Prachtige buitenrit met m'n puppypaard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Steffiee_

Berichten: 1324
Geregistreerd: 17-02-10
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 12:23

Mooie foto's!
Ik heb er pas ook een fotoshoot gehad, en zou er zo graag weer heen willen om er nog eens te rijden, echt prachtig daar! :)

Kimmie25501

Berichten: 7556
Geregistreerd: 19-01-14

Re: Prachtige buitenrit met m'n puppypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 15:16

Mooie foto's!

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 15:25

Erg gave foto’s zeg!

BimAsSpi

Berichten: 152
Geregistreerd: 27-05-09
Woonplaats: Zoelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 17:32

Wat een gave foto's Sammy!!
En zo leuk dat je echt op elke foto jou zo ziet genieten!! :D

Suzanne_18

Berichten: 821
Geregistreerd: 28-06-02

Re: Prachtige buitenrit met m'n puppypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 07:54

Erg gaaf dier! Is snap dat je trots bent op je 4-voeter ;) .

Waar ik nieuwsgierig naar ben; heb je nou geen inlagepad onder je zadel? Zitten er kussens onder? Ik kan het niet hele maal goed zien. Ik vind het zadel iig prachtig op je paard staan. Ik rij zelf ook sinds kort boomloos (freeform met kussens eronder doe met klittenband vast worden geplakt) en zweer erbij! Ik zit heerlijk en de knolletuin loopt als een zonnetje. Geen gedoe meer met zadelmakers die om de haverklap langs moeten komen om de boel aan te passen. Dit groeit gewoon lekker mee ❤.

freetorun

Berichten: 2264
Geregistreerd: 22-04-09
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-17 10:31

Lejk al die enthousiaste reacties. We hebben er ook écht van genoten. Misscjien dat we binnenkort eens de go pro meenemen om te filmen :D

Suzanne_18 schreef:
Erg gaaf dier! Is snap dat je trots bent op je 4-voeter ;) .

Waar ik nieuwsgierig naar ben; heb je nou geen inlagepad onder je zadel? Zitten er kussens onder? Ik kan het niet hele maal goed zien. Ik vind het zadel iig prachtig op je paard staan. Ik rij zelf ook sinds kort boomloos (freeform met kussens eronder doe met klittenband vast worden geplakt) en zweer erbij! Ik zit heerlijk en de knolletuin loopt als een zonnetje. Geen gedoe meer met zadelmakers die om de haverklap langs moeten komen om de boel aan te passen. Dit groeit gewoon lekker mee ❤.


Het is ook écht een heerlijk zadel. Ik heb een 'halfpad' met inlages. Deze ligt onder het gele dekje om de rugvrijheid te behouden en idd de inlages die hun werk doen. Zo kan ik toch leuke/gewone dekjes gebruiken :)

Cinnepin

Berichten: 8928
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 19:10

zooooo wat glanst dit paard!!!! :wow: