Amoroskey van Seadrift in 2022, weer een geweldig jaar!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
TurboDi

Berichten: 1105
Geregistreerd: 31-08-12

Amoroskey van Seadrift in 2022, weer een geweldig jaar!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-22 13:15

Hoi hoi! Het einde van 2022 is weer in zicht, dus een jaaroverzicht mag weer.
We hebben samen weer een geweldig jaar gehad, waarin Amoroskey zich weer super heeft ontwikkeld.
Amoroskey van Seadrift is een (nu nog) 4 jarige haflinger, zijn vader is Amoroso en zijn moeder is de Ster merrie Alisha.

Met Amoroskey is geen dag hetzelfde :') een schat van een paard, maar wel eentje met een eigen mening en een soms ietwat bijzonder karakter.

We begonnen ons jaar op de plek waar we het liefst zijn, het bos!


We kunnen zo heerlijk genieten daar! Amoroskey is in het bos altijd erg enthousiast, soms iets te :Y)

In februari hebben we een bitloos hoofdstel aangeschaft! Dat staat hem wel super gaaf moet ik zeggen. Amoroskey pakt het ook fijn op en we gebruiken het hoofdstel regelmatig ter afwisseling.



we trainden ondertussen lekker verder. Ik vind het heel belangrijk dat we samen de ontspanning opzoeken, soms best lastig want het is wel een haflinger die zijn haflingerkarakter wel eens laat gelden :o . Maar 99% van de tijd loopt hij echt super fijn



Amoroskey zit echt super in z'n vel, wat echt heerlijk is om te zien!!
https://www.instagram.com/p/CapQ6cLIK2s/

een sprongetje naar april
Hij blijft jong en bij jong zijn hoort puberen :P


trainen trainen trainen

Super leuk om zijn ontwikkeling zo te zien

Mei, prachtig weer dus weer naar het bos!


In juni en juli heerlijk genoten van het mooie weer en lekker doorgetraind
Ennnn een sprongetje naar augustus, we gingen naar de Paard en Ruiter instructieweken!
Daar hebben we voor het eerst gesprongen!! En wat vond hij het leuk! Wegens zijn jonge leeftijd hebben we het dit jaar bij 1x springen gehouden. Aankomend jaar kunnen we het hopelijk wat vaker oppakken.


Eerste keer rijden bij de instructieweek ging trouwens wat onstuimig. Laten we het houden op jong, happy, blij en gewoon heel gek }:0


ondertussen aangekomen in november en wat doet hij het goed


In november hebben we ook meegedaan aan een wedstrijdje wat echt super goed ging

en nog een video van een stukje uit de proef: https://www.instagram.com/p/ClapSJSIDM4/

en de decembermaand heerlijk afgesloten met een prachtige bosrit.


Zo leuk om dit allemaal onder elkaar te zien. Vooral ook om te zien hoe Amoroskey gegroeid is. Toen ik hem kocht bijna 2 jaar geleden, was hij 148cm en nu is hij 152,5cm!! En hij is breeeeeeed geworden :') ! Super blij mee natuurlijk, want die maat kan ik wel hebben.

Ik hoop dat ik samen met Amoroskey nog heel veel mooie jaren tegemoet ga, want wat een super gaaf paard is het toch!!

NoekAa_

Berichten: 1465
Geregistreerd: 24-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-22 15:32

Knappie! Lekker eigenwijs :+ op naar meer van zulke leuke momenten in 2023!

Lyona

Berichten: 2012
Geregistreerd: 10-10-21
Woonplaats: Zweden

Re: Amoroskey van Seadrift in 2022, weer een geweldig jaar!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-22 15:51

Wat een knappert! Hij lijkt best wel op m'n eigen haffie... Leuk dier!

TurboDi

Berichten: 1105
Geregistreerd: 31-08-12

Re: Amoroskey van Seadrift in 2022, weer een geweldig jaar!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-22 17:40

Dankjewel allebei!!