Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 3 [ 55 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Fijnste woondeken/plaid

 
Profiel   

blackstar schreef
Bij de leenbakker hebben ze grote fleecedekens. Ik heb er 2, en vind ze heerlijk.

http://www.leenbakker.nl/woonaccessoire ... 240x220-cm

Ja, deze. Als ik niet uitkijk pikt de hond hem in. :+
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 11:20 



 
Profiel   

Ik kwam er achter dat het dekentje wat ik nog heb (maar die is wat klein en oud en niet zo warm) en mijn
vorige deken (die ik weg heb moeten gooien want die was niet meer te redden), allebei ook van Unique
Living waren! Allebei fijne dekentjes dus ik heb nu deze besteld:
https://www.bol.com/nl/p/unique-living- ... 043093290/ *\o/* .

Ik ben ook nog bij de Action geweest maar daar hadden ze helaas niet de maat die ik zocht.. Bij mijn
vriend heb ik er een van de Primark van 220x240 zoiets. Die is echt bizar groot. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 11:41 



 
Profiel   

Sem_ schreef
Ik kwam er achter dat het dekentje wat ik nog heb (maar die is wat klein en oud en niet zo warm) en mijn
vorige deken (die ik weg heb moeten gooien want die was niet meer te redden), allebei ook van Unique
Living waren! Allebei fijne dekentjes dus ik heb nu deze besteld:
https://www.bol.com/nl/p/unique-living- ... 043093290/ *\o/* .

Ik ben ook nog bij de Action geweest maar daar hadden ze helaas niet de maat die ik zocht.. Bij mijn
vriend heb ik er een van de Primark van 220x240 zoiets. Die is echt bizar groot. :+

Top! Ik heb dezelfde in het oudroze. Bij mij ligt hij op bed. De katten zijn er ook gek op :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 11:51 



 
Profiel   

Ik vind mijn snuggie het fijnste, maar daar kun je niet samen onder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 11:51 



 
Profiel   

We hadden hier altijd een simpel zwart fleeceplaid, maar die wordt haast niet meer gebruikt sinds we het fleeplaid van Zest hebben. Die is zo ontzettend lekker warm. <3 Volgens zat die in een kerstpakket, maar deze lijkt erg hierop. Enkel is die van ons grijs. https://www.bol.com/nl/p/zest-plaid-fle ... duct_title Zie trouwens, dat ze wel vrij prijzig zijn... :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 11:57 



 
Profiel   

Een eigen gehaakte :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 11:58 



 
Profiel   

De footsie blanket!
Heerlijk warm, hierin zitten 2 "zakken" ingenaaid waarin je je voeten kan stoppen.
Echt zalig, in de winter ligt er voor elk gezinslid eentje klaar voor een avondje lekker op de bank voor de buis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 12:08 



 
Profiel   

Footsie blanket heb ik ook gehad ja! En ook eentje met mouwen haha, maar ik draag altijd al van die
fluffy sokken als ik thuis ben (koukleum).

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 12:11 



 
Profiel   

danielle_s schreef
happyjoyce schreef
Ik heb een plaid van Unique Living, model Lars. Heerlijk ding :)


Die zijn echt heerlijk! Lekker zacht en warm.


Die heb ik ook, heerlijk!
Gekocht bij de Tuinland.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 12:18 



 
Profiel   

https://www.bol.com/nl/p/most-wollen-pl ... 057018436/

Deze is zo fijn! Groot genoeg om er met z'n tweetjes onder te kruipen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 20:35 



 
Profiel   

Ik heb een fleece electrisch dekentje op de bank. Ding heeft 9 standen en tijdklok. Als ik koud bij de paarden vandaan kom zet ik m vast aan en ga dan douchen. Daarna onder heerlijk behaaglijk warm dekentje tv kijken. Stand 3 en 4 worden het meest gebruikt. Hoger smoor je echt weg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 20:55 



 

Oh een elektrische deken zou ik ook wel willen <3 heerlijk! Ik heb wel een elektrische onderlegger voor in bed :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 21:01 



 
Profiel   

cissy schreef
Ik heb een fleece electrisch dekentje op de bank. Ding heeft 9 standen en tijdklok. Als ik koud bij de paarden vandaan kom zet ik m vast aan en ga dan douchen. Daarna onder heerlijk behaaglijk warm dekentje tv kijken. Stand 3 en 4 worden het meest gebruikt. Hoger smoor je echt weg.


Oeh dit lijkt mij zo lekker sws een dekentje lijkt mij lekker,
ik heb ook een verwarmingsdeken voor in bed. Waar heb jij hem gekocht?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 21:18 



 
Profiel   

Citaat
Mijn favoriet is een simpele fleece, fleece is altijd lekker warm. Maar dan niet dat gewone fleece, maar dat hele zachte coral fleece. Ik heb deze met steden erop op het moment als favo:
Afbeelding


Deze lijkt me echt helemaal te gek, we hebben alleen geen kruidvat in Spanje -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 21:25 



 
Profiel   

oh ik heb een dekentje van unique living in het oud roze. zo ontzettend lekker zacht. mijn schoonmoeder heeft de unique living plaid Lars. Deze is ruim genoeg voor twee personen en echt mijn lievelings deken. zo ontzettend warm en zacht. (zie link)

http://www.bedtextiel-outlet.nl/unique- ... taupe.html

edit ik heb deze:
https://www.onderdelindeboom.nl/media/c ... d_rose.jpg

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 21:25 



 
Profiel   

Nog wel een vraagje, hoe doen jullie dat met de haren van de huisdieren? Wij hebben 2 (binnenkort 3) honden en 2 katten. En die vinden dekentjes ook allemaal heerlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 21:30 



 
Profiel   

Dit is echt mijn topic, ik heb het namelijk altijd koud.

Jaren geleden heb ik een deken bij de Ikea gekocht enorm lelijk maar enorm warm. Hij is niet meer te koop en ik kan hem ook nergens meer vinden. Verder heb ik plaids van de action die ik ook heerlijk vind.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 21:31 



 
Profiel   

Elektrische deken <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 21:47 



 
Profiel   

Elektrisch klinkt ook ideaal. :D Ik heb een elektrische babykruik, die gebruik ik in bed voor mijn voeten wanneer fluffy sokken niet genoeg zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-17 08:16 



 
Profiel   

Absoluut die van de action ! Fleecedeken waaronder je wel met zn 3en onder kan liggen en super lekker zacht. Geloof in blauw en beige

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-17 08:35 



 
Profiel   

rocymax schreef
Nog wel een vraagje, hoe doen jullie dat met de haren van de huisdieren? Wij hebben 2 (binnenkort 3) honden en 2 katten. En die vinden dekentjes ook allemaal heerlijk.


Tja mijn hond komt niet op de bank dus geen last van :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-17 09:04 



 

Ik heb een pipdeken! Lekker groot, warm en nog fancy ook!! Wel duur, maar ik kreeg hem voor sinterklaas met een aanbieding

Zoiets:


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-17 13:16 



 
Profiel   

Die hele zachte van de primark zijn zowel bij ons als bij de hond favoriet haha :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-17 13:21 



 
Profiel   

Ik heb 2 dekens van highland tartan tweed. Gekocht in Schotland en zooooo heerlijk warm!
En nog mooi ook

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-17 18:52 



 
Profiel   

Ik heb ook een hele zachte en lekkere warme van de primark
die zijn €8 geloof ik
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-17 18:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 3 [ 55 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen