Wat vinden jullie nou echt een fijn/goed product?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hvelreki

Berichten: 5467
Geregistreerd: 27-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 23:46

Je haren pijnloos & snel ontklitten :D

Anoniem

Re: Wat vinden jullie nou echt een fijn/goed product?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 23:49

Kneipp citrus douchegel! Heerlijk voor onder de douche als ik me prut voel.

Warboel
Berichten: 14691
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 23:49

Geen lichaamsverzorging...

Maar de 005 Fineliners van Micron :')

Cinderella

Berichten: 6326
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Cinderella Castle

Re: Wat vinden jullie nou echt een fijn/goed product?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 23:50

Bruin zonder zon van de kruidvat :D

lovelucydan

Berichten: 2067
Geregistreerd: 10-10-06
Woonplaats: amsterdam

Re: Wat vinden jullie nou echt een fijn/goed product?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 00:40

one piece heerlijk voor thuis

nova_zodiax

Berichten: 1037
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 01:14

Ik heb een speciale zeem van de hara. Ik zweer erbij, geen strepen en natte plekken wel schone ramen! (Het lijkt bijna een verkoop praatje hahaha)

Pasamba
Berichten: 17692
Geregistreerd: 05-07-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 22:19

Ik heb net de Tangle Teezer besteld door jullie goede verhalen. :D

Ik ga voor de oil & care van Andrelon, super glanzend haar! En Netflix, zeer verslavend.

laliz
Berichten: 2197
Geregistreerd: 24-06-05
Woonplaats: Randstad

Re: Wat vinden jullie nou echt een fijn/goed product?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 22:32

Haha ik ga ook die borstel halen :')

LizMD

Berichten: 5901
Geregistreerd: 18-06-04

Re: Wat vinden jullie nou echt een fijn/goed product?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 22:42

Die Tangle Teezers kan je voor $2.50 via Ebay krijgen, ik probeer die eerst wel :D

Firelover96
Berichten: 130
Geregistreerd: 13-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 22:46

De Vaseline Spray and go, body moisturiser.
Geweldige uitvinding!

NynkeMarit

Berichten: 626
Geregistreerd: 16-05-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 22:53

Tangle gezever vind ik een ontzettend onding, klein, en als je echte knopen hebt ben je een uur bezig doordat hij met kleine stukjes alles lospeuterd, en hij valt snel uit je handen.

Ik vind de manenborstel van harry's horse(?) ontzettend fijn, trekt bijna geen haren uit, maar haalt toch alle klitten uit de manen van mijn verzorgpony :)
Hij lijkt wel wat op deze http://www.boerenwinkel.nl/nl/product/2 ... -rh-orange
Hij is iig vierkant en heeft aan 1 kant harde 'haren'

Anoniem

Re: Wat vinden jullie nou echt een fijn/goed product?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 23:20

Kokosolie!
Ik gebruik het op mijn benen en sindsdien geen droge huid meer. Ook op mijn gezicht en mijn huid is een stuk rustiger.

WildChild

Berichten: 2520
Geregistreerd: 14-12-06
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 07:17

NynkeMarit_x schreef:
Tangle gezever vind ik een ontzettend onding, klein, en als je echte knopen hebt ben je een uur bezig doordat hij met kleine stukjes alles lospeuterd, en hij valt snel uit je handen.

Ik vind de manenborstel van harry's horse(?) ontzettend fijn, trekt bijna geen haren uit, maar haalt toch alle klitten uit de manen van mijn verzorgpony :)
Hij lijkt wel wat op deze http://www.boerenwinkel.nl/nl/product/2 ... -rh-orange
Hij is iig vierkant en heeft aan 1 kant harde 'haren'


De tangle teezer is ook niet bedoeld voor paarden maar voor mensen. ;-) Kan me voorstellen dat hij voor paarden niet werkt, paardenhaar is veel dikker dus dan zijn de haartjes te slap. Ik vind het ook geen wondermiddel hoor, maar wel de beste haarborstel die ik ooit heb gehad met mijn hele dikke, lange en snel klittend haar.

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 14:05

Qua make-up heb ik een paar producten die ik ontzettend fijn vind en al jaaaarenlang gebruik. <3

Le Volume mascara van Chanel is de beste mascara die ik ooit heb gehad. Maakt je wimpers heel lang, houdt een hele dag erg goed, en één tube gaat ontzettend lang mee.
Clinique Redness Solution foundation vind ik ook geweldig. Ik heb een erg rode huid die snel en gemakkelijk irriteert, maar deze foundation neutraliseert het rode/roze in mijn huid volledig en houdt ook nog eens erg lang.
Porefessional van Benefit is het meest fantastische product ooit <3 Een dunne crème die je na je dagcrème en voor je foundation/BB cream opdoet en die ervoor zorgt dat je huid mat wordt, je poriën minder zichtbaar zijn en je foundation veel beter houdt en niet gaat blinken. Vroeger had ik na een uurtje al een blinkend hoofd en was mijn foundation na een halve dag al ontzettend lelijk en korrelig, maar met Porefessional blijft hij geweldig goed zitten :j
Big Easy Liquid to Powder BB cream van Benefit is ook geweldig, blijft ontzettend goed zitten en hij is mooi mat.
En als laatste, mijn favoriet: Naked Flushed palet van Urban Decay met blush, bronzer en highlighter in één palet. Het zijn perfecte kleuren die goed blijven zitten en die erg mooi bij mijn huid passen <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 14:18

Mijn bed van IKEA, superhandig in een wat kleinere slaapkamer om allerhande dingen in op te bergen. En het slaapt nog prima ook ;)

Afbeelding

Konstantine
Berichten: 10902
Geregistreerd: 19-04-09

Re: Wat vinden jullie nou echt een fijn/goed product?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 14:42

Dat bed leek mij ook heel handig, maar is dat nou niet loodzwaar om in je eentje te doen? Ik zou echt bang zijn dat het inklapt terwijl ik eronder bezig ben :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 14:49

Konstantine schreef:
Dat bed leek mij ook heel handig, maar is dat nou niet loodzwaar om in je eentje te doen? Ik zou echt bang zijn dat het inklapt terwijl ik eronder bezig ben :+


Nee, het gaat supermakkelijk open :j Er zit een gasveer in, die hem ook open houd als je bezig bent dus hij valt niet op je kop :)) Je moet een beetje kracht zetten om hem weer dicht te klappen, maar zelfs voor mij (kippekracht :+ ) is het prima alleen te doen om hem open en dicht te doen, zelfs met één hand :)
Enige nadeel was het in elkaar zetten, denk 53 stappen in de handleiding :') Maar als hij eenmaal staat, ideaal *\o/*

Urion
Berichten: 779
Geregistreerd: 24-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 14:49

Alle shampoo's van Dove en zeker ook de creme spoeling! Mijn haar reageert er super op.

En gek gezegd allerlei soorten meubeldoekjes. Zo lekker handig als je geen zin hebt om een sopdoekje te pakken als je snel iets af moet doen. Die van Glassex ruiken het lekkerste. :D

En Robijntje geurbuiltjes. Mijn vriend is allergisch voor heel veel wasmiddel dus ik was met neutral. Tussen mijn eigen kleding doe ik dan die geurbuiltjes en zo ruikt het alsof ik het toch heb gewassen met lekker spul.

jorika1986

Berichten: 5217
Geregistreerd: 10-10-11
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 14:56

ik ben gek van Vulcanet!

Super handige bus met doekjes waarmee je alles kunt oppoetsen tot het een showroom shine heeft.
Ook voor de ramen werkt het perfect! Geheel streeploos in minder dan een minuut en geen natte vensterbank. Of gezeul met een emmer.
Ik doe er van alles mee. Ook de Tv schoomaken gaat super.

http://www.vulcavite.nl/c-458359/vulcanet/

Kentaro

Berichten: 17391
Geregistreerd: 06-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 15:01

Vind de tangle teezer wel ídeaal bij de dikke manen van m'n shet!!

De stofhandschoen van Jemako <3

China olie wanneer ik verkouden ben om mee te stomen <3

Kaloba druppels bij beginnende verkoudheid!!

Eight

Berichten: 4067
Geregistreerd: 11-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 15:05

Kayleigh_ schreef:
Kokosolie!
Ik gebruik het op mijn benen en sindsdien geen droge huid meer. Ook op mijn gezicht en mijn huid is een stuk rustiger.

Hetzelfde hier, en om in te bakken bepaald eten, heerlijk :9

renateeee_

Berichten: 643
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Wat vinden jullie nou echt een fijn/goed product?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 15:11

De lederdoekjes van de Action! Super handig voor op wedstrijd even snel over je zadel en laarzen, en ze zijn weer als nieuw!

Snippergroen

Berichten: 6689
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Re: Wat vinden jullie nou echt een fijn/goed product?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 15:27

Wattenstaafjes. Sowieso.

Verder de Yes To shampoos. Geweldig spul. Nog nooit zó gezond haar gehad :)
En ik kan me geen leven zonder parfum en bioscoop voorstellen!

Horseloverl
Berichten: 2225
Geregistreerd: 27-03-13

Re: Wat vinden jullie nou echt een fijn/goed product?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 15:29

victoria's secret body butter, verzorgt enorm goed!! en bij mij trok mn stiae weg toen ik het ging gebruiken :)

NynkeMarit

Berichten: 626
Geregistreerd: 16-05-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 18:24

WildChild schreef:
NynkeMarit_x schreef:
Tangle gezever vind ik een ontzettend onding, klein, en als je echte knopen hebt ben je een uur bezig doordat hij met kleine stukjes alles lospeuterd, en hij valt snel uit je handen.

Ik vind de manenborstel van harry's horse(?) ontzettend fijn, trekt bijna geen haren uit, maar haalt toch alle klitten uit de manen van mijn verzorgpony :)
Hij lijkt wel wat op deze http://www.boerenwinkel.nl/nl/product/2 ... -rh-orange
Hij is iig vierkant en heeft aan 1 kant harde 'haren'


De tangle teezer is ook niet bedoeld voor paarden maar voor mensen. ;-) Kan me voorstellen dat hij voor paarden niet werkt, paardenhaar is veel dikker dus dan zijn de haartjes te slap. Ik vind het ook geen wondermiddel hoor, maar wel de beste haarborstel die ik ooit heb gehad met mijn hele dikke, lange en snel klittend haar.


Ik gebruikte m ook alleen voor m'n eigen haar, had t toen nog niet over bij paarden haha :)
Maar ik vind m voor in m'n eigen haar gewoon ontzettend vervelend en nu ligt hij al bijna een jaar ongebruikt in denkast :)