Meidenstruggles... Advies gevraagd!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Meidenstruggles... Advies gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 21:38

Heyhoi! Hopelijk kunnen jullie me wat advies geven :=

Begin september heb ik via mijn studenten(sport)vereniging een jongen ontmoet. Vond hem wel een aardige gozer en mocht hem vanaf het begin echt heel graag. Hij is er ook vaak bij als we wat gaan doen met de vereniging, waarbij we elkaar altijd wel even opzoeken om een babbeltje te maken. Vorige week betrapte ik me erop dat ik toch wel vaak aan hem dacht... Maar echt verliefd noemde ik het niet, tot afgelopen maandag.
Elke maandag hebben we borrel bij de vereniging en aangezien hij nog niet in deze stad woont en het best wel onhandig voor hem is om 's nachts naar huis te gaan, blijft hij liever bij iemand slapen. De vorige 2x was hij al bij mij geweest (braaf op een matje, niets gebeurd) en afgelopen maandag zou hij bij iemand anders blijven pitten... Totdat die best vroeg naar huis ging en hij eigenlijk nog niet weg wilde. Ik stond er toevallig naast en bood aan dat hij wel weer bij mij mocht slapen. Dus zo gezegd, zo gedaan. We hadden allebei wel wat op, waren moe en hadden geen zin om zijn bed weer op te maken... Ik vertrouw hem zodanig dat hij bij mij in bed mocht komen slapen mits hij zich zou gedragen. En daar hield hij zich ook zeker aan :) Uiteindelijk had hij de hele nacht zelfs met z'n broek aan geslapen terwijl het best wel warm was op mijn kamer en hij me niet wakker wilde maken, arme knul :(:) We hebben toen tot 5 uur 's nachts liggen praten (oeps := ) en toen ben ik tegen hem aan in slaap gevallen. Een uur later schrok ik wakker, waar hij ook wakker van werd, waarna hij me een knuffel gaf en ik zo weer in slaap gevallen was :o
Het voelde wel echt fijn en vertrouwt om zo tegen hem aan te liggen en sindsdien gieren de hormonen echt door m'n lijf :') Dag erna was hij er ook weer met een activiteit van de vereniging en hij was behoorlijk vrolijk toen ik aan kwam skaten :o Ook daarna zocht hij me steeds weer op. Hij heeft m'n zwakke plek (kietelen) ook al gevonden en plaagt me er de hele tijd mee :+ Toen het wat later en dus frisser werd, kwam hij gezellig bij me zitten om een arm om me heen te slaan en elkaar een beetje op te warmen. Hij toonde dus wel interesse, alleen...
Hij laat verder niks van zich horen. Ik heb bij o.a. m'n ex gemerkt dat social media zoals whatsapp meer kapot dan goed maakt, dus ik wil er eigenlijk ook niet aan beginnen om hele gesprekken erop te hebben. Maar op dit moment maakt het me wel een beetje onzeker... Was het dan toch meer vriendschappelijk of niet? Wat gaat er nu in hem om? Waarom zoekt hij geen contact?
Wat moet ik hier nou mee? Help! :')

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Re: Meidenstruggles... Advies gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 22:04

Vraag hem eens een op een mee om wat te doen! Een biosje ofzo, dan kun je al wat meer/beter peilen :j

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33789
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Meidenstruggles... Advies gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 22:06

Dit klinkt alsof hij minstens interesse heeft!
Een keer voorstellen samen wat leuks te doen?! :D

Thesserd

Berichten: 4092
Geregistreerd: 02-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 22:07

Nou, dat klinkt mij erg flirterig en zeker niet alleen vriendschappelijk in de oren :Y) Ik zou hem ook eens mee uit vragen. Bios weet ik niet zo goed, dan zit je ook maar zo stil naast elkaar.

Boxers
Berichten: 60
Geregistreerd: 30-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 22:09

Sinds wanneer heb je niks meer van hem gehoord?
In mijn ogen heeft hij wel interesse in je :D
Als je hem elke maandag ziet gewoon lekker met hem gaan praten, vraag hem mee een drankje ergens gezellig samen te doen en kijk waar dat op uitloopt :)

Anoniem

Re: Meidenstruggles... Advies gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 22:13

Sinds gisteravond toen hij weer naar huis ging. Maar hoor sowieso vrijwel nooit wat van hem via whatsapp ;)
Hem ergens mee uit vragen, ik weet niet. Had de hoop om een keer een knul tegengekomen te zijn die zelf het initiatief neemt eigenlijk :P Maar als het maar niet komt dan doe ik het wel haha!

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33789
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Meidenstruggles... Advies gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 22:15

Misschien hoopt hij op een meid die initiatief neemt! :D Ik doe het je niet zo snel na!

Thesserd

Berichten: 4092
Geregistreerd: 02-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 22:16

eefj33 schreef:
Sinds gisteravond toen hij weer naar huis ging. Maar hoor sowieso vrijwel nooit wat van hem via whatsapp ;)
Hem ergens mee uit vragen, ik weet niet. Had de hoop om een keer een knul tegengekomen te zijn die zelf het initiatief neemt eigenlijk :P Maar als het maar niet komt dan doe ik het wel haha!


Haha misschien is hij niet zo actief met z'n telefoon. Uiteindelijk misschien wel een voordeel :')

Marit

Berichten: 8830
Geregistreerd: 10-04-09
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 22:16

Ik hoor altijd dat het heel erg gewaardeerd wordt als een meisje eens vraagt wat te doen :D

Niniane

Berichten: 6437
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 22:18

Dat klinkt zeker flirterig en denk dat hij zeker wel geïnteresseerd is. Hij zoekt je op maar jongens weten nooit wanneer wij iemand zien zitten. Ze blijven liever afwachten. Dus oftewel; initiatief moet jij nemen. Ik zou niet naar een bios gaan omdat je dan zo weinig kan praten en ook niet echt kan flirten. Vraag hem gewoon heel casual is een keer mee voor een drankje. Niet geschoten is altijd mis!

Ik hoop ook altijd iemand tegen te komen die initiatief neemt TS, maar de enige keer dat ik die ook werkelijk tegenkom dan zie ik hun weer niet zitten. :') Mannen zijn soms echt een beetje dom. Pas als je het er echt dik op gaat leggen, snappen ze de hint.

Meeste mannen willen trouwens iemand die initiatief neemt omdat ze het zelf dan niet hoeven te doen.

Yipee

Berichten: 1860
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 22:18

Je hebt een keer met hem in 1 bed geslapen, dan is uitvragen voor een date toch niet zo'n grote drempel? ;)

Uit jouw verhaal klinkt het alsof hij het ook wel ziet zitten. En anders is hij homo. :+

BaileyMix

Berichten: 7918
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 22:18

Aaaaahw wat schattig dit :D Ik zeg ook dat jij het initiatief moet nemen, wordt vast gewaardeerd :)

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 22:19

Thesserd schreef:
Nou, dat klinkt mij erg flirterig en zeker niet alleen vriendschappelijk in de oren :Y) Ik zou hem ook eens mee uit vragen. Bios weet ik niet zo goed, dan zit je ook maar zo stil naast elkaar.


Hier hetzelfde! :D

Leuk ts!! Vraag hem uit :D :D

Boxers
Berichten: 60
Geregistreerd: 30-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 22:20

eefj33 schreef:
Sinds gisteravond toen hij weer naar huis ging. Maar hoor sowieso vrijwel nooit wat van hem via whatsapp ;)
Hem ergens mee uit vragen, ik weet niet. Had de hoop om een keer een knul tegengekomen te zijn die zelf het initiatief neemt eigenlijk :P Maar als het maar niet komt dan doe ik het wel haha!


Dat is niet lang geleden haha ;)

Sommige jongens hebben het ook liever niet via whatsapp.
Als je nog kan wachten ( ;) ) Dan zou je hem ook nog wat tijd kunnen geven en kijken wat zijn verdere stappen zijn.

Gewoon ergens een drankje doen hoeft niet mee uit te vragen te zijn. Je kan als vrienden gaan en zien welke kant het op gaat

Marit

Berichten: 8830
Geregistreerd: 10-04-09
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 22:21

Anders gewoon een keer van 'Heb je nog zin om even wat te gaan drinken?' nadat jullie iets gedaan hebben met de vereniging ofzo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 22:23

Haha als hij homo is ben ik de koningin _O-

Had hem trouwens wel meegevraagd naar een bandje, maar dat is pas in december. En dat was meer omdat ik die net via hem heb leren kennen en ik erachter kwam dat ze naar Nederland komen :P Maar waar moet ik hem mee naartoe nemen dan? Gewoon een drankje doen is niet echt bijzonder meer, borrelen en bier drinken tijdens/na 't sporten is erg geliefd bij onze vereniging :+

Marit

Berichten: 8830
Geregistreerd: 10-04-09
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 22:25

Ehm, nou dan kun je hem meenemen naar huis voor een filmpje bij jou op de bank <<) EVERYBODY knows wat 'filmpje kijken' betekend. Dus als ie dan 'ja' zegt ben je binnen :D

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33789
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 22:26

Marit schreef:
Ehm, nou dan kun je hem meenemen naar huis voor een filmpje bij jou op de bank <<) EVERYBODY knows wat 'filmpje kijken' betekend. Dus als ie dan 'ja' zegt ben je binnen :D

Dat dacht ik dus ook ooit, maar helaas. -O-

Thesserd

Berichten: 4092
Geregistreerd: 02-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 22:26

Anders zeg je gewoon: He, blijf je nog eens slapen? :))

Marit

Berichten: 8830
Geregistreerd: 10-04-09
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 22:27

MarlindeRooz schreef:
Marit schreef:
Ehm, nou dan kun je hem meenemen naar huis voor een filmpje bij jou op de bank <<) EVERYBODY knows wat 'filmpje kijken' betekend. Dus als ie dan 'ja' zegt ben je binnen :D

Dat dacht ik dus ook ooit, maar helaas. -O-


Oh hij wilde gewoon echt graag die film zien? :')

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33789
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 22:28

Marit schreef:
MarlindeRooz schreef:

Dat dacht ik dus ook ooit, maar helaas. -O-


Oh hij wilde gewoon echt graag die film zien? :')

:j Heb hem daarna nooit weer gezien. :')

Hij kwam ook aanzetten op SANDALEN.
ZULKE: http://www.wandel-geest.nl/media/catalo ... _heren.png

-O- Hij had de vorige dates wel leuke schoenen aan.

Niniane

Berichten: 6437
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 22:29

Ga een drankje doen bij een exclusievere tent. Vind het ook altijd moeilijk wat je met iemand moet gaan doen hoor. De standaard dingen zijn allemaal zo afgezaagd maar uit eten gaan en borrelen vind ik redelijk hetzelfde en met bepaalde soort diners (sushi bijvoorbeeld) zie je er niet altijd even charmant uit. En met de bios zit je weer dat je een film moet uitkiezen die je allebei leuk vindt en je niet kan praten.

Dus een drankje doen lijkt mij een goede eerste optie met weinig druk erop.

Marit

Berichten: 8830
Geregistreerd: 10-04-09
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 22:30

Aaaaaaaaai over afknappers gesproken die sandalen _O-

Niniane

Berichten: 6437
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 22:30

Marit schreef:
MarlindeRooz schreef:
Oh hij wilde gewoon echt graag die film zien? :')

:j Heb hem daarna nooit weer gezien. :')

Hij kwam ook aanzetten op SANDALEN.
ZULKE: http://www.wandel-geest.nl/media/catalo ... _heren.png

-O- Hij had de vorige dates wel leuke schoenen aan.

Als een vent op zulke schoenen aan komt zetten moet je blij zijn dat het nooit wat is geworden. := :')

Arc_En_Ciel

Berichten: 4219
Geregistreerd: 02-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 22:31

Hahahah MarlindeRooz, wat erg :+ die sandalen ook..

Wat superlief TS! Inderdaad eens mee uit vragen, misschien gewoon een keer naar de stad of gezellig iets drinken? :)