Wat zou je doen, als er nooit meer een morgen zou zijn?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Wat zou je doen, als er nooit meer een morgen zou zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-14 18:50

Zojuist, was ik weer eens lekker muziek aan het luisteren en kwam dit nummer voorbij 'wat zou je doen als er nooit meer een morgen zou zijn?'

Dus, ik denken en denken. Wat zou ik dan doen? Op je laatste dag?

Dus stel, morgen zou je laatste dag zijn (even uitgaan van een hele dag), wat zou jij dan nog gaan doen?

Sem_
Berichten: 7764
Geregistreerd: 17-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 18:52

In ieder geval doorbrengen met mensen die belangrijk voor me zijn, mijn ouders, broer, goede vrienden, mijn hond.
Verder misschien nog iets doen waar ik echt van kan genieten, zoals paardrijden. En alles eten waar ik zin in heb!
Laatst bijgewerkt door Sem_ op 15-09-14 18:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 18:54

ik denk dat als ik nog 1 dag had ik keiveel zou huilen. Naar familie/vrienden en verzorgpaardjes.. En chocola eten!

Maar heb gelukkig geen idee wat ik zou doen :) en hopelijk hoef ik het ook niet te bedenken! En ga ik later als oud vrouwtje dood aan ouderdom :)

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33794
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Wat zou je doen, als er nooit meer een morgen zou zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 18:54

Met de hond naar de pony's en daar de hele dag zitten...

Sem_
Berichten: 7764
Geregistreerd: 17-02-06

Re: Wat zou je doen, als er nooit meer een morgen zou zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 18:55

Ja idd, ook heel veel huilen denk ik. :Y)

Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 18:55

Het gezellig hebben met mensen om me heen en vooral geen afscheid nemen van mensen ver weg.
Afscheid nemen word je alleen maar verdrietig van, en dat moet nou juist niet op je laatste dag :D

Hikarii

Berichten: 2959
Geregistreerd: 17-06-12
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Wat zou je doen, als er nooit meer een morgen zou zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 18:58

Mezelf heel moe maken zodat ik slaap als de klok 12 uur slaat :')

En.. Joyrijden, pistool jatten en iedereen neerknallen die me ooit wat heeft aan gedaan, paardrijden, em huilen :')

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 18:59

Alles eten wat ik lekker vind, een strandrit maken met mijn vader en mijn pony en
savonds flink aan de borrel en iedereen bedanken voor mijn fantastische leven :D

Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 19:01

xApple schreef:
Alles eten wat ik lekker vind, een strandrit maken met mijn vader en mijn pony en
savonds flink aan de borrel en iedereen bedanken voor mijn fantastische leven :D

Kijk, met jou kan ik praten. :j

Waarom iedereen zo depressief op z'n laatste dag?
Het is je laatste dag, geniet er van, vier feest! *\o/*

moonsparkle
Berichten: 21717
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 19:02

Ik zou de held uithangen die gaat uitzoeken hoe ik de volgende dag toch weer verder kan leven :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 19:03

xBerber schreef:
pistool jatten en iedereen neerknallen die me ooit wat heeft aan gedaan


Pardon? :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 19:07

Als een gestoorde gek bij Ed Sheeran binnen dringen, een Harry Potter film maken met mij in de hoofdrol :+, Orlando Bloom uit LOTR ontmoeten, de hele cast van HP ontmoeten, een strandrit maken, op een shire rijden, 1m springen, boogschieten, mijn lievelingspony van de manege jatten voor een hele lange buitenrit :+

Tjaa, het is toch je laatste dag. Kan je nergens voor gestraft worden *D

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-14 19:08

_Sillebil schreef:
Als een gestoorde gek bij Ed Sheeran binnen dringen, een Harry Potter film maken met mij in de hoofdrol :+, Orlando Bloom uit LOTR ontmoeten, de hele cast van HP ontmoeten, een strandrit maken, op een shire rijden, 1m springen, boogschieten, mijn lievelingspony van de manege jatten voor een hele lange buitenrit :+

Tjaa, het is toch je laatste dag. Kan je nergens voor gestraft worden *D

Hmm, ben alleen bang dat je dat niet in één dag gaat lukken :')

Anoniem

Re: Wat zou je doen, als er nooit meer een morgen zou zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 19:14

Daar heb je een punt :+

Nou goed, dan ga ik klokslag 12 naar Engeland, dring binnen in Ed Sheerans huis, ontvoer hem en dwing muziek te maken voor mij. Dan gaan we rond 4 uur snel bij Orlando Bloom langs, dan zorg ik dat toevallig de hele HP cast bij elkaar is, zodat ik om 8 uur die allemaal tegelijk kan ontmoeten (terwijl ik Ed Sheeran aan een hondenhalsband meevoer hahaha).
Dan nemen we Tom Felton ook nog mee naar een filmset, maken we een korte HP film, vertrekken we weer naar Nederland.
Om 15 uur gaan we met zijn allen een strandrit maken, ik op mijn lievelingspony. Dan springen we op het strand over een hele dikke boomstam van 1m hoog. Leen ik de boog van Orlando Bloom en schiet ik een paar keer terwijl ik op de pony rij.
Dan enkel nog op een shire rijden (:

LUKT VAST WEL!

*grapje natuurlijk* :')

quartel

Berichten: 15894
Geregistreerd: 14-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 19:15

Als er geen morgen zou zijn dan zou ik gewoon lekker genieten van vandaag :D

elenaMM77

Berichten: 9548
Geregistreerd: 20-05-14
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 19:17

mag ik vragen hoe de wereld aan zijn eind komt? want het ligt er nogal aan hoe het gebeurd en wat ik dan op mijn laatste dag zou willen gaan doen?

als het een grote uitbarsting is van een vulkaan.. dan zeg ik mijn vrienden en zusje gedag (maar ik denk dat die mee wil).. zorg dat ik als de sodemieter zo dicht mogelijk bij die vulkaan kom en ga eerste rang genieten van het spektakel.. als je dan toch allemaal wegvaagd wil ik niet door modder of as gaan maar eerste klas shockwafe in een keer weg.. geen lijden aub..


als het inslapen is.. dan bel ik iedereen op die ik op wil bellen zeg ze gedag en wens ze een fijne reis (als we allemaal inslapen).. en ga allemaal dingen doen die ik altijd al had willen doen of bij wet verboden zijn.. moet alleen nog even uitvissen wat ik dan zou willen doen..

of ik klim op het eerste de beste leuke paard dat ik tegenkom waarvan ik vermoed dat de eigenaar meerdere paarden heeft (wil natuurlijk niet net zijn enige paard pakken, wie weet wil hij/zij ook rijden) en een mooie rit bij zonsondergang ga maken of zo.. lekker doorrijden tot het einde der tijden..

misschien laat ik wel een briefje achter... pak me dan als je kan.. krijgen we misschien nog een leuke achtervolging ;)

kekaro
Berichten: 8306
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Purmerend

Re: Wat zou je doen, als er nooit meer een morgen zou zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 19:25

Van dit soort 'stof tot nadenken' kan ik altijd erg verdrietig worden, niet te lang over nadenken dus hihi
Ik wil mijn kinderen groot zien worden, maar dat lukt niet in een dag
Denk dat ik de hele dag zou gaan paardrijden
Ik hou niet van afscheid nemen...

Kuggur

Berichten: 13893
Geregistreerd: 04-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 19:32

In ieder geval niet naar mijn werk gaan. Computer, televisie, radio en telefoon uit, en rustig de dag doorbrengen met m´n gezin en onze dieren.
Wat denk je, wordt het een beetje mooi weer op deze hypothetische doemdag?

Sem_
Berichten: 7764
Geregistreerd: 17-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 19:42

Kaus schreef:
xApple schreef:
Alles eten wat ik lekker vind, een strandrit maken met mijn vader en mijn pony en
savonds flink aan de borrel en iedereen bedanken voor mijn fantastische leven :D

Kijk, met jou kan ik praten. :j

Waarom iedereen zo depressief op z'n laatste dag?
Het is je laatste dag, geniet er van, vier feest! *\o/*

Tja, dat is denk ik toch wat makkelijker gezegd dan gedaan op de laatste dag van je leven. :Y)

Paisano

Berichten: 12586
Geregistreerd: 28-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 19:42

Trouwen! :o De stempel op de relatie met mijn grote liefde <3, het meest romantische wat er is en ook een mooie manier om alle mensen waar ik van hou nog een keer te zien! Als het dan je allerlaatste dag is, kun je er maar beter de mooiste van je leven van maken :D

Suzanne F.

Berichten: 49214
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 19:55

Is het mijn laatste dag of sowieso de laatste dag van iedereen?
Want dat zou nog wel verschil maken. Of ik dierbaren zou achterlaten of dat iedereen morgen niet meer zou bestaan.

Felicxa

Berichten: 2415
Geregistreerd: 04-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 19:55

Ik zou op mijn laatste dag graag naar Ijsland willen, en daar dan de hele dag rijden en een goed boek lezen. Veel meer kan ik niet bedenken dan nog even lekker de rust opzoeken :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 19:56

Dat nummer was met AliB zo'n hit toen vroegah toen ik nog een jong takje was XD

Dik vet feest , doen wat we willen en gewoon feesten en volgooien met alles wat verboden is :D

_Yasmine_

Berichten: 4582
Geregistreerd: 12-03-08
Woonplaats: Bij een kapotte Hefbrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 20:00

Nog 1x (of naja.. waarom dan niet meer..) genieten van vriendjelief :D ~~}>
Laatst bijgewerkt door _Yasmine_ op 15-09-14 20:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Hikarii

Berichten: 2959
Geregistreerd: 17-06-12
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 20:01

Anthea schreef:
xBerber schreef:
pistool jatten en iedereen neerknallen die me ooit wat heeft aan gedaan


Pardon? :=

Ik zou het zo doen hoor. Maar dan alleen als iedereen toch dood gaat.