Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 35 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Genoten van mijn toppers bij de Ride & Run

 
Profiel   

Hoe leuk is het nou om eens samen met je man beider hobby's te kunnen delen op één evenement? Mijn man is redelijk fanatiek hardloper en ik rij (uiteraard) paard. Dit weekend werd voor de tweede keer in onze regio de Ride&Run georganiseerd.

Vorig jaar wilden we eigenlijk al een poging doen, maar helaas brak mijn man vlak ervoor zijn enkel, waardoor het niet door kon gaan. Dit jaar gingen we in de herkansing en nu gelukkig geen blessures die roet in het eten gooiden!

Door omstandigheden hebben we niet heel vaak kunnen oefenen en aangezien we niet heel veel buitenrij-ervaring hebben en mijn man eigenlijk best bang is voor paarden, heb ik me wel wat zorgen gemaakt of het allemaal wel goed zou komen. Maar dat deed het dubbel en dwars hoor!

Mijn normaal best wat angstige paard liep zonder twijfelen over een brug, langs een diepe sloot, vlak langs een kudde koeien, over smalle slingerpaadjes, door akkerbouwvelden, over het drukke concoursterrein met witte tenten, speakers en vlaggen. De oortjes volop in de wind en ze genoot.

En mijn man rende er dapper vooraan, af en toe even omkijkend of dat grote paard hem niet in zijn nek zou springen :+ . Hij heeft een mooie tijd gelopen (daar heb ik geen verstand van) en ik ben über-trots dat we dit toch maar even samen als team met z'n drietjes gefixt hebben.

Opzadelen bij de trailer
[ img ]

Even losstappen, hier vonden we het beide nog wel heel spannend
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Foto van Paul Abrahams bij de start:
[ img ]

Eenmaal onderweg zakte de spanning weg en gingen we als een speer! *\o/*
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Finish!!
[ img ]

Tijd om bij te komen
[ img ]

Opgelucht dat het allemaal goed is gegaan waagt mijn man zich toch om Wainonia (verdiend) te belonen
[ img ]

[ img ]


Blije mij!
[ img ]

Foto's van onderweg heb ik helaas nog niet, maar dit was de start en de aankomst. Ik zit nog even op mijn wolkje, blij dat we na lange tijd weer eens echt iets leuks hebben gedaan.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-17 18:23 



 
Profiel   

Ziet er uit als een hele gave ervaring. Wat leuk dat jullie dit samen konden doen, ondanks dat man en paard het een beetje spannend vonden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-17 18:30 



 
Profiel   

Dank je wel, ja dat was het echt. Een hele nieuwe ervaring, ik heb eigenlijk nooit anders gedaan dan dressuurproeven rijden. Dan is dit wel heel iets anders.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-17 19:11 



 
Profiel   

Wat leuk om dit samen te kunnen doen :) Zeker als je paard nerveuzig is buiten, heeft ze toch iemand om zich aan op te trekken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-17 21:34 



 
Profiel   

Op naar volgendjaar! ;) :D :+
Ik heb genoten :j <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-17 21:40 



 
Profiel   

Wat fijn dat alles goed gegaan is. Knap dat jullie dit gedaan hebben! Super leuk zo met zijn drietjes :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-17 22:21 



 
Profiel   

Zo gaaf!! Mijn man is wegens blessures gestopt met hardlopen helaas, had me zo leuk geleken! Maar mijn beste vriendin leek dit ook wel wat zei ze, ze loopt ook hard.
Wat ook fijn dat je paard zo braaf was!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 06:48 



 
Profiel   

Bedankt! Volgend jaar gaan we zeker weer, jammer dat zoiets niet vaker is.

Wat jammer Majabeestje, ik kan zeker aanraden om dit met je vriendin te gaan doen. Het is een leuke ervaring!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 08:36 



 

Zulke gave foto's! <3
En Wainonia ziet er echt goed uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 08:39 



 
Profiel   

Dank je wel, heel leuk om te lezen dat je haar er goed uit vindt zien! Ik heb zelf ook het idee dat ze lekker in haar vel zit de laatste tijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 09:15 



 
Profiel   

Wat moet het heerlijk zijn om jullie hobby's zo te combineren! :+: Het ziet er uit als een fantastische dag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 09:32 



 
Profiel   

Wat fijn dat jullie lekker hebben kunnen genieten van deze dag, en dat je nog even kan na genieten op je wolkje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 10:18 



 
Profiel   

Ja daar zit ik nog op hoor! Inmiddels hele mooie onderweg-foto's gekregen, maar die mag ik niet op deze pagina zetten omdat ik al 15 foto's heb geplaatst ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 12:12 



 
Profiel   

Leuk! Ik heb twee keer meegedaan als hardloper op de tien kilometer. Zou het zo weer doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 12:16 



 
Profiel   

Respect hoor, ik doe het je niet na! De uitslagen zijn binnen inmiddels. We waren 8ste van de 38 teams, niet verkeerd voor de eerste keer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 14:11 



 
Profiel   

Heel netjes , gefeliciteerd.

En wat een leuke wedstrijd. Nooit van gehoord, erg leuk.
Hoeveel kilometer is dit?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 14:15 



 
Profiel   

Dank je wel. Je kon kiezen uit 2 afstanden, 5 of 10 km.wij deden nu mee met de 5 omdat het proberen was hoe het beviel. Wellicht gaan we volgend jaar voor de 10.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 14:18 



 
Profiel   

Murosch schreef
Respect hoor, ik doe het je niet na! De uitslagen zijn binnen inmiddels. We waren 8ste van de 38 teams, niet verkeerd voor de eerste keer!
Doen jullie goed! +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 14:47 



 
Profiel   

Dank je wel, ik had het niet verwacht hoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 15:25 



 
Profiel   

Wat een leuke foto's. Ziet er erg leuk uit
En goed gedaan zeg

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 16:03 



 
Profiel   

Ziet er super leuk uit. Fijn ook om dit samen met je man te doen. En ook voor je paard leuk. Iets compleet anders dan dressuurproeven.
Nu ist hopelijk snel pagina 2, dan kunnen we onderweg foto's zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 16:15 



 
Profiel   

Leuk!! Ik hoop die van mij mee te krijgen met ride and bike

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 17:07 



 
Profiel   

Ride and bike klinkt ook goed! Dan kun je wat sneller ook. Met hardlopen was het voor ons een rustig draftempo nu.

Haha jeetje, ja deze bladzijde duurt wel lang inderdaad!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 17:21 



 
Profiel   

Haha, ik zal er eentje bij zetten :P

Super om te zien, de foto's zien er heel fijn uit! Leuk om samen zo op pad te gaan en wat fijn dat ze zo braaf was!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 18:23 



 
Profiel   

Wat gaaf Claudia! Supertof dat jullie dit zo konden doen én dat het zo goed ging. Gaan jullie nu ook vaker samen op pad?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 18:26 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 35 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen