even unaniem die laatste foto als de mooiste aanduiden.. :+
En toen ik mijn vriend, die overigens geen verstand heeft van paarden, gisterenavond vroeg welke hij zou kiezen, koos hij ook zonder te twijfelen voor die laatste foto _O-

Maar ik begin wel steeds beter in te zien waarom.. Denk dat ik misschien toch die laatste ga uitvergroten dan... := Bedankt voor de eerlijke feedback iedereen! Heb er veel aan gehad! :)



Ja hoor, ik ga mee met die laatst geposte foto.
Heel veel succes in de Z2 en hopelijk blijf je net zo blij rond rijden als dat je nu doet!!
Echt een plezier om naar te kijken!

robbie88

Berichten: 2087
Geregistreerd: 06-09-13
Woonplaats: uit het oosten

Re: Z1 wedstrijd, welke foto uitvergroten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 14:46

ja absoluut de laatste!!. daat is een plaatje waar ik blij van word!!

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Re: Z1 wedstrijd, welke foto uitvergroten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 14:48

Haha ook ik ga voor de laatste die je postte ;) Vind ik een mooi beeld, mooie houding van het paard en jou houding stoort me helemaaaaaal niet (alhoewel ik goed snap wat je bedoeld, bij jezelf ben je vaak toch wat meer perfectionistisch als bij een ander zn foto's) :D Succes in het Z2!