Wat zou je doen, als er nooit meer een morgen zou zijn?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
luffwinny
Berichten: 1544
Geregistreerd: 14-08-06

Re: Wat zou je doen, als er nooit meer een morgen zou zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 15:35

Ik denk dat ik aan de drugs zou gaan die dag, dan krijg je het toch minder mee, en maakt de dood misschien wel een feestje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 15:35

Giolli schreef:
takkie_muis schreef:
Dat nummer was met AliB zo'n hit toen vroegah toen ik nog een jong takje was XD

Dik vet feest , doen wat we willen en gewoon feesten en volgooien met alles wat verboden is :D


Ja, en ik zou dus jou avatar na willen doen aan heel veel mensen.

Daarna ga ik nog even op mijn merrie rijden en dan in paardrijkleren wachten tot ik dood ga, want dan kan ik eindelijk mijn aller mooiste kampioen weer ontmoeten daar ergens over de brug.
Ik kan wel in mijn paardrijkleding sterven toch.... TOCH?? -O-

_O-

Samiyah

Berichten: 5867
Geregistreerd: 18-02-05
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 20:17

elenaMM77 schreef:
ik zie de reactie heel hard gaan zitten huilen erg vaak langskomen..

waarom? morgen heb je dan echt geen spijt van dingen die je niet hebt gedaan.

huilen zou ik echt dan zonde van mijn tijd vinden.. lekker genieten met hele diepe teugen lijkt mij toch een betere besteding van je laatste dag.. je bent niet terminaal ziek, er is alleen geen morgen meer.. het houdt op.. je gaat dus niemand missen of zo na vandaag

waarom dan je laatste dag vergallen?


Dat geldt andersom toch ook? als je het zo bekijkt maar het geen lor uit wat je die laatste dag doet :')

Ik zou denk ik ook veel huilen die dag, zou het gewoon heel erg vinden dat ik zo jong moet sterven. Dat het spontaan gebeurt, oke... Maar een hele dag (of langer) in m'n volle bewustzijn wachten op de dood... Daar zou ik moeilijk mee kunnen dealen.

Slagroomsoes

Berichten: 1749
Geregistreerd: 20-08-13

Re: Wat zou je doen, als er nooit meer een morgen zou zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 20:19

Ik zou het echt niet weten.. Ik heb er een tijdje over nagedacht maar ik denk dat ik het als het zou gebeuren en ik wist het wel je toch wat anders doet hihi. Je reageert toch anders dan je van te voren denkt..

lotlot2
Berichten: 1355
Geregistreerd: 21-09-12
Woonplaats: xxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 20:21

Plezier hebben, genieten en iedereen bedanken voor het mooiste leven dat een mens kan hebben.

Sem_
Berichten: 7765
Geregistreerd: 17-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 20:21

elenaMM77 schreef:
ik zeg niet dat je morgen geen spijt zou hebben van de dingen die je niet zou hebben gedaan..

ik zeg juist dat huilen weinig nut heeft.. immers waarom?
vandaag zou je juist nog alle tijd hebben om leuke dingen te gaan doen..
en morgen zou je niets meer voelen of ervaren (dus ook geen spijtgevoelens)..
dus waarom zou je de laatste uren aan je voorbij laten gaan in zelfmedelijden in plaats van wat leuks te gaan doen?

huilen om, nu zie ik mijn paard nooit meer? dat is dus 'rouwen' om iets dat je nooit zult gaan voelen. Dan kun je toch beter richting je paard gaan en er een leuke dag van maken?

huilen omdat je je familie zult missen? de dag erna is er niets meer, dus voel je ook geen gemis..

daarom is mijn vraag dus, waarom zou je gaan zitten huilen, in plaats van de dingen gaan doen waar je van geniet (neem aan dat dat niet huilen is?)

Maar het is niet echt een kwestie van willen voor de meeste mensen. Je kan je gevoel niet zomaar
uitschakelen voordat je dood bent en doodgaan is toch voor de meeste mensen onder ons een
behoorlijk heftige gebeurtenis, ook al krijg je er waarschijnlijk zelf niets van mee. Ik snap je
redenering, maar het is vrij onmenselijk om niet te huilen als je weet dat er geen morgen meer
gaat zijn, tenzij er misschien een heel lang proces van gewenning aan vooraf gaat.

Zou jij niet verdrietig zijn als je nu hoort dat morgen je laatste dag is? Ik zou toch wel een traantje
laten hoor.
Laatst bijgewerkt door Sem_ op 16-09-14 20:25, in het totaal 2 keer bewerkt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41670
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 20:22

Ik zou stante pede op het vliegtuig naar Malta stappen om mijn grote liefde nog één keer te zien :).

GeneralFlynn

Berichten: 15289
Geregistreerd: 24-03-05

Re: Wat zou je doen, als er nooit meer een morgen zou zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 20:54

Ik zou doen wat ik normaal ook zou doen.
Opstaan,werken,boodschappen doen, ,afwassen en naar bed.

chimello

Berichten: 6405
Geregistreerd: 28-03-06

Re: Wat zou je doen, als er nooit meer een morgen zou zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 20:56

Doei zeggen tegen iedereen, m'n paarden en dieren knuffelen en lekker achter de xbox kruipen, huppa. Sterven moeten we toch.

Jessix

Berichten: 16454
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 20:57

Eigenlijk niets bijzonders. Ik zou mijn dag doorbrengen zoals ik al jaren elke zondag doorbreng. Met de mensen en dieren van wie ik houd, lekker thuis.

Equisync

Berichten: 5286
Geregistreerd: 22-05-09
Woonplaats: Zuid Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 20:59

Ik zou naar mijn paard gaan, en daar de godsganse dag in de wei zitten bovenop de berg. Gewoon, genieten.
Ik heb laatst gemerkt hoe heerlijk dat is. Gewoon niks moeten, en alleen maar zitten en naar het geweldige uitzicht kijken.

Oh, en om de dag compleet te maken ga ik dan heel sprookjesachtig tuigloos de zonsondergang tegemoed op mijn trouwe viervoeter :+

elenaMM77

Berichten: 9548
Geregistreerd: 20-05-14
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 21:26

Sem_ schreef:
elenaMM77 schreef:
ik zeg niet dat je morgen geen spijt zou hebben van de dingen die je niet zou hebben gedaan..

ik zeg juist dat huilen weinig nut heeft.. immers waarom?
vandaag zou je juist nog alle tijd hebben om leuke dingen te gaan doen..
en morgen zou je niets meer voelen of ervaren (dus ook geen spijtgevoelens)..
dus waarom zou je de laatste uren aan je voorbij laten gaan in zelfmedelijden in plaats van wat leuks te gaan doen?

huilen om, nu zie ik mijn paard nooit meer? dat is dus 'rouwen' om iets dat je nooit zult gaan voelen. Dan kun je toch beter richting je paard gaan en er een leuke dag van maken?

huilen omdat je je familie zult missen? de dag erna is er niets meer, dus voel je ook geen gemis..

daarom is mijn vraag dus, waarom zou je gaan zitten huilen, in plaats van de dingen gaan doen waar je van geniet (neem aan dat dat niet huilen is?)



Het is niet onmenselijk om niet te huilen.. Er staat ook niet dat je dood gaat, er staat een hypothese dat er geen morgen meer zal zijn.. Er staat niet dat je een heftige dood gaat sterven en dat iedereen lijd..

ik zie deze hypothese als .. De klok slaat 12 uur en dan....... niets je bent gewoon weg, en iedereen is weg. wat zou je dan je laatste dag doen.

ik vraag mij af waarom mensen dan verdrietig zouden zijn.. daar gaat mijn vraag ook over..
want dat je je vrienden niet meer ziet? zou je ook verdrietig zijn als je tot zaterdag moet wachten voor je ze ziet? nee, dan wacht je vlierenfluitend tot zaterdag.. voor die paar uurtjes 'mis' je ze dus niet persee. Dat je nooit meer zult paardrijden.. als je voldaan bent van het paardrijden dan mis je het paardrijden ook normaal niet tot de volgende dag.

het ineensstorten en je dag huilend doorbrengen zou voor mij als zulke tijdsverpilling voelen. dan zou ik om 5 minuten voor 12 echt een had ik nog maar gevoel hebben..

Ik benut mijn dag zo volledig mogelijk en doe de dingen die ik nog zou willen doen.. en de mensen om mij heen zou ik het liefst zo behandelen als iedere dag dat je ze tegenkomt. en gedag zeggen zoals ik dat altijd zou doen.

LicentioFide

Berichten: 1645
Geregistreerd: 17-11-12

Re: Wat zou je doen, als er nooit meer een morgen zou zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 21:48

Als er nooit meer een morgen zou zijn zou ik de lampen aanzetten en verder leven tot de zuurstof op is.
Maar waarschijnlijk ben ik de enige die bij morgen aan licht en de zon denkt. :+

RoodZonnetje

Berichten: 10858
Geregistreerd: 17-10-07

Re: Wat zou je doen, als er nooit meer een morgen zou zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 22:14

Alle lekkere dingen eten die ik kan bedenken en met vriendje + katten knuffelen :)

Sem_
Berichten: 7765
Geregistreerd: 17-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 23:45

Ik snap wel wat je bedoelt elenaMM77, maar ik denk daar zelf heel anders over. Maar daar zijn we ook verschillend voor!

Ik zou het zelf iig niet kunnen zoals jij het beschrijft, ookal is er geen lijden en daarna niets en ik denk veel mensen met mij. En ja dat zou misschien tijdverspilling zijn.
Laatst bijgewerkt door Sem_ op 16-09-14 23:47, in het totaal 1 keer bewerkt

elenaMM77

Berichten: 9548
Geregistreerd: 20-05-14
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 23:47

Sem_ schreef:
Ik snap wel wat je bedoelt elenaMM77, maar ik denk daar zelf heel anders over. Maar daar zijn we ook verschillend voor!


mocht het ooit zover zijn, dan bel je me maar, dan maken we er een gezellige dag van om nooit te vergeten, of in ieder geval niet voor die paar uurtjes die we dan nog hebben ;)

Sem_
Berichten: 7765
Geregistreerd: 17-02-06

Re: Wat zou je doen, als er nooit meer een morgen zou zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 23:47

Haha doen we!

_Alarm_wlkp

Berichten: 2507
Geregistreerd: 14-04-09

Re: Wat zou je doen, als er nooit meer een morgen zou zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 23:50

Oh ik krijg daar altijd zo'n bang voor, dood gaan zorgt bij mij voor paniek...
Ik zou bij mijn paarden blijven met de honden en met m'n ouders.
Dat is het enigste wat me dierbaar is.

Raineri
Berichten: 6251
Geregistreerd: 21-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 23:52

Niets meer of minder dan ik normaal doe. Ben echt heel tevreden met hoe ik mijn leven leid. Ik leef helemaal in het heden en geniet elke dag al van de kleinste dingen. Ook als ik onbekenden in de trein gelukkig zie kan ik daar gelukkig van worden. Vergeef de mensen uit het verleden, niet voor hun maar voor jezelf. Van leven met haat word je alleen maar een zuur persoon! Laat los en ontvang en lach een hoop. Niet bij de pakken neerzitten. Het leven is gewoon te mooi en gun iedereen het allerbeste, ook je degene die jou dat niet gunnen :D(oke niet alles, studie plan ik wel vooruit).
Laatst bijgewerkt door Raineri op 17-09-14 00:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 23:52

Ik zou mijn laatste dag denk ik doorbrengen met mensen van wie ik heel veel hou. Heel veel eten, tot ik er misselijk van word, en lekker aan de zuip die avond zodat ik nog met een knaller naar buiten kan gaan

elenaMM77

Berichten: 9548
Geregistreerd: 20-05-14
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 00:06

_Yasmine_ schreef:
Nog 1x (of naja.. waarom dan niet meer..) genieten van vriendjelief :D ~~}>



alleen van vriendlief? wat saai, je hoeft niet meer maatschappelijk en etisch te zijn hoor...
heb je niet nog wat telefoonnummers van hele jammie gasten? het ultieme moment voor een giga geniet party toch, vooral als je dat nog niet eerder gedaan wordt.. en voor gevallen zoals zwanger raken or worse hoef je je dan ook niet meer te bekommeren hehe

tenzij je dan de volgende ochtend wakker wordt en er staat met hele grote letters in de krant "GRAPJE' kan je jezelf gelijk voor alles en nog wat gaan testen :oo

primera

Berichten: 920
Geregistreerd: 31-10-04
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Wat zou je doen, als er nooit meer een morgen zou zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 00:15

Hopen dat ik het niet zou weten :) en anders verder mijn twee zonen een hele dikke knuffel geven, maar ze ook niet ongerust maken, zoveel mogelijk lol hebben. Op tijd naar mijn bed :P en hopen dat ik in mijn slaap overlijd.

Yv_
Berichten: 19121
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 09:41

Ik zou op mijn laatste dag echt alles doen waar ik in het verleden over heb getwijfeld. Met andere woorden: van god los gaan, want vaak deed ik het gewoon voordat ik nadacht :'). Maar toch zijn er nog wel een paar dingetjes, soort bucketlist zeg maar. Ook nog veel "bokt fietsen" die laatste dag. En 's avonds als afsluiter een feestje met al mijn dierbaren en dan is het voor mij goed.

Splinterz

Berichten: 1136
Geregistreerd: 28-05-12
Woonplaats: Radewijk

Re: Wat zou je doen, als er nooit meer een morgen zou zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 09:48

Ik zou helemaal gek worden omdat ik niet weet wat ik het liefste zou doen. Zou dus een mooie chaos dag worden *my ADD kicks in* pompommm

Yontheke

Berichten: 4434
Geregistreerd: 14-12-09
Woonplaats: Retie

Re: Wat zou je doen, als er nooit meer een morgen zou zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 09:54

Mijn ontslag indienen en ze eens goed de waarheid zeggen op mijn werk :)