Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 89 van de 123 [ 3067 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 123  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Mode 'blunders'

 
Profiel   

Tiggs schreef
Wat ik ook een 'mode-blunder' vind (en wat heel veel mensen niet met me eens zullen zijn), zijn duidelijk zichtbare -dus onder normale kleding- tatoeages.

*voelt zich heel oud*

Wat heeft dat met oud zijn te maken? Zichtbare tatoeages zijn toch sowieso not done als je geen matroos, motorclublid of tokkie bent?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-17 13:33 



 
Profiel   

_O- _O- :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-17 13:34 



 
Profiel   

oomens schreef
Tiggs schreef
Wat ik ook een 'mode-blunder' vind (en wat heel veel mensen niet met me eens zullen zijn), zijn duidelijk zichtbare -dus onder normale kleding- tatoeages.

*voelt zich heel oud*

Wat heeft dat met oud zijn te maken? Zichtbare tatoeages zijn toch sowieso not done als je geen matroos, motorclublid of tokkie bent?

Ik denk toch echt dat dat tegenwoordig een ouderwetse gedachte is :)

Zo vind ik die oorbellen mat de hele gat in die lel, weet niet eens hoe ze heten, zo verschrikkelijk. Verminkt voor het leven.
Maar goed dat moeten mensen ook zelf weten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-17 13:36 



 
Profiel   

oomens schreef
Zichtbare tatoeages zijn toch sowieso not done als je geen matroos, motorclublid of tokkie bent?


Ja, met zo'n mening ben je dus wel degelijk (te) oud :') :')


Ik vind het vooral jammer als tattoo's dan onder zo'n half doorzichtig stofje worden gepropt, dan lijkt het net alsof je een of andere enge huidziekte hebt of dat je vergeten bent te douchen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-17 13:38 



 
Profiel   

bruintje123 schreef
Zo vind ik die oorbellen mat de hele gat in die lel, weet niet eens hoe ze heten, zo verschrikkelijk. Verminkt voor het leven.
Maar goed dat moeten mensen ook zelf weten.

Tunnels :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-17 13:45 



 
Profiel   

LadyMadonna schreef
bruintje123 schreef
Zo vind ik die oorbellen mat de hele gat in die lel, weet niet eens hoe ze heten, zo verschrikkelijk. Verminkt voor het leven.
Maar goed dat moeten mensen ook zelf weten.

Tunnels :j


En die groeien - tot een bepaalde maat - gewoon weer dicht naar hun oorspronkelijke grootte, als je dat zou willen.
Niks verminkt voor het leven bij dus :D
(Alhoewel dat met die gigantische gaten niet werkt, maar dan zou je het nog met een chirurgische ingreep kunnen laten sluiten).

Heb zelf trouwens 8mm in mijn oren en niemand die het ziet hoor. Altijd dichte plugs in :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-17 14:26 



 
Profiel   

iemand hier met kort stekelig fluor roze haar. dat valt ook wel onder een mode blunder he :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-17 14:28 



 
Profiel   

Nu wel, met de carnaval klopt het wel weer.

Ik vind het een mode blunder als je een chirurgische ingreep moet doen om je weer "normaal" te krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-17 14:29 



 
Profiel   

Dat heeft echt niks met modeblunders te maken :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-17 14:30 



 
Profiel   

Ik heb op dit moment 11mm, ook al eerder tunnels gehad, groeit zo weer dicht hoor :D

Vind het overigens geen mode blunder, net zoals gewone oorbellen of tatoeages. Bij mode blunders denk ik toch echt aan kleding gerelateerde onderwerpen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-17 14:35 



 
Profiel   

Ashleytjuhh schreef
iemand hier met kort stekelig fluor roze haar. dat valt ook wel onder een mode blunder he :')

Leuk met carnaval :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-17 14:41 



 
Profiel   

Fenrir schreef
Dat heeft echt niks met modeblunders te maken :')

Het hoort toch bij de mode tegenwoordig.
10 jaar terug was het echt niet in en misschien over 10 jaar ook niet meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-17 14:43 



 
Profiel   

bruintje123 schreef
Fenrir schreef
Dat heeft echt niks met modeblunders te maken :')

Het hoort toch bij de mode tegenwoordig.
10 jaar terug was het echt niet in en misschien over 10 jaar ook niet meer.


Ik refereerde aan je opmerking over chirurgische ingreep. Dat heeft niks met een modeblunder te maken.
Tunnels kan je best een modeblunder vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-17 15:16 



 
Profiel   

Ik zat hier laatst op het terras met mooi weer, heerlijk mensen kijken en genieten. Maar wat er soms voorbij komt, oef.. Oudere vrouw volledig in rood gekleed, met zwarte open pumps met rode met witte stippen sokken erin :=

En vervolgens een meisje die aardig stevig was, met een heel strak effen zwart jurkje. Maar dan ook echt heel strak. Vind dat zo zonde van die meid, want het zag er gewoon oprecht niet uit -O-

Mijn tunnels hebben echt geen chirurgische ingreep nodig om dicht te groeien, een paar nachtjes zonder oorbellen is al genoeg :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-17 15:57 



 
Profiel   

oomens schreef
Tiggs schreef
Wat ik ook een 'mode-blunder' vind (en wat heel veel mensen niet met me eens zullen zijn), zijn duidelijk zichtbare -dus onder normale kleding- tatoeages.

*voelt zich heel oud*

Wat heeft dat met oud zijn te maken? Zichtbare tatoeages zijn toch sowieso not done als je geen matroos, motorclublid of tokkie bent?


Ohjee.. ben geen matroos, motorclublid, maar zal wel een tokkie zijn dan met mn onderarmen vol :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-17 16:00 



 
Profiel   

Tattoos an sich vind ik geen modeblunder, een tribal op je onderrug vind ik dan wel een beetje verjaard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-17 16:11 



 
Profiel   

Citaat
En die groeien - tot een bepaalde maat - gewoon weer dicht naar hun oorspronkelijke grootte, als je dat zou willen.
Niks verminkt voor het leven bij dus :D
(Alhoewel dat met die gigantische gaten niet werkt, maar dan zou je het nog met een chirurgische ingreep kunnen laten sluiten).

Heb zelf trouwens 8mm in mijn oren en niemand die het ziet hoor. Altijd dichte plugs in :)


Wat is dan de lol van die plugs? :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-17 16:20 



 
Profiel   

Dat ze en fijner dragen en mooier zijn dan gewone oorbellen :D Vind ik in ieder geval. Ik hoef ze ook niet 10 mm, 6 of 8 mm is mijn max.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-17 17:39 



 
Profiel   

germie schreef
lieveli schreef
Ik houd ook van dresscodes. Maar ik zal het mensen niet onnodig heel moeilijk maken, je weet niet wat iemand anders voor budget heeft.

Precies, en dus kom ik niet of kom in een gewoon nette spijkerbroek met een tshirt.

Dat doet me denken aan een uitnodiging voor een ETENTJE wat ik ooit gehad heb. Daarin werd uitgelegd dat we naar het Stadhoudershof in Leeuwarden gingen en we een 'koningklijk diner' aangeboden kregen. Met het verzoek gepast gekleed te komen. Wat is gepast? Ik dacht van ik ben altijd gepast, dus ik ga gewoon zoals ik er altijd bijloop, anders hadden ze me maar niet uit moeten nodigen.
Dus spijkerbroek en een hoodie.
Komen anderen in smokings e.d. Hmmm, ik voelde me wel wat raar, maar ik werd gewoon ontvangen. Er waren nog 2 in gewone kledij.
Maar wat bleek: Het was een theaterdiner, we waren zgn. op de verjaardag van een geestelijk niet 100%e princes. Dus ik was juist geheel gepast gekleed en de anderen juist niet. :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Het dessert was heerlijke 'kouwe kak', oftewel chocoladeijs in de vorm van een DROL.
Echt perfect gedaan.



Je woont in het noorden? Dan denk ik dat ik je heb zien lopen in Leeuwarden 2 weken geleden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-17 17:40 



 
Profiel   

vibabu schreef
Citaat
En die groeien - tot een bepaalde maat - gewoon weer dicht naar hun oorspronkelijke grootte, als je dat zou willen.
Niks verminkt voor het leven bij dus :D
(Alhoewel dat met die gigantische gaten niet werkt, maar dan zou je het nog met een chirurgische ingreep kunnen laten sluiten).

Heb zelf trouwens 8mm in mijn oren en niemand die het ziet hoor. Altijd dichte plugs in :)


Wat is dan de lol van die plugs? :=


Ik kan slecht tegen veel metaalsoorten en nu heb ik volop keus uit edelstenen, glas, hout etc. :) Daarnaast vind ik het mooi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-17 17:41 



 
Profiel   

vibabu schreef
Citaat
En die groeien - tot een bepaalde maat - gewoon weer dicht naar hun oorspronkelijke grootte, als je dat zou willen.
Niks verminkt voor het leven bij dus :D
(Alhoewel dat met die gigantische gaten niet werkt, maar dan zou je het nog met een chirurgische ingreep kunnen laten sluiten).

Heb zelf trouwens 8mm in mijn oren en niemand die het ziet hoor. Altijd dichte plugs in :)


Wat is dan de lol van die plugs? :=

De dragers zullen het mooi vinden, anders zouden ze ze niet dragen neem ik aan....

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-17 17:43 



 
Profiel   

Dat inderdaad ook nog Fenrir, sinds ik de plugs draag en labretjes in mijn andere 'oorbelgaatjes' heb, heb ik helemaal geen last meer van lastige oren die moeilijk doen.

Ik zag vandaag weer verschillende klanten met sokken in hun Adidas badslippers... denk ik dat toch wel een van de grootste modeblunders blijf vinden

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-17 17:43 



 
Profiel   

Santigo_ schreef
Dat inderdaad ook nog Fenrir, sinds ik de plugs draag en labretjes in mijn andere 'oorbelgaatjes' heb, heb ik helemaal geen last meer van lastige oren die moeilijk doen.

Ik zag vandaag weer verschillende klanten met sokken in hun Adidas badslippers... denk ik dat toch wel een van de grootste modeblunders blijf vinden

Oooh zoveel leerlingen ook. Ik begrijp echt niks van deze schijnbare trend onder de jeugd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-17 17:58 



 
Profiel   

Vroeger had ik oorbellen. Al jaren niet meer. Te lastig.
Best mooi, maar niet te doen.

Tattoo is nooit mooi vind ik. Net zon modeblunder als roken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-17 18:31 



 
Profiel   

germie schreef
Tattoo is nooit mooi vind ik. Net zon modeblunder als roken.


Dat is appels met peren vergelijken :+

En roken een MODEblunder? (Mis de afvragende emoticon in deze Hahahaha)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-17 18:34 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 89 van de 123 [ 3067 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 123  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen