Dagelijks nog post van oud bewoners...

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shenavallie
Berichten: 11726
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 09:44

kohtje schreef:
Maar als je weet waar ze naar toe verhuist zijn kan je het toch door sturen? Ik zou nooit iets weg gooien.

Hangt ervan af wat je afgesproken hebt. Ik denk dat je een half jaar tot een jaar doorsturen best kunt doen, daarna retour afzender. Ik kan me voorstellen dat iemand na 12 jaar of langer niets meer met de post doet en het dan weggooit.

Fitzroy

Berichten: 25205
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 09:49

Nou, er wordt toch regelmatig hier gezegd dat mensen het raar vinden en hun zaakjes niet op orde hebben. Dat ben ik dus absoluut niet deze mensen eens. Je kreeg/krijgt zoveel post van diverse bedrijven dat het onmogelijk is om iedereen op de hoogte te stellen van je verhuizing.
Zo kwam ik er zelf ook pas na 6 jaar achter dat mijn Divoza klantenpas nog gekoppeld was aan mijn oude adres. Nooit aan gedacht en eigenlijk ook niet belangrijk. Dus zeker weten dat de oude bewoners post van Divoza hebben gekregen, is nooit doorgestuurd maar ook niet belangrijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 10:32

kohtje schreef:
Maar als je weet waar ze naar toe verhuist zijn kan je het toch door sturen? Ik zou nooit iets weg gooien.


In mijn geval heb ik nooit wat afgesproken over door sturen, is me simpel gezegd ook niet gevraagd. Alleen kwam m'n huidige buurvrouw al gauw naar mij toe met de boodschap ze heeft geen enkele adreswijziging gedaan. Dan vind ik het dus niet mijn zaak om haar post door te sturen als zij mij bewust met haar problemen opzadelt. In mijn geval was dan 75% van de post incassobureaus etc dus begrijp deels wel dat ze daar onderuit wou komen, al is dat zo ongeveer onmogelijk..