[INFO] Cadeau topic - deel 2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rudina

Berichten: 2262
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Sneek

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 12:08

Liess__ Leuke ideeen! Echter is hij alleen heel erg geinteresseerd in van die oude lompe bakken met veel chroom etc haha dus een ferrari doet hem niet zoveel. Denk dat het gewoon een middagje burgers zoo word.
Voetbal heeft hij helaas ook niks mee..nouja helaas haha ik vind het heerlijk!

Het is echt een lastig figuur hij heeft ook niet echt hobby's en of het zijn gelijk van die dure hobby's
lastig!!
Morgen middag toch maar eens de stad in, hij houd van mountainbiken maar doet dit zelden en gewoon in normale kledij, zou evt bijpassende kleren of een helm kunnen kopen maar denk dat dit in de kast beland.

Tips zijn nog altijd welkom! :)
Hij krijgt sowieso al een dagje weg maar wil hem ook iets geven waar waarde aan zit.
Hij heeft genoeg sieraden, en mag dit tijdens werk niet om, kleren vind ik verder erg afgezaagd om dat ik me zelf verplicht zie het hele jaar al kleding voor hem te kopen.

Verder heeft die al heel veel, verwend jong haha!

roxiie

Berichten: 7831
Geregistreerd: 22-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 17:41

Helluuuup!!
Een vriendin van mij is bevallen van een meisje, ik ken die vriendin via de paarden en wil haar en de baby dan ook graag een paardgerelateerd kraamcadeautje geven. Weten jullie iets leuks?
Budget ligt zo rond de 20/25 euro

Janine1990

Berichten: 43845
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 17:42

Een hobbelpaardje?

Pikkepor

Berichten: 3704
Geregistreerd: 03-11-11
Woonplaats: Toedeloe

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 17:50

Zo'n klein roze poetssetje? En nog gewoon een leuk setje kleding ofzo! Mss rompertjes of een shirtje met een paardje erop? :)

Happy16

Berichten: 4613
Geregistreerd: 27-02-12
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 17:01

:wave:
ik zoek een cadeautje voor mn stage begeleidster.
ik liep stage op een westernstal. ze heeft een eigen paard maar geeft niet om leuke halsters, pads ed.
budget is €10-15.
hoop dat jullie me kunnen helpen!

Anoniem

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 18:26

Hallo ik heb een vraagje!
Morgen is de eigenaresse van mijn bijrijdpony jarig.
Alleen, ik verzorg het paardje pas sinds september, dus ik weet niet zo goed wat ik het beste zou kunnen kopen?

Venthe

Berichten: 3854
Geregistreerd: 23-03-08
Woonplaats: Groessen

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 22:52

Hallo,
Mijn vriend wil heel graag voor zijn verjaardag een fotoshoot van mij.
Nu vind ik dat nooit echt leuk maar ik weet dat hij het graag wil, maar als ik het doe wil ik samen met hem op de foto. Weet iemand een goede fotostudio waar we samen op de foto kunnen? Het liefst incl. visagie.
Ik heb al op google gezocht en het 1 en ander gevonden maar misschien zijn hier wel mensen met ervaring die mij een bepaalde studio adviezeren..

Jorinda

Berichten: 13463
Geregistreerd: 01-05-10
Woonplaats: Groningen

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 20:14


Love_Mirra
Berichten: 1250
Geregistreerd: 25-08-10
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 15:47

LillLady schreef:
Liess__ Leuke ideeen! Echter is hij alleen heel erg geinteresseerd in van die oude lompe bakken met veel chroom etc haha

Ik heb hier een oldtimer freak zitten. Voor zijn verjaardag twee jaar geleden heb ik gepeild achter zijn lievelingsauto, die uitvergroot op canvas en dan een jaarabonnement gegeven op Onschatbare Klassieker Magazine, of er bestaat ook een magazine dat 'chroom&vlammen' heet, misschien is dat wat?

Dominique schreef:
Hallo ik heb een vraagje!
Morgen is de eigenaresse van mijn bijrijdpony jarig.
Alleen, ik verzorg het paardje pas sinds september, dus ik weet niet zo goed wat ik het beste zou kunnen kopen?

Een leuk nieuw halster? Foto op doek? Een mooie halsketting met paardenhanger (hoeft niet duur te zijn)? Of gewoon standaard boeket bloemen of setje voor in bad(krijg ik toch altijd graag haha )

Vjestagirl

Berichten: 26663
Geregistreerd: 11-08-06

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 20:39

Ik vertrek de 29ste bij een bedrijf waar ik 1 leuke collega heb. Ik ken Maarten nog niet zo lang, maar ik ben wel heel erg blij met hem, dus ik wil hem een leuk cadeau geven. Hij houdt van sport (vooral voetbal). Hij houdt niet van lezen, en kijkt niet zo veel films.

Wat kan ik hem geven? Budget: €15, max €20.

Love_Mirra
Berichten: 1250
Geregistreerd: 25-08-10
Woonplaats: België

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 09:38

Vjestagirl: voetbalkaartjes van zijn favoriete voetbalploeg? (al heb ik werkelijk geen idee hoeveel dat kost)

Love_Mirra
Berichten: 1250
Geregistreerd: 25-08-10
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 11:11

Ik zoek ook een cadeautje of eigenlijk zelfs twee.
- Voor mijn broer(tje) van 19. Hij houdt van basketbal -hij speelt en hij is coach-, uitgaan en een biertje drinken met zijn vrienden. Hij ziet het leuke er wel van in (zo heb ik bv al zo'n bordje met een grappig tekstje gegeven of een supergroot bierglas). Ooh ja, en hij houdt ook van Thais eten, lekker pikant. Hij houdt niet van sieraad en om hem nu alweer een luchtje of ondergoed cadeau te doen.. Hullep ;)
Edit: Budget is beperkt, max 25eur

- Voor mijn opa. Deze is eind de 70 en leeft voor zijn 'rommelkot', dat is een schuur vol electrische draden, materiaal om te werken, noem het en hij heeft het. Hij maakt dus ook graag dingen in de vorm van repareren maar ook nieuwe dingen. Verder lust hij niet zo veel en drinkt graag palm, maar ik heb die arme mens al bijna elke keer palmbier gegeven (of ander bier) en ook al een paar keer grote hoeveelheden appels. Budget max 15eur
Edit 2: Denk er net aan: Hij kijkt ook elke wedstrijd van het veldrijden

Wie oh wie kan mij helpen? Mijn ideeën zijn helemaal op ;)

mlc

Berichten: 1127
Geregistreerd: 01-07-10

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 15:13

Kook lekkere curry voor je broer? Of een pakket om het zelf te maken, en dan met de 'echte' producten van de toko? (dus niet uit potjes/zakjes maar vers)

GQMMS
Berichten: 2717
Geregistreerd: 07-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 21:29

Kunnen jullie mij helpen?
Mijn vriend is in november jarig, hij wordt 21.
Ik heb echt geen idee wat ik hem moet geven!
Hij is kok.
Hebben jullie een aantal ideen ?

mlc

Berichten: 1127
Geregistreerd: 01-07-10

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 21:34

Een luchtje, of als hij van sieraden houd een ring, ketting, armband of iets. Bios, uitstapje?
Of een overhemd, shirt, iets. Ik heb mijn vriend een overhemd gegeven voor kerst, is hij nog steeds blij mee.

HarriesHorse

Berichten: 1218
Geregistreerd: 08-05-12

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 22:36

kunnen jullie helpen?
mijn beste vriendin is ook bijna jarig, en ze is best speciaal voor me.
ik heb van haar ook een heel mooi cadeau gehad dit jaar, wat ik echt graag wilde hebben en er superblij mee ben.
ik mag van haarzelf niet teveel uitgeven, het mag helemaal niet duur zijn want dan neemt ze het niet aan :P
ikzelf dacht aan een frontriem (alvast voor bij haar nieuwe hoofdstel) maar meer weet ik niet.
ik vind envelopjes met opdrachtjes ook superleuk, maar wat voor opdrachtjes?
of een cadeau mandje, maar de inhoud..pff ik zou het niet meer weten! help me please :o

zap

Berichten: 7230
Geregistreerd: 29-01-07

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 17:02

Mijn vriend is bijna jarig en het zou ontzettend gaaf zijn als ik hem een ballonvaart cadeau kan doen. Heeft er iemand ervaring mee waar je dat kunt boeken? Ik zie er een hoop voorbij komen die het aanbieden, maar het moet natuurlijk wel veilig zijn!

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16253
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 10:47

Hoi
ik woon nu bijna 2,5 jaar in een pleeggezin waar ze echt superaardig zijn. ik ga daar binnenkort weg, nu wil ik dus een cadeau geven en ik weet absoluut niet wat.
Ik dacht eerst aan een vest met het bedrijfslogo maar ik kan nergens vinden waar het goedkoop is.

weten jullie wat?

ik moet wat speciaals voor 9 kinderen doen in de leeftijd van 9/16 jaar en ik wil wat speciaals voor mijn pleegouders doen. we hebben 17 paarden waar we parellinaturalhorsemanship doen. daar wilde ik iets mee doen. maar weet niet zo goed wat.

Ik heb ook niet zo een groot buget. tot 100 euro

Davinia_
Berichten: 7033
Geregistreerd: 05-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 11:19

HarriesHorse schreef:
kunnen jullie helpen?
mijn beste vriendin is ook bijna jarig, en ze is best speciaal voor me.
ik heb van haar ook een heel mooi cadeau gehad dit jaar, wat ik echt graag wilde hebben en er superblij mee ben.
ik mag van haarzelf niet teveel uitgeven, het mag helemaal niet duur zijn want dan neemt ze het niet aan :P
ikzelf dacht aan een frontriem (alvast voor bij haar nieuwe hoofdstel) maar meer weet ik niet.
ik vind envelopjes met opdrachtjes ook superleuk, maar wat voor opdrachtjes?
of een cadeau mandje, maar de inhoud..pff ik zou het niet meer weten! help me please :o

Hoe oud word ze? Een cadeau mandje met lekkere badproducten, leuk tijdschrift en een gezichtsmaskertje? Of een cocktailsetje met receptenboekje, shaker en 2 cocktailglazen?
Of je neemt haar gezellig een dagje mee naar een pretpark, sauna of dierentuin? Hoewel dat gelijk wel weer erg duur word, of je houdt daarvoor vakantieveilingen in de gaten :)
Of je gaat samen high tea-en?

Polivy

Berichten: 11541
Geregistreerd: 10-10-03

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 23:14

Ik heb een leuke uitdaging voor de creatievelingen hier. Ik ken iemand die een zware operatie aan haar gezicht krijgt. Nu wil ik al een kaartje sturen maar ik wil haar ook graag nog een leuk kleinigheidje, iets wat haar wat kan opbeuren, sturen. Een fruitmand gaat dus niet zo in deze, hahaha. Iemand enig idee?

XFiemoX
Berichten: 4555
Geregistreerd: 26-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 16:16

Hello,

Sorry ervoor dat ik zomaar even binnen kom vallen hierzo :o. Maar ik heb echt even wat hulp nodig want mijn vriend wordt over 2 weken alweer 30. Zelf wilt ie zijn verjaardag niet vieren maar ik vind het toch eigenlijk wat zonde om zomaar zijn 30e verjaardag aan zijn neus voorbij te laten gaan waardoor ik dus wel iets bedacht hebt om met zowel belangrijke mensen het tesamen te vieren door uiteten te gaan zo oa met zijn vader, opa/oma, opa en wijzelf natuurlijk.

Waar ik nu dus naar op zoek ben is als volgt:

Het moet wel in Zeist of de omgeving daarvan zijn ivm zijn opa/oma maar ook zijn andere opa niet te ver kunnen rijden en er moet voldoende parkeergelegenheid zijn, gezien zijn opa niet te ver kan lopen vanwege zijn rug.

Zat te denken aan een wok-restaurant waar ook leedvermaak is voor kinderen vanaf 2 t/m 8 jaar. Mocht niemand bijv zoiets weten voor een wok-restaurant maar wel heel iets anders dan is dat natuurlijk ook heel erg welkom.

Alvast heel erg bedankt ;)

Rudina

Berichten: 2262
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Sneek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 16:27

xfiemox, leuk idee!
Mijn vriend en ik waren afgelopen weekend bij de abc in velp, voor jou een uurtje te rijden
Wij rijden een half uur er over en wonen aardig dichtbij maar komen uit eindelijk door dorpjes en dergelijke wat de rit langer maakt.

Echt een geweldige tent, vroeger kwam ik regelmatig maar was er inmiddels al jaren niet meer geweest het is helemaal verbouwd.
Bij binnenkomst kom jij bij een ticketbalie je betaald eenmalig 25,- pp een serveerster wijst je vervolgends naar een plek alles heeft daar een vrij americaanse inrichting.
Je hebt dan uit eindelijk 2 uren onbeperkt eten en non alcholistische drankjes (varieert van frisdranken, slush puppies tot smoothies etc)
Er is een lange gang in gevestigd waar uit eindelijk allemaal mini restaurantjes aan vast zitten, zo heb je een italiaan, steakhouse, chinees, pannenkoeken restaurant, desert restaurant en nog 2 kleinere dingetjes elk van deze mini restaurantjes heeft een lopend buffet en je kan dan ook pakken wat je wil er is voor iedereen wel wat! Het is echt super leuk ingericht en het eten is heerlijk, en dat is toch vaak niet te zeggen over dat soort restaurants.
Bij elk mini restaurantje heb je ook eetruimtes die zijn dan ook allemaal ingericht in die stijl van de bijbehorende restaurant maar je mag geen eigen plek kiezen waarscheinlijk vast wel wanneer je reserveert en dat is ook zeker aan te raden.

Voor kinderen is het trouwens ook geweldig, hele speel paradijs bij de pannenkoeken restaurant is ook een mini candybar ze kunnen toetjes, ijsjes, frietjes, frikandellen, kipnuggets pakken! :)
Hoop dat je er wat aan hebt, het is in iedergeval een erg leuke ervaring!

Love_Mirra
Berichten: 1250
Geregistreerd: 25-08-10
Woonplaats: België

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 17:09

@ mlc : goed idee, bedankt!

Voor mijn opa is het uiteindelijk de boek+dvd geworden van 'wat gebeurde er in jou geboortejaar'

Iemand nog ideeën voor een persoon die gek is op motors en geschiedenis? (Ken hem niet zo heel goed, is de vriend van mijn tante.) Hij heeft al een klein doek met zijn motor op gehad en een motorengeschiedenis-boek.

HarriesHorse

Berichten: 1218
Geregistreerd: 08-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 18:45

Davinia_ schreef:
HarriesHorse schreef:
kunnen jullie helpen?
mijn beste vriendin is ook bijna jarig, en ze is best speciaal voor me.
ik heb van haar ook een heel mooi cadeau gehad dit jaar, wat ik echt graag wilde hebben en er superblij mee ben.
ik mag van haarzelf niet teveel uitgeven, het mag helemaal niet duur zijn want dan neemt ze het niet aan :P
ikzelf dacht aan een frontriem (alvast voor bij haar nieuwe hoofdstel) maar meer weet ik niet.
ik vind envelopjes met opdrachtjes ook superleuk, maar wat voor opdrachtjes?
of een cadeau mandje, maar de inhoud..pff ik zou het niet meer weten! help me please :o

Hoe oud word ze? Een cadeau mandje met lekkere badproducten, leuk tijdschrift en een gezichtsmaskertje? Of een cocktailsetje met receptenboekje, shaker en 2 cocktailglazen?
Of je neemt haar gezellig een dagje mee naar een pretpark, sauna of dierentuin? Hoewel dat gelijk wel weer erg duur word, of je houdt daarvoor vakantieveilingen in de gaten :)
Of je gaat samen high tea-en?


thanks, best leuke ideeën. ze word 31 ;)

_Kellyy

Berichten: 2422
Geregistreerd: 26-08-05
Woonplaats: Zuid-Holland/Ridderkerk

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 18:59

Voor de mensen die een leuk cadeau zoeken voor een dame:

www.scentchips.eu
Dit vind ik persoonlijk erg leuk! Je oheft alleen een brander te kopen en een aantal geurtjes erbij.
De brander verschilt per prijs. De geurtjes heb je ook in verschillende maten. Maar rond de 15 a 20 euro heb je een leuke brander + geurtjes!