Bewerkte videoclip buitenrit

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margriet7

Berichten: 780
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: noordholland

Bewerkte videoclip buitenrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-22 17:23

Een hele tijd geleden heb ik mijn vriendin gefilmd tijdens een buitenrit en vond dit erg leuk om te doen :j Ik film tot nu toe bruiloften en maak newbornvideos, maar denken jullie dat hier ook verder interesse voor is :) ?


Tigra_
Berichten: 13059
Geregistreerd: 31-03-08
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 15:57

Wat leuk gedaan zeg! Ziet er echt heel leuk uit. Heel eerlijk denk ik niet dat er echt veel vraag naar is. Ik ben dan toch ook meer iemand die naar foto's kijkt. En die zou je eventueel nog weg kunnen hangen in huis. Video terug kijken doe je toch minder snel. Misschien zou je dan wat meer moeten richten op verkoop video's.

Bootsiebob

Berichten: 5558
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 16:44

Ik vind dit erg mooi gedaan!
Net als Tigra denk ik dat er meer vraag naar foto‘s is, alhoewel deze video mooie emoties oproept. Wanneer er ooit afscheid van een paard genomen moet worden, lijkt mij een video als deze, van mooie tijden samen, heel erg waardevol.

Mooi ook de details, het water, de bij, het tevoorschijn komen vanachter de boom. Heel bijzonder vastgelegd

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23528
Geregistreerd: 09-04-01

Re: Bewerkte videoclip buitenrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 17:11

Heel mooi vastgelegd, volgens mij hier waar ik woon in de buurt :)

Misschien is dit wel iets waar mensen die iets bijzonders doen wel interesse in hebben
Toen ik mijn paard nog had ben ik 1x met hem op vakantie geweest, daar was gelukkig een vriendin die kwam fotograferen maar daar was zo'n filmpje ook wel heel tof geweest

Margriet7

Berichten: 780
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: noordholland

Re: Bewerkte videoclip buitenrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-22 16:44

Dankjulliewel!!