Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 19 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Birthday Surprise!

 
Profiel   

Vorige week ben ik door mijn vriendinnen ontvoerd voor een verjaardags surspise!
De enige informatie die ik voor af kreeg was dat ik mijn rijkleding aan moest doen?
Super spannend! Ik wist natuurlijk wel dat het dan paard-gerelateerd zou worden, maar wat?
Na 2 uur rijden kwamen we dan aan bij de hartjes hoeve! En wat zag ik daar??

[ img ]

Er stonden daar dus 5 trekpaarden op ons te wachten! Wat gaaf!! Ik heb zelf namelijk de voorkeur voor koudbloeden en dan zeker de grotere en forse types.
We gingen een super gave rit maken van 2 uur. Door echt een prachtig natuurgebied. En wat waren die paarden braaf! Echt een super ervaring! We gaan dit zeker nog vaker doen!

Corrie, Roosje, Nikkie, Tommy en Paula <3
[ img ]

Blij ei! *\o/*
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Doei paardjes! Tot de volgende keer!
[ img ]

En ook nog een filmpje gemaakt door Kobuss1 hier op bokt!
https://www.youtube.com/watch?v=SNPy1YaHsDc

:j
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-17 06:46 



 
Profiel   

Wat super leuk! Sowieso dat je ontvoerd bent en dan ook nog zo'n gave bestemming.

Het ziet er gezellig uit. Ik ga zelf eens googlen. Vriend wil zoiets ook graag een keer doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-17 06:56 



 
Profiel   

Ja het was echt super! Kan het zeker aanraden! En Mariska die de tochten organiseerd is ook een super leuk mens. Op facebook kan je de hartjeshoeve vinden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-17 07:01 



 
Profiel   

Heeee wat een leuk topic!!
Was zeker heel leuk en wat een kanjers van paarden heeeej! Wat een schatten allemaal!
Ontzettende gezellige middag gehad met z'n allen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-17 16:00 



 
Profiel   

Heee wat leuk om de dikkies terug te zien op bokt!! Fijn om te lezen dat jullie het naar je zin hebben gehad! :)
misschien tot de volgende keer! :o (ben de dochter van Mariska, en doen de ritten ook wel eens samen!)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-17 06:07 



 
Profiel   

novito schreef
Heee wat leuk om de dikkies terug te zien op bokt!! Fijn om te lezen dat jullie het naar je zin hebben gehad! :)
misschien tot de volgende keer! :o (ben de dochter van Mariska, en doen de ritten ook wel eens samen!)


Wat leuk! Ja we komen zeker nog terug! Het is zo goed bevallen, echt super leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-17 06:10 



 
Profiel   

Super leuk zulke grote 'knollen' :D. Vind alleen de staarten een beetje jammer, maarja hier kan jij natuurlijk niks aan doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-17 23:19 



 
Profiel   

Ow, wat gaaf, buitenritten op zo,n trekpaard. Maar waarom zijn sommige staarten gecoupeerd? Zijn deze paarden "-gered" ofzo? Ik zal eens googlen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-17 23:33 



 

Knappe foto's, ziet er een leuke dag uit.
Was lang ook een droom van me, nu niet meer. Heb onlangs op een kruising Fries/trekpaard gereden en ben tot de pijnlijke ontdekking gekomen dat ze helaas toch te breed zijn voor mij. (En dat terwijl mijn eigen paard best wel stevig is)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 07:58 



 
Profiel   

Wat superleuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 08:19 



 
Profiel   

Solica schreef
Super leuk zulke grote 'knollen' :D. Vind alleen de staarten een beetje jammer, maarja hier kan jij natuurlijk niks aan doen.


Nee klopt, er waren er 2 met wel een normale staart.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 09:50 



 
Profiel   

Wat een leuke foto's ts, je hebt vast een geweldige middag gehad! ik kijk amper bij foto topics maar deze dikkies trekken zeker de aandacht <3

novito schreef
Heee wat leuk om de dikkies terug te zien op bokt!! Fijn om te lezen dat jullie het naar je zin hebben gehad! :)
misschien tot de volgende keer! :o (ben de dochter van Mariska, en doen de ritten ook wel eens samen!)


@Novito, fokken jullie de paarden zelf?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 09:53 



 
Profiel   

Wat gaaf zeg!
Een keer wat anders.
Dit kende ik nog niet.
Leuk om te onthouden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 09:56 



 
Profiel   

linnie050 schreef
Wat gaaf zeg!
Een keer wat anders.
Dit kende ik nog niet.
Leuk om te onthouden.


Ik kende het ook niet! Maar ben heel blij dat ik het nu ken haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 10:23 



 
Profiel   

Ooh die zwartschimmel met staart :9 <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 11:57 



 
Profiel   

tyleysmiley schreef
Ooh die zwartschimmel met staart :9 <3


Ik vind ze allemaal knap! :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 16:30 



 
Profiel   

@har166 deze paarden zijn helaas niet van mijn moeder en mij. Deze zijn van de boer waar wij al jaren komen en ook onze eigen paarden hebben staan. Hij doet er inderdaad mee fokken! Mama doet zo af en toe wat ritten met de paarden!

Voor degene die problemen hebben over de staarten, jammer dat jullie zo op dit leuke topic reageren. Deze paarden zijn allemaal al wat ouder, en 2 ervan zijn ook jaren gebruikt voor de bosbouw. Voor de rest mogen vragen over de staarten en andere vragen via pb ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 19:32 



 
Profiel   

novito schreef
@har166 deze paarden zijn helaas niet van mijn moeder en mij. Deze zijn van de boer waar wij al jaren komen en ook onze eigen paarden hebben staan. Hij doet er inderdaad mee fokken! Mama doet zo af en toe wat ritten met de paarden!

Voor degene die problemen hebben over de staarten, jammer dat jullie zo op dit leuke topic reageren. Deze paarden zijn allemaal al wat ouder, en 2 ervan zijn ook jaren gebruikt voor de bosbouw. Voor de rest mogen vragen over de staarten en andere vragen via pb ;)


_/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 20:37 



 
Profiel   

Leuk!! Heerlijke ene gezellige rit zo te zien !!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 21:59 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 19 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen